SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 26-12-2012 11:58:05 ]![]()
Je verdient hetquote:
Ik heb expres nog niets van Dexter seizoen 7 gekeken omdat ik niet elke keer een week wilde wachten.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hele dag voor de TV zittenIk vind het knap, ik zou het niet kunnen
En zo'n marathon is best leuk hoor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Thanks babequote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verdient het
[..]
Ik heb expres nog niets van Dexter seizoen 7 gekeken omdat ik niet elke keer een week wilde wachten.
En zo'n marathon is best leuk hoor.
Ontbijtje maken... Mijn maagje rammelt![]()
![]()
Vanaf nu tot volgende week woensdag alleen nog maar werken, werken, werken. Ben nu al moe
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Sterktequote:Op woensdag 26 december 2012 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot volgende week woensdag alleen nog maar werken, werken, werken. Ben nu al moe![]()
![]()
Ik mag morgen en overmorgen nog even werkenquote:Bleh geen zin in.
Maar volgende week donderdag hopelijk een leuke dag![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag morgen en overmorgen nog even werkenBleh geen zin in.
Maar volgende week donderdag hopelijk een leuke dagWhat you forget, you are gonna repeat.
In het beste geval met z'n 6en, tenzij er nog aanmeldingen komen (wat ik niet verwachtquote:Op woensdag 26 december 2012 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?)
In het slechtste geval met z'n 3en, wat wellicht de moeite niet is(Nouja mij boeit het niet zo, ook leuk
)
![]()
Het is zeker nog te vroeg voor bier?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meegaan naar?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?![]()
Mogguh, gewekt worden door ouders die opeens de oppas baby bij je op de bank dumpen
Weinig geslapen, nog moe en vanmiddag werken
Maar wel even ontbijtje fixen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hm, moeten maar even afwachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het beste geval met z'n 6en, tenzij er nog aanmeldingen komen (wat ik niet verwacht)
In het slechtste geval met z'n 3en, wat wellicht de moeite niet is(Nouja mij boeit het niet zo, ook leuk
)
What you forget, you are gonna repeat.
Verzetten zou nog wel een optie kunnen zijn, maar als de vakantie voorbij is ben ik bang dat al helemaal niemand kanquote:Op woensdag 26 december 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, moeten maar even afwachten![]()
![]()
Hmhm.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verzetten zou nog wel een optie kunnen zijn, maar als de vakantie voorbij is ben ik bang dat al helemaal niemand kanWhat you forget, you are gonna repeat.
Oke oke ik ben bang dat jij niet mee kanquote:Wil wel in Joris en de Draak met je hoor
Nee maar anders moet het februari worden denk ik. Eerst maar even de laatste mensen bevestigd krijgen deze week![]()
![]()
Februari kan ik sowieso niet. Tentamens, verslagen, etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke oke ik ben bang dat jij niet mee kanWil wel in Joris en de Draak met je hoor
Nee maar anders moet het februari worden denk ik. Eerst maar even de laatste mensen bevestigd krijgen deze weekWhat you forget, you are gonna repeat.
Gaat wel goed, en met jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
Hoe gaat ie faxbaas? Goede 1e kerstdag gehad?
Mwa gegeten bij ouders met wat familie, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |