abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120877190
Hey niet zo denigrerend over mokka baby's :{w
pi_120879070
quote:
We zijn weer hypocriet bezig. Een Nederlandse man met een buitenlandse vrouw is wel oké, maar een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man niet
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:29:46 #28
392339 Argo-
Tedere jonge halfgod.
pi_120879086
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Bij een gezonde Nederlandse vent hadden ze ook geen schijn van kans gemaakt.
Hey Ludo vriend van me! :D
pi_120879550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef polderturk het volgende:

[..]

We zijn weer hypocriet bezig. Een Nederlandse man met een buitenlandse vrouw is wel oké, maar een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man niet
Als man betekent het dat je gewoon een groot territorium hebt. Als vrouw betekent het dat je wanhopig bent.
pi_120880181
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef thenxero het volgende:

[..]

Als man betekent het dat je gewoon een groot territorium hebt. Als vrouw betekent het dat je wanhopig bent.
Dit zou inderdaad een biologische oorzaak kunnen hebben. Voor de man vergroot het de kans op nakomelingen als je interessant bent voor meer vrouwen. Als vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen buiten je groep, dan vormt dat een bedreiging. Het verkleint je kans op nakomelingen.
pi_120880979
Negers hebben vaak andere normen en waarden dan negerinnen. Kijk maar naar Suriname, waar het normaal is om een buitenvrouw te hebben. Negers staan bij het volk bekend om hun losbandigheid en weinig respect voor vrouwen, vooral in de lagere klassen. Lullig voor de uitzonderingen, maar waar. Ken geen vrouw die niet op straat wordt nageroepen door een neger. Blanken doen dat veel minder.

Bij negerinnen lijkt het juist zo te zijn dat hoe hoger de sociale klasse, hoe meer zij een blanke vriend willen omdat zij te geemancipeerd worden voor de Surinaamse/Afrikaanse man.

Bron: een Surinaamse vriendin die al jong is verlaten door haar vader en deze theorie aanhangt.
No.
pi_120883538
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef polderturk het volgende:

[..]

Heb jij ook een relatie met iemand over de grenzen?
Ha ha... met een Turk. Maar dat is al van meer dan 25 jaar terug. Toen hoefde je niet aan al die eisen te voldoen. Je hoefde niet te trouwen, een huurhuis en een vast inkomen was genoeg. Geen cursus nodig, meteen een werkvergunning en na 1 jaar een permanente verblijfsvergunning en na 4 jaar Nederlanderschap.
Als ik het nu zie hoe moeilijk het nu is, dan lijkt het me dat je wel heel sterk in je schoenen moet staan om het door te zetten. Dan is een Nederlandse man echt tien keer makkelijker. ;)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_120886816
Geloof me: als je je partner eens per half jaar ziet ga je gewoon vreemd.
No.
pi_120888414
Haha ja, dat heb ik ook gezien. Ze hebben toevallig een buitenlandse man weten te strikken en nu doen ze alsof dat een bewuste keuze was omdat Nederlandse mannen hen niet aanspreken. :') Je gaat toch niet een hele nationaliteit afschrijven. Net zo sad als mannetjes op fok die alle Nederlandse vrouwen afkeuren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_120888790
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
Haha ja, dat heb ik ook gezien. Ze hebben toevallig een buitenlandse man weten te strikken en nu doen ze alsof dat een bewuste keuze was omdat Nederlandse mannen hen niet aanspreken. :') Je gaat toch niet een hele nationaliteit afschrijven. Net zo sad als mannetjes op fok die alle Nederlandse vrouwen afkeuren.
'Toevallig'? Die gasten willen gewoon verblijfsvergunning + uitkering... Doet me denken aan deze reclame :')

pi_120889539
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
Kan op zich best dat de Nederlandse mentaliteit je niet aanstaat. Maar om nou direct te zeggen dat je jezelf absoluut niet met een Nederlander ziet is natuurlijk wel weer het andere uiterste :') . Alsof iedereen hetzelfde is.
pi_120890104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

'Toevallig'? Die gasten willen gewoon verblijfsvergunning + uitkering... Doet me denken aan deze reclame :')

Nah, dat is echt te ongenuanceerd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_120890149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nah, dat is echt te ongenuanceerd.
Och, nuance is nooit mijn sterkste punt geweest.
pi_120912371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ha ha... met een Turk. Maar dat is al van meer dan 25 jaar terug. Toen hoefde je niet aan al die eisen te voldoen. Je hoefde niet te trouwen, een huurhuis en een vast inkomen was genoeg. Geen cursus nodig, meteen een werkvergunning en na 1 jaar een permanente verblijfsvergunning en na 4 jaar Nederlanderschap.
Als ik het nu zie hoe moeilijk het nu is, dan lijkt het me dat je wel heel sterk in je schoenen moet staan om het door te zetten. Dan is een Nederlandse man echt tien keer makkelijker. ;)
Als het een Turk is, dan is het goed ahahahahaha

Wat is jouw afkomst? Ben jij zelf Turks? Heb je spijt van je keuze? Zou je het weer overdoen? Zou de huidige wetgeving een obstakel zijn om voor een buitenlandse man te gaan?
pi_120912688
Vies multicul programma. :r
Putin for President _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')