Is er niet, er is altijd een kans dat je wordt gepakt tijdens het omkopen. Maar je kan je reputatie ook verhogen door bomen te planten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef gtalikker het volgende:
weet iemand hoe ik makelijk een stad omkoop zonder dat het betrapt word? ik ben net bezig met maglev maar kut stad wil niet
In welk jaar zit je? Misschien te vroeg of te laat.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan geen treinen meer maken, alleen nog wagons.
2028quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
In welk jaar zit je? Misschien te vroeg of te laat.
Probeer eens over te stappen op elektrische treinen, monorails en maglevs.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2028
Maar nu zijn net al m'n treinen aan het verouderen.
Nicequote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog wat omslachtig.Je kan ook in het spel naar online inhoud zoeken en dan gewoon ingame zBase downloaden. Even instellen bij opties en klaar.
Ah, gevonden, en 't helpt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer eens over te stappen op elektrische treinen, monorails en maglevs.
[ afbeelding ]
Muis ingedrukt houden op dat icoon zodat er een menu verschijnt en dan elektrische sporen selecteren.
http://wiki.openttd.org/Convert_trackquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wel jammer dat je alleen de stations kan 'upgraden', en het spoor niet.
Ziet er inderdaad goed uit ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Vanavond gelijk even doen![]()
Ik speel dit soort spellen totaal niet voor de graphics omdat het me normaal helemaal niet boeit , maar ik moet zeggen dat die update er goed uit ziet.
Ah nice, ik was al alle rails aan het wegslopenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://wiki.openttd.org/Convert_track
Hoezo moeilijk doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef gtalikker het volgende:
[ afbeelding ]
,ijn kruising op server, pracht ding
daar kun je maar 1 kant op met de treinenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen?
[ afbeelding ]
Het is toch nooit zo druk dat er een trein moet wachten.
Dat is zo ja, A kan naar B, C kan naar B, maar C kan niet naar A. Maar anders had ik ook gewoon sporen die kant opgelegd als het nodig was.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef gtalikker het volgende:
[..]
daar kun je maar 1 kant op met de treinen
Ach joh, het is maar een klein stukje van de hele rit, ik merk er niet zo veel van.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
2 bochten achter elkaar vertragen een trein veel. net zoals een hoek van 45 graden..
Ik laat minimaal 1 treinlengte tussen bochten zitten.
maglevs gaan 643 km/u een bocht maakt dan ook niet meer uitquote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
2 bochten achter elkaar vertragen een trein veel. net zoals een hoek van 45 graden..
Ik laat minimaal 1 treinlengte tussen bochten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |