En ik dacht dat ik snel bouwde.quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
100
Misschien een limiet van de online game?
Je game gaat goed
Heb verder 182 treinen.
Oh, ik dacht al.quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Server heeft max 100 ingesteld staan nu
ja 10/10 bedrijven.quote:
dingen verkopenquote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik mijn eigendomsonderhoud verlagen?
zal hem de volgende keer verhogen naar 15quote:
Een iets grotere map zou dan misschien wel handig zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 17:44 schreef Bart het volgende:
[..]
zal hem de volgende keer verhogen naar 15
al mijn treinen en vrachtwagens maken winst, maar het onderhoud is aso hoogquote:
dat wordt te traag om te downloaden voor sommigen. En mensen met een trage pc krijgen desyncs.quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Een iets grotere map zou dan misschien wel handig zijn.
En dan moeten wij allemaal van onze zolderkamer afkomen zeker?quote:
Bij drinwood heb ik er niet aan gedacht om extra land te reserveren voor een intercontinentaal vliegveldquote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Hoezo zijn die vliegvelden zo klein?Ze zouden echt een optie moeten toevoegen dat je zelf meer landingsbanen aan kunt leggen.
Jij bent blij met 2,5 miljoen?quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lol, ik ging even eten en kwam terug, had ik geld in kas van -/- 2,5 miljoen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |