SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Spijt, ik heb hetquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neuksequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga afsluiten. Tijd voor wat andere zaken...![]()
Ja, op z'n kant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?![]()
Waarom anders deze smilyquote:?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, maar moet je kantelen en dan zo scheef erin doen ofzo.. kan ik niet uitleggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?![]()
![]()
Nee? Wie deed dat dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door in KPD naar tijnbrein te zoeken?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja dat wil wel eens helpen, ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door in KPD naar tijnbrein te zoeken?
14 SHADES OF GREY
Meestal niet. Deur is 80-90 cm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Past een 1 meter brede tafel door een normale deur?
Poten eerst, dan draaien en dan de andere 2 poten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja zo bedoel ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tafel schuin de deur door, poten eerst, dan doorlopen, en weer schuin eruit.![]()
![]()
Poten eraf schroeven wil ook wel eens werken14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Poten eraf schroeven wil ook wel eens werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |