SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Spijt, ik heb hetquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neuksequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga afsluiten. Tijd voor wat andere zaken...![]()
Ja, op z'n kant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?![]()
Waarom anders deze smilyquote:?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, maar moet je kantelen en dan zo scheef erin doen ofzo.. kan ik niet uitleggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?![]()
![]()
Nee? Wie deed dat dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door in KPD naar tijnbrein te zoeken?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja dat wil wel eens helpen, ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door in KPD naar tijnbrein te zoeken?
14 SHADES OF GREY
Meestal niet. Deur is 80-90 cm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?
Poten eerst, dan draaien en dan de andere 2 poten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja zo bedoel ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tafel schuin de deur door, poten eerst, dan doorlopen, en weer schuin eruit.![]()
![]()
Poten eraf schroeven wil ook wel eens werken14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Poten eraf schroeven wil ook wel eens werkenquote:![]()
Poten er af zagen. Tafel naar binnen. Poter er weer aan zagen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ja ik moest nog wat bewijzen14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar moet je kantelen en dan zo scheef erin doen ofzo.. kan ik niet uitleggenIk snap hem.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tafel schuin de deur door, poten eerst, dan doorlopen, en weer schuin eruit.Beetje blond.
![]()
eindelijk een keer blij dat mn kpd toegang afgepakt isquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poten er af zagen. Tafel naar binnen. Poter er weer aan zagen.![]()
Dat laatste stukje moet je mij toch eens uitleggen14 SHADES OF GREY
Er staat nog niks....quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk een keer blij dat mn kpd toegang afgepakt is![]()
Geeft nietquote:Succes
Ja, of gewoon niet kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk een keer blij dat mn kpd toegang afgepakt is![]()
![]()
Huppel wil vast wel iets laten zien aan jouquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk een keer blij dat mn kpd toegang afgepakt is
14 SHADES OF GREY
Dat doet ze niet, iets met Aubergine enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel wil vast wel iets laten zien aan jou"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ah oke, leukquote:
Maar ik moet nog wel wat meer bevestigingen krijgen hoor (en zelf vrij krijgenhoewel ik daar wel vertrouwen in heb eigenlijk )
![]()
Ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk een keer blij dat mn kpd toegang afgepakt is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk niet dat ik dat verhaal ken, dus vertel wat doet huppel met Auberginesquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, iets met Aubergine enzo.14 SHADES OF GREY
Blij dat die van mij afgepakt is, of heb jij ook geen toegang?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
had je bij moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat verhaal ken, dus vertel wat doet huppel met Aubergines"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Okee. Anders ga ik toch gewoon regelen dat ik kan werken..quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke, leuk
Maar ik moet nog wel wat meer bevestigingen krijgen hoor (en zelf vrij krijgenhoewel ik daar wel vertrouwen in heb eigenlijk )
What you forget, you are gonna repeat.
Say whut?quote:
Brb ff Yvonne pmen!!Die van mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blij dat die van mij afgepakt is, of heb jij ook geen toegang?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Helemaal niets!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat verhaal ken, dus vertel wat doet huppel met AuberginesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie OPquote:
Winterefteling
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat huppel met Aubergines doet ruilen voor bewijs van mijn mannelijkheid?quote:
14 SHADES OF GREY
Al geef je me een miljoen, dan hoef ik nog steeds geen bewijs.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat huppel met Aubergines doet ruilen voor bewijs van mijn mannelijkheid?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik hoop volgende week zekerheid te hebben. Voor nu zijn jij en Jaleesa zeker. 3 Moeten vrij krijgen, eentje is min of meer kreupel (quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Anders ga ik toch gewoon regelen dat ik kan werken..) en Vin moest ook nog regelen.
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Brb ff Yvonne pmen!!
[..]
Die van mij natuurlijk!![]()
![]()
Gast, het ís volgende weekquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week zekerheid te hebben. Voor nu zijn jij en Jaleesa zeker. 3 Moeten vrij krijgen, eentje is min of meer kreupel () en Vin moest ook nog regelen.
![]()
![]()
Ik doe niks met aubergines doos!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat huppel met Aubergines doet ruilen voor bewijs van mijn mannelijkheid?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan ook geen bewijs.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niks met aubergines doos!!
14 SHADES OF GREY
Ik kom niet, te druk op t werk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh oh wacht![]()
My bad
Maar weet jij al iets?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het is ook nog nooit uitgelegd in de afgelopen jaren ofsoquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niks met aubergines doos!!
Neejoh gek, wij zitten dan net in ons eigen huisje. En dat kost al veel te veel stiekem. Dus op een housewarming na, de komende tijd geen meets voor mij/ons vrees ik.quote:![]()
Overigens, als jullie en knal horen, ben ik uit elkaar geknapt.What you forget, you are gonna repeat.
Dat ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is ook nog nooit uitgelegd in de afgelopen jaren ofso
En dan ook nog het idee hebben dat er ook maar iemand op bewijs van zijn (gebrek aan) mannelijkheid zit te wachten
[b]AirwiN schreef [/b]
Spezzaquote:
14 SHADES OF GREY
Beter doe je dat nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, als jullie en knal horen, ben ik uit elkaar geknapt..
![]()
Wat heb je allemaal gegeten? Voor het geval ik honger heb.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, als jullie en knal horen, ben ik uit elkaar geknapt.Rustig aan.![]()
Volgens mij zoekt hij gewoon het geringste ding dat op een excuus lijkt om em uit z'n broek te hangen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook.
En dan ook nog het idee hebben dat er ook maar iemand op bewijs van zijn (gebrek aan) mannelijkheid zit te wachten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ow dan al in het huisje ja?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh gek, wij zitten dan net in ons eigen huisje. En dat kost al veel te veel stiekem. Dus op een housewarming na, de komende tijd geen meets voor mij/ons vrees ik.Leuk
![]()
![]()
Housewarmingquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh gek, wij zitten dan net in ons eigen huisje. En dat kost al veel te veel stiekem. Dus op een housewarming na, de komende tijd geen meets voor mij/ons vrees ik.
Ik ben er bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op z'n tijd een goede boer latenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, als jullie en knal horen, ben ik uit elkaar geknapt.![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:ik ga weer terug onder mij steen
14 SHADES OF GREY
* Spezza19 heeft een prachtige pannenset gekregen van de Sint..... Uhm... Kerstman....
Binnenkort eens kijken voor een kookmeet
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben jij dat?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat dat precies op de ritme van mijn muziek
Cams onder je steen overal. Livestream dit dat alles!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn ouders slapen vrijdag al in het nieuwe huis. Is snel gegaan. Nog wel wat dingetjes regelen.quote:![]()
Wat luister jij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat dat precies op de ritme van mijn muziek14 SHADES OF GREY
Wat voor muziek luister ik dan? En ik heb netjes opgeruimd hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Cams onder je steen overal. Livestream dit dat alles!![]()
![]()
Goede pannen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft een prachtige pannenset gekregen van de Sint..... Uhm... Kerstman....
Binnenkort eens kijken voor een kookmeetEen mens kan niet zonder.
Ik ben stiekem kei erg verwend deze kerst. Beetje tegenstrijdige kerstdagen zijn dit geweest.![]()
Niet om jou, maar ik ga niet nog een keer alle gangen opnoemen. Lees maar het vorige topic, eerste pagina of topic ervoor, laatste pagina.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten? Voor het geval ik honger heb.What you forget, you are gonna repeat.
Jullie zitten nu dus in het oude huis van je ouders?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen vrijdag al in het nieuwe huis. Is snel gegaan. Nog wel wat dingetjes regelen.![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede pannen.Een mens kan niet zonder.
Ik ben stiekem kei erg verwend deze kerst. Beetje tegenstrijdige kerstdagen zijn dit geweest.
Morgen maar eens een mooie maaltijd maken voor mijzelf
Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet om jou, maar ik ga niet nog een keer alle gangen opnoemen. Lees maar het vorige topic, eerste pagina of topic ervoor, laatste pagina.![]()
Ik heb wel een lijstje voorbij zien komen ja met ham enzo.Rustig aan.![]()
Nu ben ik bij twi thuis, maar straks zitten we wel in het oude huis ja. Het huis waar je op de meet was, zegmaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie zitten nu dus in het oude huis van je ouders?![]()
In je eentje op 2de kerstdag dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt
Morgen maar eens een mooie maaltijd maken voor mijzelf![]()
Mooi lijstjequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ah tof, heb ik weer wat te luisteren
http://www.youtube.com/playlist?list=PL7C8F5F674DFA6E71
14 SHADES OF GREY
Ja oke, ik snap 'mquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ben ik bij twi thuis, maar straks zitten we wel in het oude huis ja. Het huis waar je op de meet was, zegmaar.![]()
![]()
Doe maar tof dat je vrienden hebtquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je eentje op 2de kerstdag dan?
Rustig aan.![]()
Jep. Het is immers gewoon een woensdag zoals alle andere. Al die kerst poespas hoeft van mij niet zo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je eentje op 2de kerstdag dan?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Niet echt hoor, ik moet gewoon werken en eet waarschijnlijk in mijn eentje een diepvriesmaaltijd of iets.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe maar tof dat je vrienden hebt![]()
![]()
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt hoor, ik moet gewoon werken en eet waarschijnlijk in mijn eentje een diepvriesmaaltijd of iets.Rustig aan.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Het is immers gewoon een woensdag zoals alle andere. Al die kerst poespas hoeft van mij niet zo.
14 SHADES OF GREY
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik heb wel een lijstje voorbij zien komen ja met ham enzo.
Lang lijstje, ik was te lui om het allemaal te lezenquote:
Ik denk dat je wel gaat ontploffen ja.
Rustig aan.![]()
Nagerecht bestond uiteindelijk uit flensjes met ijs en slagroom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lang lijstje, ik was te lui om het allemaal te lezen
Ik denk dat je wel gaat ontploffen ja.
BOEM!!What you forget, you are gonna repeat.
* kingtoppie pakt een naaldquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nagerecht bestond uiteindelijk uit flensjes met ijs en slagroom.
BOEM!!
Rustig aan.![]()
Jouw naald?quote:14 SHADES OF GREY
Ik ga in bed liggen. Tv kijken en slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen naald.quote:
Ik wil mijn honkbalknuppel wel tevoorschijnhalen als je zo door blijft gaan.Rustig aan.![]()
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga in bed liggen. Tv kijken en slapenRustig aan.![]()
Trustequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga in bed liggen. Tv kijken en slapen![]()
![]()
Have fun en slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga in bed liggen. Tv kijken en slapen![]()
![]()
![]()
Doe datquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen naald.
Ik wil mijn honkbalknuppel wel tevoorschijnhalen als je zo door blijft gaan.14 SHADES OF GREY
Voor een ban in KPD omdat het anders nooit lukt met het niet kijken van porno?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een adminnetje online gezien? Dat ik die even aan kan spreken oid?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Proberen tot het nieuwe jaar geen porno meer te bekijken.
14 SHADES OF GREY
Ik heb nooit in KPD mogen posten, ik ben daar niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een ban in KPD omdat het anders nooit lukt met het niet kijken van porno?Rustig aan.![]()
Ik ook niet. Daarom kijk ik alleen maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nooit in KPD mogen posten, ik ben daar niet serieus genoeg voor.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ga je dan ook niet meer fappen dit jaar?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, zware opgave maar het zal me lukken.14 SHADES OF GREY
Dat moet wel te doen zijn dus ik denk het ja..quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook niet meer fappen dit jaar?
Tenzij er echt een enorme drang toe onstaat ofzo, dan ben ik ook weer niet de beroerdste om mezelf even uit de brand te helpen. Maar vooralsnog is het meer een soort van psychische fuck dat ik het gewoon moet doen ofzo. Tegen de verveling whatsoever.Rustig aan.![]()
Ach misschien ga ik dat ook een keer doen maar dan gelijk 40 dagen ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn dus ik denk het ja..
Tenzij er echt een enorme drang toe onstaat ofzo, dan ben ik ook weer niet de beroerdste om mezelf even uit de brand te helpen. Maar vooralsnog is het meer een soort van psychische fuck dat ik het gewoon moet doen ofzo. Tegen de verveling whatsoever.14 SHADES OF GREY
Misschien houdt het wel verband met depressiviteit, ik bedoel.. Als ik klaar ben met fappen ga ik altijd veel nadenken om een of andere reden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach misschien ga ik dat ook een keer doen maar dan gelijk 40 dagen ofzoRustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien houdt het wel verband met depressiviteit, ik bedoel.. Als ik klaar ben met fappen ga ik altijd veel nadenken om een of andere reden.
Daar heb ik nog nooit van gehoordDit account is niet meer in gebruik.![]()
Daarnaast krijg ik meer energie als ik een tijdje niet fap,quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Sowieso stijgt je testosteron spiegel naar 150% tov als je niet gefapt hebt en bij testosteron is er wel degelijk een verband gevonden bij mannen qua hoe ze zich voelen
Rustig aan.![]()
Was het maar van het vele eten alleenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt door het vele eten, word je slaperig van
Het voorbeeld ervan is die vent die zich doodgefapt heeftquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarnaast krijg ik meer energie als ik een tijdje niet fap,
Sowieso stijgt je testosteron spiegel naar 150% tov als je niet gefapt hebt en bij testosteron is er wel degelijk een verband gevonden bij mannen qua hoe ze zich voelen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien houdt het wel verband met depressiviteit, ik bedoel.. Als ik klaar ben met fappen ga ik altijd veel nadenken om een of andere reden.
14 SHADES OF GREY
Vele werken ook natuurlijk....nogal wat uurtjes gemaakt he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar van het vele eten alleen![]()
Mja, ook. Maar volgens mij is mijn lichaam ook raar aan het doen. Daarom 2 jan naar de huisartsquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vele werken ook natuurlijk....nogal wat uurtjes gemaakt he?
Ow nog geen verbetering nee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ook. Maar volgens mij is mijn lichaam ook raar aan het doen. Daarom 2 jan naar de huisarts
Ach het is bijna zover![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nog geen verbetering nee?
Ach het is bijna zoverKomt allemaal door de pil, denk ik.
Slik 'm nu al 6 jaar, en sinds een paar maanden werkt 'ie voor mijn gevoel niet goed meer.
Dus 2 jan mijn problemen voorleggen en ik vermoed dat het gewoon een 'zwaardere' pil wordt.What you forget, you are gonna repeat.
niet toevallig zwanger al?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeKomt allemaal door de pil, denk ik.
Slik 'm nu al 6 jaar, en sinds een paar maanden werkt 'ie voor mijn gevoel niet goed meer.
Dus 2 jan mijn problemen voorleggen en ik vermoed dat het gewoon een 'zwaardere' pil wordt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Dan zou ik dat wel al moeten merken aan vanalles
zijn zat van die tv programma's over vrouwen die het pas merken als het kind eruit valtquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeDan zou ik dat wel al moeten merken aan vanalles
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja inderdaad the horrorquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat van die tv programma's over vrouwen die het pas merken als het kind eruit valt14 SHADES OF GREY
Wel te hopen, da's de makkelijkste oplossing lijkt mequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeKomt allemaal door de pil, denk ik.
Dus 2 jan mijn problemen voorleggen en ik vermoed dat het gewoon een 'zwaardere' pil wordt.![]()
![]()
Mja, maar ik ben afgevallen, niet aangekomen. Bij mij zou het wel te zien zijn als ik zwanger was. Ook na een maand. Want dat zou het dan nu ruim zijn. Als het van de laatste keer is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat van die tv programma's over vrouwen die het pas merken als het kind eruit valtWhat you forget, you are gonna repeat.
Jaja, dat je voelt alsof je gaat ontploffen (bevallen) dus enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeDan zou ik dat wel al moeten merken aan vanalles
Jaja stom grapje
Rustig aan.![]()
Dat is echt van teveel etenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, dat je voelt alsof je gaat ontploffen (bevallen) dus enzo.![]()
Ik zat na 1 hap van mn flensje al bomvol. Die heb ik nog helemaal naar binnen zitten werken..
het lijkt me ook een rare gewaarwording dat je op de wc zit en opeens spontaan gaat bevallenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben afgevallen, niet aangekomen. Bij mij zou het wel te zien zijn als ik zwanger was. Ook na een maand. Want dat zou het dan nu ruim zijn. Als het van de laatste keer is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is weleens gebeurdquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt me ook een rare gewaarwording dat je op de wc zit en opeens spontaan gaat bevallen
ach, kan je het meteen weg spoelenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt me ook een rare gewaarwording dat je op de wc zit en opeens spontaan gaat bevallen
Vind het vooral zielig voor de dame, heer en het kind in kwestiequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het vooral zielig voor de dame, heer en het kind in kwestieDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het vooral zielig voor de dame, heer en het kind in kwestieja, je hebt je er ook niet echt op kunnen voorbereiden dan. Zag laatst een stukje van een studente van 18 die spontaan weeen kreegquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het vooral zielig voor de dame, heer en het kind in kwestie
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lijkt me een raar telefoontje die je als papa dan krijgtquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het vooral zielig voor de dame, heer en het kind in kwestie![]()
Maar ik ben ook al steeds dwars door de pil ongesteld. Wat ook nooit eerder zo was. En ongesteldheid is meestal toch wel een bevestiging van niet zwanger zijn
toch maar uitkijken met sex zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ben ook al steeds dwars door de pil ongesteld. Wat ook nooit eerder zo was. En ongesteldheid is meestal toch wel een bevestiging van niet zwanger zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Da's wel een goede indicatie jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ben ook al steeds dwars door de pil ongesteld. Wat ook nooit eerder zo was. En ongesteldheid is meestal toch wel een bevestiging van niet zwanger zijn![]()
![]()
Je eet voor 2!quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is echt van teveel eten![]()
Ik zat na 1 hap van mn flensje al bomvol. Die heb ik nog helemaal naar binnen zitten werken..Rustig aan.![]()
Nouja, ik heb nu al ruim een maand geen seks meer gehad. En het staat ook niet in de planning (helaas). Dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch maar uitkijken met sex zou ik zeggenWhat you forget, you are gonna repeat.
met seks weet je het maar nooit he, kan zomaar gebeurenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu al ruim een maand geen seks meer gehad. En het staat ook niet in de planning (helaas). Dus dat zit wel goed.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah joh kerst is overrated... Er zijn nog 364 andere dagen dat je samen kan zijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, maar dat gebeurd nu al een jaar niet 'zomaar'. Dus dat zal ook nog wel even duren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met seks weet je het maar nooit he, kan zomaar gebeurenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik weet niet wat jij 's nachts doet, maar dan slaap ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik vannacht ook al zo'n zin in![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes. En dan ook nog op dit tijdstip
. Hopen dat ie snel weer terug is.
Boeit het dat het kerst is. Gewoon een kutmomentquote:![]()
![]()
laten we zeggen toen ik vrij laat nog aan het fokken wasquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij 's nachts doet, maar dan slaap ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
* Spezza19 zit vol zat van het diner....
Morgen weer verder met eten
Jullie waren net lekker aan het sexen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Boeit het dat het kerst is. Gewoon een kutmoment
morgen 24 eters hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
Morgen weer verder met eten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaartje maar joh, is niks.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurd nu al een jaar niet 'zomaar'. Dus dat zal ook nog wel even duren.
Rustig aan.![]()
Logisch. Je moet natuurlijk wel iedere dag eten. Dat is wel zo gezond.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
Morgen weer verder met eten![]()
![]()
Jij komt altijd van op van die late tijdstippen binnen zettenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen toen ik vrij laat nog aan het fokken was![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie waren net lekker aan het sexen?![]()
![]()
yep, da's mijn reputatie he,quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt altijd van op van die late tijdstippen binnen zetten
voor 22:00 meestal bezig met family business
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meeeh, dat is zooo kutquote:
I know how you feel! *hugWhat you forget, you are gonna repeat.
Om 22:00 ligt 't vrouwtje ook al in bed?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, da's mijn reputatie he,
voor 22:00 meestal bezig met family business![]()
![]()
Niks aan te doen hequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meeeh, dat is zooo kut
I know how you feel! *hug![]()
![]()
vaak wel door de weekquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om 22:00 ligt 't vrouwtje ook al in bed?
en in het weekend ben ik vaak nog later dan 22:00 online
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tot 0:00 uur?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak wel door de week
en in het weekend ben ik vaak nog later dan 22:00 online14 SHADES OF GREY
Moet jij niet op je vrouw duiken dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak wel door de week
en in het weekend ben ik vaak nog later dan 22:00 online![]()
![]()
Je strooit zaad in hun ogenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn bijnaam is dan ook Klaas Vaak in andere topics
14 SHADES OF GREY
die geile verliefdheid slijt door de jaren heen ook wel hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet jij niet op je vrouw duiken dan?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij was net vastgebonden en hij had net zijn sm pak aan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We waren aan het warmdraaien
Hij rits van zijn mond open moeten doen... Anders zo'n vermurwde hallo met meneer fototoestel....
Volgens mij kun je die ook wel redelijk opwakkeren toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die geile verliefdheid slijt door de jaren heen ook wel hoorRustig aan.![]()
Bestaat dat nog dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Winamp is schijtvervelend op het moment.
Bummerquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die geile verliefdheid slijt door de jaren heen ook wel hoor![]()
![]()
jah, maar da's niet meer zo vaak als vroegah hequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die ook wel redelijk opwakkeren toch?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon een vriendinnetje erbij nemen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die geile verliefdheid slijt door de jaren heen ook wel hoor"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jij keek mee via de raam?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij was net vastgebonden en hij had net zijn sm pak aan?
Hij rits van zijn mond open moeten doen... Anders zo'n vermurwde hallo met meneer fototoestel....![]()
![]()
geen tijd voor man, al die leugens erbijquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon een vriendinnetje erbij nemen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Snap ik...quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar da's niet meer zo vaak als vroegah he
Maar ik bedoel, doe eens iets speciaals ofzo of even iets anders
Rustig aan.![]()
Hoezo leugens?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen tijd voor man, al die leugens erbij"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
zonder leugens gaat dat niet lukken, want dan staan mijn koffers buitenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
pff, lafjes hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder leugens gaat dat niet lukken, want dan staan mijn koffers buiten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Limburgs?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja. Kut taal ook dat Nederlands. Verschilt te veel met wat ik spreek![]()
wat spreek jij normaal?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja. Kut taal ook dat Nederlands. Verschilt te veel met wat ik spreekSame shit, different day
SC hopper present![]()
meer een kwestie van te goed weten waar ik mee te maken hebquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij kan dat wel?quote:14 SHADES OF GREY
waar woon je dan? dicht bij de grens?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, Limburgs of Duits. Ik praat zelden NederlandsSame shit, different day
SC hopper present![]()
Heb je geen visum voor de rest van Nederland?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, Limburgs of Duits. Ik praat zelden Nederlands![]()
Venloquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar woon je dan? dicht bij de grens?![]()
![]()
Ja en? À. Dat wist ik niet en B. Ik ken wel meer Friezen die in Limburg wonenquote:
Nee, ik vertoef al illegaal in Limburg, maar daar valt het nog niet zo op qua taalquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je geen visum voor de rest van Nederland?![]()
![]()
Dat zou wel een oplossing zijn voor een bepaald probleem in Nederlandquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je geen visum voor de rest van Nederland?14 SHADES OF GREY
ik ben single.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Is het zo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik vertoef al illegaal in Limburg, maar daar valt het nog niet zo op qua taal
Rustig aan.![]()
En dat in de stad van Geert!!! Pas maar op!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik vertoef al illegaal in Limburg, maar daar valt het nog niet zo op qua taal
Dat is geen antwoord, zou jij een dubbelleven kunnen leiden?quote:14 SHADES OF GREY
Dat je het niet wist, dat kan natuurlijk. Maar Friezen die in Limburg wonen zijn geen echte Friezen vind ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? À. Dat wist ik niet en B. Ik ken wel meer Friezen die in Limburg wonenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik vertoef al illegaal in Limburg, maar daar valt het nog niet zo op qua taal![]()
![]()
![]()
Dat is alweer een paar jaar geleden.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik zou het kunnen, maar het ligt eraan voor welke zaak.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord, zou jij een dubbelleven kunnen leiden?Rustig aan.![]()
damn, ik loop achter....quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is alweer een paar jaar geleden.
las er laatst iets over, maar had niet door dat dat verleden tijd was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, maar volgens mij bedoel je of ik er twee vrouwen op na kan houden, daarop kan ik ja antwoorden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord, zou jij een dubbelleven kunnen leiden?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Evie en ik zijn erg goede vrienden en zien elkaar erg vaak. Dat is alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik loop achter....
las er laatst iets over, maar had niet door dat dat verleden tijd was"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Okequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij bedoel je of ik er twee vrouwen op na kan houden, daarop kan ik ja antwoorden.![]()
Ik zou dat niet kunnen14 SHADES OF GREY
ik zou best een 2e vrouw er op na kunnen houden, genoeg liefde voor meerderequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij bedoel je of ik er twee vrouwen op na kan houden, daarop kan ik ja antwoorden.
maar dan moet die 1e er wel achter staan en dat gaat met deze niet gebeuren
en ik ben een beroerd slechte leugenaar/verzwijgerSame shit, different day
SC hopper present![]()
logisch, want daarvoor moet je eerst 1 vrouw kunnen krijgen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
da's toch tof manquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en ik zijn erg goede vrienden en zien elkaar erg vaak. Dat is alles.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uiteraard weet je wat er bedoeld wordt, maar je vindt het leuk om zo te antwoorden, dus stel ik de vraag voor ze; zou jij je vriendin kunnen liegen en bedriegen met een andere meidquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij bedoel je of ik er twee vrouwen op na kan houden, daarop kan ik ja antwoorden.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heeft Tijn iets misdaan in het verleden hier ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
logisch, want daarvoor moet je eerst 1 vrouw kunnen krijgen.![]()
![]()
Wow jij hebt zeker je lolbroek aan vandaag?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
logisch, want daarvoor moet je eerst 1 vrouw kunnen krijgen.14 SHADES OF GREY
Nee dat is peu humorquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft Tijn iets misdaan in het verleden hier ofzo?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik besta, ik ben een lompe autist, vul hier nog meer van dat soort dingen in.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft Tijn iets misdaan in het verleden hier ofzo?14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
logisch, want daarvoor moet je eerst 1 vrouw kunnen krijgen.
Rustig aan.![]()
Nee, maar een bepaald type mensen haalt er blijkbaar een stukje eergevoel uit door hem voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
Heeft Tijn iets misdaan in het verleden hier ofzo?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik zou het echt niet kunnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best een 2e vrouw er op na kunnen houden, genoeg liefde voor meerdere
maar dan moet die 1e er wel achter staan en dat gaat met deze niet gebeuren
en ik ben een beroerd slechte leugenaar/verzwijger![]()
zekerquote:
Ligt aan de relatie, maar het is voor gekomen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard weet je wat er bedoeld wordt, maar je vindt het leuk om zo te antwoorden, dus stel ik de vraag voor ze; zou jij je vriendin kunnen liegen en bedriegen met een andere meidWat is er lollig aan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow jij hebt zeker je lolbroek aan vandaag?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Omdat het kan, wat wil hij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me af14 SHADES OF GREY
Mensenschuw.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me af![]()
Waarop? Ik denk zijn mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me af
Win ik nu een koelkast?
ik zit op werk ook vaak op die manier met collega's te communiceren die erg dichtbij zittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me afSame shit, different day
SC hopper present![]()
Fack zo laat typen nogquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarop? Ik denk zijn mobiele telefoon.
Win ik nu een koelkast?![]()
![]()
omdat je sommige dingen niet hardop wilt zeggen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me af"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Goedzo jongen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
Ligt aan de relatie, maar het is voor gekomen.Rustig aan.![]()
Jij typt dus ik vraag het jou.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker
[..]
Ligt aan de relatie, maar het is voor gekomen.
[..]
Wat is er lollig aan?14 SHADES OF GREY
Verpest de stilte niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarop whappt m'n broertje me? Hij zit 5 meter van me afRustig aan.![]()
De vraag stellen of ik morgen de auto nodig heb is natuurlijk ook wel lastig om hardop te zeggen jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat je sommige dingen niet hardop wilt zeggen?![]()
![]()
hmm, nee. Ach ik app ook vaak genoeg mensen die in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De vraag stellen of ik morgen de auto nodig heb is natuurlijk ook wel lastig om hardop te zeggen ja"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wel gezien de mogelijke vervolgvraag of hij de auto nodig heeft om ergens in een bos met zijn scharrel te gaan batsen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
De vraag stellen of ik morgen de auto nodig heb is natuurlijk ook wel lastig om hardop te zeggen ja
Ja maar serieus.. hij zit in de kamer langs me en de deur is openquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, nee. Ach ik app ook vaak genoeg mensen die in de buurt zijn.![]()
![]()
ik herhaal alleen maar wat jij vaak genoeg zelf zegt. Niet beledigend of kwetsend bedoeld, just stating the facts.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Zijn we te open over om niet hardop te (durven) zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel gezien de mogelijke vervolgvraag of hij de auto nodig heeft om ergens in een bos met zijn scharrel te gaan batsen.![]()
![]()
Ik ben serieus, ik heb soms totaal geen zin om de stilte te verbreken, praten kost ook meer energie dan typen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar serieus.. hij zit in de kamer langs me en de deur is openRustig aan.![]()
luiheid?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar serieus.. hij zit in de kamer langs me en de deur is open"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Fack fack.. weer dat Limburgs... de kamer NAAST mequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar serieus.. hij zit in de kamer langs me en de deur is open![]()
![]()
En dat jij het herhaalt maakt het opeens niet kwetsendquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik herhaal alleen maar wat jij vaak genoeg zelf zegt. Niet beledigend of kwetsend bedoeld, just stating the facts.damn ik dacht sociaal onvaardig was
14 SHADES OF GREY
Jawel maar die facts herhalen doe jij natuurlijk wel met een enorme harde plasser aangezien jij een adonis met blauwe ogen bentquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik herhaal alleen maar wat jij vaak genoeg zelf zegt. Niet beledigend of kwetsend bedoeld, just stating the facts.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen zin om te lopen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Fack fack.. weer dat Limburgs... de kamer NAAST me![]()
![]()
Is dat wetenschappelijk onderzocht?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik heb soms totaal geen zin om de stilte te verbreken, praten kost ook meer energie dan typen.![]()
Ontploft?quote:14 SHADES OF GREY
Voor mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is dat wetenschappelijk onderzocht?
Dat zal verschillend zijn per persoon, of het onderzocht is weet ik niet maar ik denk niet dat ik de enige ben hierin, (weet het wel zeker zelfs omdat ik een topic heb aangemaakt over het onderwerp)Rustig aan.![]()
En er minstens twee vrouwen tegelijk op na kan houden! En ook met mensen WA't die twee meter verderop zitten! En... En... En....quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
Jawel maar die facts herhalen doe jij natuurlijk wel met een enorme harde plasser aangezien jij een adonis met blauwe ogen bent
ik krijg geen harde plasser van tijnbrein, hoe hard hij het ook probeert om zijn 'mannelijkheid' aan mij te bewijzen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel maar die facts herhalen doe jij natuurlijk wel met een enorme harde plasser aangezien jij een adonis met blauwe ogen bent"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het lijkt mij een leuk onderzoek om te doen
14 SHADES OF GREY
Hij is een sterotype luie puber donder die aan z'n mobiel geplakt zit?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar serieus.. hij zit in de kamer langs me en de deur is open![]()
...quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg geen harde plasser van tijnbrein, hoe hard hij het ook probeert om zijn 'mannelijkheid' aan mij te bewijzen.Rustig aan.![]()
Dat zeg ik ook nergensquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg geen harde plasser van tijnbrein, hoe hard hij het ook probeert om zijn 'mannelijkheid' aan mij te bewijzen.
Niet nodig. Ik antwoordde middels spraak met nee. Toen kreeg ik een whapp met 'ok good, ik heb de ker tusse tien en twie'quote:![]()
Nee toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij.
Dat zal verschillend zijn per persoon, of het onderzocht is weet ik niet maar ik denk niet dat ik de enige ben hierin, (weet het wel zeker zelfs omdat ik een topic heb aangemaakt over het onderwerp)![]()
![]()
Tering wat prate gij plat ik versta er heul niks vanquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik antwoordde middels spraak met nee. Toen kreeg ik een whapp met 'ok good, ik heb de ker tusse tien en twie'14 SHADES OF GREY
Jawel, ik heb daar eens een topic over aangemaakt.quote:
Of: jawel, het kost mij serieus minder energie dan praten.Rustig aan.![]()
Juistquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik antwoordde middels spraak met nee. Toen kreeg ik een whapp met 'ok good, ik heb de ker tusse tien en twie'![]()
![]()
Jaja, vastquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat prate gij plat ik versta er heul niks van![]()
![]()
Ik ben niet zo bekend met de Friese taalquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ergens klinkt dat toch wel fries![]()
![]()
Ik spreek vloeibaar Dordts en ABNquote:14 SHADES OF GREY
klinkt voor Linburgers, Friezen etc het "standaard" Nederlands ook "raar"
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Logisch het is ook een dode taalquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de Friese taal14 SHADES OF GREY
Ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek vloeibaar Dordts en ABN![]()
Nee hoor, maar ik praat het liever nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef Koen66 het volgende:
klinkt voor Linburgers, Friezen etc het "standaard" Nederlands ook "raar"![]()
![]()
Wat spreek jij dan wel?quote:14 SHADES OF GREY
ABN gemixed met een leidse R
Die alleen bij bepaalde woorden lekker uitkomt uiteraard.
Uiteraard - normale R
lekker - lekkurrrrrrrrrrrrr
Om een of andere reden heb ik bij dat woord een ErrrRustig aan.![]()
Brabants een taal noemenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef Faxie het volgende:
ABN hier... met soms een bietje Brabants.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: