There's no better team. Arm in arm, we'll win this fight, it's been our dream!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef LittleBrownie het volgende: [..] I will battle everyday to claim my rightful place! Come with me, the time is right!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Dat is juist leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik dacht dat er geen vaste users in de OP zouden komen?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
There's no better team. Arm in arm, we'll win this fight, it's been our dream!Pokemon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's you and me. I know it's my destiny!
Pokemon!
Ooh you're my best friend In a world we must defend!
Pokemon!
A heart so true. Our courage will pull us through
You teach me and I'll teach you
Pokemon!
Gotta catch 'em Gotta catch 'em Pokemon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
yayyquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook
[..]
Ja, wat denk jij dan.
Nou en?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar minder uitnodigend voor andere users.
Zei ik ook al, maar als we er commentaar op krijgen van mod's of users, dan merken we dat vanzelf wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar minder uitnodigend voor andere users.
Zei Conflict inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik dacht dat er geen vaste users in de OP zouden komen?
lekker gespekquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom ga ik ook een gespek met jou aan
Heb ik zelf niet gelezen dus vandaar maar in gepleurdquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zei Conflict inderdaad.
* Faux. in hoekje huilen gaat omdat hij er niet bij staat
en in pub was dat ook zo en kwamen er ook gewoon nieuwe users bijquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar als we er commentaar op krijgen van mod's of users, dan merken we dat vanzelf wel.
En dit is nog op een speelse manier met die UI's zo. Als het een lijstje was had ik ook per definitie nee gezegd.
Ja mij maakt het verder niet uit, ik wilde alleen even interessant doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet gelezen dus vandaar maar in gepleurd
Heb Conflict al een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar als we er commentaar op krijgen van mod's of users, dan merken we dat vanzelf wel.
En dit is nog op een speelse manier met die UI's zo. Als het een lijstje was had ik ook per definitie nee gezegd.
Sorry dat ik je niet in heb gezetquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja mij maakt het verder niet uit, ik wilde alleen even interessant doen.
Zo de kerstvisite. Help.
Was in #7 ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet gelezen dus vandaar maar in gepleurd
Ja toen was ik er toch nietquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en in pub was dat ook zo en kwamen er ook gewoon nieuwe users bij
Okeujquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb Conflict al een DM gestuurd!
Is al goed kusjequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet in heb gezet
quote:
Ik zat er toen niet eensquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik trok me niks aan van dat lijstje in de OP van pub
Dan doen we dat bij het nieuwe topicquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom heeft deze SC geen tags? Da's veel stoerder
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doen we dat bij het nieuwe topic
Dankjequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:47 schreef Conflict het volgende:
Hallo,
Mooie nieuwe OP
Ik heb de vaste users eruit gehaald, dit is nietstoevoegend en ook niet uitnodigend voor nieuwe mensen.
Ik wil wel!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan iemand ook eens van die mooie balkjes maken voor in het feedbacktopic![]()
Letten jullie er goed op dat iedereen in deze SC welkom is? Ik ga ervan uit dat het hier gezellig blijft en ga echt niet alles zotten lezen
Dat doe ik alquote:
Misschien wil je er eenpaar ontwerpen waaruit ik/we kunnen kiezen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik al![]()
Maar ik bedoel mooie balkjes maken
Hmm okequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Misschien wil je er eenpaar ontwerpen waaruit ik/we kunnen kiezen?
Dan geef ik de teksten door
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo slecht is mijn geheugen nou ook weer niet
Nee, maar je bevestigt wel dat ik in PUB er nog niet wasquote:
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:59 schreef msacras het volgende:
Heerlijk een uurtje ofzo geslapen
Nu wel uit bed en gezellig doen... Mehh
First world problems
Ja ik kwam daar ook net 1 week voordat het Jong! was ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar je bevestigt wel dat ik in PUB er nog niet was
[..]
Succes
Oh lolquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik kwam daar ook net 1 week voordat het Jong! was ofzo
Stom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:47 schreef Conflict het volgende:
Hallo,
Mooie nieuwe OP
Ik heb de vaste users eruit gehaald, dit is nietstoevoegend en ook niet uitnodigend voor nieuwe mensen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk. Voelde mme trots omdat ikk erin stond!
Nee, je stottert.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Cooll! Vriienden wwworden?
Nee. Als je met een select groepje wil chatten kan je een eigen chatbox maken. Hie is iedereen welkom en dat bereik je niet door er een blokje met vaste users bij te zettenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, stom dat het weg is.
Komt het er ooit weer?
je wordt geaccepteerd, wees er blij mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk. Voelde mme trots omdat ikk erin stond!
Pech dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat kkomt doore dit toetsenbord
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee. Als je met een select groepje wil chatten kan je een eigen chatbox maken. Hie is iedereen welkom en dat bereik je niet door er een blokje met vaste users bij te zetten![]()
Maar volgens mij is dit al vaker besproken.
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 25 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wordt geaccepteerd, wees er blij mee.
Dat je niet perse bij vaste users hoeft te staan als het maar gezellig is.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat je niet perse bij vaste users hoeft te staan als het maar gezellig is.
Zonder zo'n lijstje zie je ook wel snel genoeg wie vaste users zijn.
Hoewel het met ui's wel grappig kan zijn maar sommige users kunnen dat als een drempel zien en durven dan niet te posten.
[..]
Hoewel het met ui's wel grappig kan zijn maar sommige users kunnen dat als een drempel zien en durven dan niet te posten.
Ja dass waar met het idee van. Ze er niet bij kunnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
[..]
nee jij dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een aparteling , wees er maar trots op
Mijn ogen doen pijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben toen tog ook gewoon bij de PUB sc gekomen?
ja maar nu wordt er voor gekozen om geen vaste users meer te doen, het is tenslotte geen PUB sc meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben toen tog ook gewoon bij de PUB sc gekomen?
Ik vind het stom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar nu wordt er voor gekozen om geen vaste users meer te doen, het is tenslotte geen PUB sc meer
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef technicalx het volgende:
[..]
nee jij dan?
jij trekt vollen zalen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:21 schreef technicalx het volgende:
[..]
Oee
het word lekker valt hihihihi
je wordquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je word versierd door een man
Ik wist niet eens dat het een man was ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je word versierd door een man
Stiekem ben ik gewoon een manwijfquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een man was ofzo.
Jij wekt irritatie op bij mij met overal die smileypostsquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef technicalx het volgende:
[..]
nee jij dan?
jij trekt vollen zalen
Je hoeft het niet te verbergen, het is al goed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een man was ofzo.
Ik zal geen smileys meer gebruiken dan word het maar saai hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij wekt irritatie op bij mij met overal die smileyposts
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zal geen smileys meer gebruiken dan word het maar saai hier
Post dat lied niet meer aubquote:
Nee, maar in serieuze topics quote je en dan zet je er alleen maar eenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zag geen smileys meer gebruiken dan word het maar saai hier
hahahahahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Post dat lied niet meer aub
(Verveling vanaf verplicht kerst gedoe met de fam)
Oh, apart hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:22 schreef technicalx het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een manwijf
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verbergen, het is al goed.
hoezo moet je dat verwijderen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, maar in serieuze topics quote je en dan zet je er alleen maar eenonder. Dat vind ik irritanr omdat ik dat dan weer moet verwijderen
Dat liedje post ik als iemand iemand lekker vindt, zoals ik Miley.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Post dat lied niet meer aub
(Verveling vanaf verplicht kerst gedoe met de fam)
Om topics scoon, leuk en overzichtelijk te houden. Ik probeer namelijk iets leuks te maken van het forum.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:25 schreef technicalx het volgende:
[..]
hoezo moet je dat verwijderen?
Hartstikke fijn!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Om topics scoon, leuk en overzichtelijk te houden. Ik probeer namelijk iets leuks te maken van het forum.
Dat liedje post ik als ik iemand lekker vind, zoals dat ik Miley lekker vind.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat liedje post ik als iemand iemand lekker vindt, zoals ik Miley.![]()
![]()
Post hem dan maar op je fb ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat liedje post ik als iemand iemand lekker vindt, zoals ik Miley.![]()
![]()
Nee, niet alleen als ik iemand lekker vind.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat liedje post ik als ik iemand lekker vind, zoals dat ik Miley lekker vind.
You're welcome
Zeker ook als je iemand niet super lekker vindquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, niet alleen als ik iemand lekker vind.
De zin staat er goed.
Nee want het is nog steeds ik vind.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, niet alleen als ik iemand lekker vind.
De zin staat er goed.
Nee, als iemand iemand lekker vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee want het is nog steeds ik vind.
Whahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, als iemand iemand lekker vindt.
Dat is vervelend jochie wil je een ijsje?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik voell me op ddit moment vrij kkut..
oh nu zie ik het pas, blondquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je faalt hard hier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nu zie ik het pas, blond
Oee i like blondquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nu zie ik het pas, blond
Ik niet, ik val altijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In het echte leven faal ik minder hard hoor
Appelquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
''iemand vindt'' niet ''ik vindt''
ook leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het stond me niet dus nu ben ik een brunette
Flashback als ik dat liedje hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je ergens last van knul?
Nee, ik vind niets, iemand vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Appel
Jij bent degene die het vindt, niet "iemand", dus het is "vind" en niet "vindt"
En bruin staat je heel goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het stond me niet dus nu ben ik een brunette
Als jij het zegt...quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vind niets, iemand vindt.
Het is een moeilijke zin maar ik heb toch gelijk.
ik heb?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb 5precent turks en 95precent fins
procent schatquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb 5precent turks en 95precent fins
Succes, veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef msacras het volgende:
Nou liefjons, mijn oma is er dus ik ga een poging doen tot gezelligheid![]()
Praat je echt zo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ikk. Vind je nu al een vervelende user..
sterkte schatjequote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef msacras het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef msacras het volgende:
Ik zit met mijn zusje in de gang, zij zit op de iPad en ik zit op mijn Blackberry.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik zit met me zusje in de gang zij zit oop de ipad ik op me bb :p
iPadquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit met mijn zusje in de gang, zij zit op de Ipad en ik zit op mijn Blackberry.
lijkt me best wel irritant als je de grammatica niet weetquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit met mijn zusje in de gang, zij zit op de Ipad en ik zit op mijn Blackberry.
iPadquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is. Dat het kkkerst is..quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks afweten van wanneer hoofdletters toe te passen lijkt me ook vervelend.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:43 schreef technicalx het volgende:
[..]
lijkt me best wel irritant als je de grammatica niet weet
is het een typfout of zit je te schelden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is. Dat het kkkerst is..
Niks afweten van wanneer JE hoofdletters moet toe passen lijkt me ook vervelend.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niks afweten van wanneer hoofdletters toe te passen lijkt me ook vervelend.
Nee soms doet hij meerde keren...quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
is het een typfout of zit je te schelden?
Waarom met je in hoofdletters?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:45 schreef technicalx het volgende:
[..]
Niks afweten van wanneer JE hoofdletters moet toe passen lijkt me ook vervelend.
Die zin klopte gewoon hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:45 schreef technicalx het volgende:
[..]
Niks afweten van wanneer JE hoofdletters moet toe passen lijkt me ook vervelend.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die zin klopte gewoon hoor
flashbacksquote:
Wwacht je op mij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wacht op zoveel en ik krijg het ook niet
Was leuk hé?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn meloenen
Is youuuuuuuquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
All i want for christmas is youuuu baby
Mij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i don't want i lot for christmas, there is just one thing i need
Mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind ook iemand lekker
I dont care about the presents onder dat kerstboom dingquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i don't want i lot for christmas, there is just one thing i need
underneath the christmas treequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
I dont care about the presents onder dat kerstboom ding
Toch krijg je er eenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
I dont care about the presents onder dat kerstboom ding
Wwij kunnen daaten, ik ben rijkk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al was dat zo, wat dan?
ik heb al een rijke ventquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wwij kunnen daaten, ik ben rijkk.
Ik heb een binnenzwembad, sauna en jacuzzi.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb al een rijke vent
iets wat jij niet kan gevenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een binnenzwembad, sauna en jacuzzi.
Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb al een rijke vent
Heb ik alle 3.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iets wat jij niet kan geven
Jij komt illegaal aan geld.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk krijg 10.000 per dag binnen, nu jij apppel. Ik ben een rijkke zakenman van 24
Ik moet er nog over nadenkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]yayy
Jij ookmaar je krijgt het pas later
Je hoort maandag wat
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moet er nog over nadenkenzo slecht
wil je echt niks loslaten wat je leuk vindt?quote:
Jouquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil je echt niks loslaten wat je leuk vindt?ik ben zo creatief als een spons
Een opblaaspop van Miley Cyrus?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jou
Nee echt geen ideeik vind alles leuk
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een opblaaspop van Miley Cyrus?
Haha nee ik verzin zelf wel weer wat
Jij komt tenminste op een ideequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef Taexon het volgende:
[..]sorryyyy
Ik ben wat dat betreft ook echt niet creatief maar kwam toevallig vanmiddag op een idee![]()
Lekkahhhquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb playboyparfum gehad voor kerst![]()
Die ruikt zo lekker
playboy deoquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahhh
Ik heb me playboy deo ... die trouwens nog in me auto ligt bedenk ik me nu
true storyquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben gewoon zo goed dat ik geen speciale deo nodig heb
Nah, niet nodigquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha toch maar aan de playboy deo dan
Nah... ik zie wel hoe het looptquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij gebruikt je hosselskills wel even
Preciesquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja forceren heeft toch geen nut
quote:
zeg het tegen je oudersquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef AppelCake het volgende:
DEZE KAMER WIL IK GVD!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat ze echt onder de tafel zaten
Doe eens normaal jongequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hey sjattie! hvj wjnmk! <3 <3 <3 xdxd
Jahoor ging wel. Wel extreem vermoeid nu dus straks lekker niks doen op de bank. Fuck die gezelligheid, ik vind het wel weer genoeg voor vandaagquote:
Hoi Appel. Ik ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hey sjattie! hvj wjnmk! <3 <3 <3 xdxd
Bankhangen is altijd wel fijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Jahoor ging wel. Wel extreem vermoeid nu dus straks lekker niks doen op de bank. Fuck die gezelligheid, ik vind het wel weer genoeg voor vandaag
En jij? Kerstdiner al achter de rug?
Varkenshaasquote:
Zo'n beetje. Ik kan gewoon zelf niet goed mee doen waar ik wel van baal en wat een beetje een kloof creëert. Verder ging het welquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de gezelligheid overleefd?
awh ja dat is wel jammerquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Ik kan gewoon zelf niet goed mee doen waar ik wel van baal en wat een beetje een kloof creëert. Verder ging het welen bij jou?
Simsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |