Heel snel eens een backup maken dan...quote:Op maandag 31 december 2012 08:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb geen waardevol bezit, allemaal vervangbaar spul. behalve dan een draagbare schijf vol met alle familiefoto's. Dat is dan ook het enige met echt emotionele waarde, naast een paar kleine dingetjes gekregen van goede vrienden en familie
Dat soort spul schrijf ik mentaal ook direct af, net als meubels of een auto. Huizen houden wel iets van waarde, die onderhoud ik tenslotte ook.quote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
De meeste dingen die ooit duur waren in aanschaf (met name elektronica) is nu geen drol meer waard in verhouding...
Logisch, ik ook. Maar ik kan daardoor ook niet echt iets noemen wat ik heb en wat het nog goed zou doen op marktplaats... Het meeste geld steken we in reizen, maar dat zijn geen goederen. En het huis telt niet, auto ook niet.quote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef Bajskorv het volgende:
Dat soort spul schrijf ik mentaal ook direct af, net als meubels of een auto. Huizen houden wel iets van waarde, die onderhoud ik tenslotte ook.
Met mijn ex had een DVD collectie van zo rond de 60K gulden, DVD's waren toen nog zo rond de 80 gulden en had er iets van 1000quote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
Als geheel, mijn cd-collectie. Die moet toch wel minimaal 10k opbrengen (en dat staat in schril contrast met hetgeen ik er voor betaald heb).
quote:Op woensdag 2 januari 2013 04:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met mijn ex had een DVD collectie van zo rond de 60K gulden, DVD's waren toen nog zo rond de 80 gulden en had er iets van 1000
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Gezondheid, man, dochter, hond.
Alles van materiele waarde is vervangbaar en minder waardevol, hoe blij je ook met dingen kunt zijn.
Als je tot aan je nek verlamd raakt, heb je niets aan een racefiets.
Ach, nog altijd persoonlijk? Stakker.quote:
Round 1.. fight!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Neuh, zonde van mijn energie.quote:
Toch mooi dat je zelfs in een uiterst simpel topic toch weer als de zure moralist over komt. Talent kan je niet ontzegd wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |