There's no better team. Arm in arm, we'll win this fight, it's been our dream!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef LittleBrownie het volgende: [..] I will battle everyday to claim my rightful place! Come with me, the time is right!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Dat is juist leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik dacht dat er geen vaste users in de OP zouden komen?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
There's no better team. Arm in arm, we'll win this fight, it's been our dream!Pokemon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's you and me. I know it's my destiny!
Pokemon!
Ooh you're my best friend In a world we must defend!
Pokemon!
A heart so true. Our courage will pull us through
You teach me and I'll teach you
Pokemon!
Gotta catch 'em Gotta catch 'em Pokemon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
yayyquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook
[..]
Ja, wat denk jij dan.
Nou en?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar minder uitnodigend voor andere users.
Zei ik ook al, maar als we er commentaar op krijgen van mod's of users, dan merken we dat vanzelf wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar minder uitnodigend voor andere users.
Zei Conflict inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik dacht dat er geen vaste users in de OP zouden komen?
lekker gespekquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom ga ik ook een gespek met jou aan
Heb ik zelf niet gelezen dus vandaar maar in gepleurdquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zei Conflict inderdaad.
* Faux. in hoekje huilen gaat omdat hij er niet bij staat
en in pub was dat ook zo en kwamen er ook gewoon nieuwe users bijquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar als we er commentaar op krijgen van mod's of users, dan merken we dat vanzelf wel.
En dit is nog op een speelse manier met die UI's zo. Als het een lijstje was had ik ook per definitie nee gezegd.
Ja mij maakt het verder niet uit, ik wilde alleen even interessant doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet gelezen dus vandaar maar in gepleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |