bruteforcen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
'Het wachtwoord mag maximaal 2 keer hetzelfde teken bevatten '
Stomme eis. Dat maakt het bij bruteforcen juist makkelijker
Zo heb ik al 3 digi-d's versletenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft gelukkig tegenwoordig maar zo'n 40 wachtwoorden uit je hoofd te kennen, dus dan kunnen ze die gerust wat ingewikkelder maken.
Helemaal kut is het als dat wachtwoord ook nog eens om de 6 maanden veranderd moet worden. Totaal niet bij te houden wat je overal als wachtwoord hebt. Wat gaan mensen dus doen: alle wachtwoorden op papier opschrijven!
Overdreven veiligheid verkleint de veiligheid op die manier juist.
is dat je online cupmaat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo heb ik al 3 digi-d's versleten
Bij mij komen ze nog niet eens boven de 11.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb 4 verschillende wachtwoorden voor verschillende
accounts, zoals mail, hier e.d.
En elk hebben zie minimaal 24 tekens
Da's wel genoeg lijkt mij :d
Brute forcen is een techniek waarbij je een computer zijn gang laat gaan waarbij het alle mogelijke combinaties maakt die maar mogelijk zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
'Het wachtwoord mag maximaal 2 keer hetzelfde teken bevatten '
Stomme eis. Dat maakt het bij bruteforcen juist makkelijker
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef z0rz0r het volgende:
ja had ik pas ook: psv verdediging was me pass.
kreeg ik: ww te zwak
Mhm, heel bijzonder is het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef Palomar het volgende:
Dat AH Plaza is zo te zien iets voor medewerkers van AH? Als je daarmee ook privacy-gevoelige gegevens kunt inzien, of gegevens kunt aanpassen dan vind ik het wel terecht dat je een moeilijk wachtwoord moet gebruiken. Anders heeft het bedrijf weer werk/overlast van onterechte aanpassingen die door iemand anders zijn gedaan in jouw gehackte account.
Thuis: ja, klopt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mhm, heel bijzonder is het niet.
Je kunt wat informatie inzien over de AH, wat brochures, nieuws.
Het enige nuttige is het rooster en je loonstrookje.
Ben je serieus zo dom ?quote:Waarom toch altijd die eisen aan wachtwoorden, het is toch mijn probleem als ik gehacked word?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:36 schreef justinovitch het volgende:
Ik deed een keer : mijnlul
Was het WW te kort
Nee, dat heb ik niet helemaal perfect geformuleerd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef j95 het volgende:
Je maakte een account voor plaza..
[..]
Ben je serieus zo dom ?
oke.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet helemaal perfect geformuleerd.
Ik was bezig met het aanmaken van een wachtwoord voor mijn AH Plaza account waarbij ik toen die eisen zag wat gewoon achterlijk was.
Dat het mijn probleem is als ik gehacked word was in het algemeen bedoeld.
Sorry
Jezus.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:46 schreef geevee het volgende:
Als je een ingewikkeld wachtwoord zoek dan moet je zo iet nemen:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef z0rz0r het volgende:
ja had ik pas ook: psv verdediging was me pass.
kreeg ik: ww te zwak
Hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:26 schreef koekii het volgende:
Wat voor ww heb je uiteindelijk gekozen ts?
Idd met brute force en een passlist is tie zo geradenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:52 schreef GekkePoes het volgende:
Q1W2R3T4Y5U6I7O8P9A0
sorrie uw wachtword is te gemakkelijk om te raden
Goeie linkquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef LWD-Godius het volgende:
http://howsecureismypassword.net
kan je zelf checken hoelang een ontsleutelprogramma erover moet doen om je ww te ontsleutelen.
edit: bij die van mij 6 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |