Of het verhaal is gewoon verzonnen of verkeerd opgevat als " Jij zou liever een blikje naar allochtonen gooien" Zit er 1 tussen die zegt "jij was het toch die een blikje op allochtonen gooide?" en hoppah, het gaat zijn eigen leven leiden. Al vaker gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Kentoet het volgende:
Hij had vast een spreekwoordelijke "blik op iemand geworpen", en diegene behoorde tot een minderheid.
Mede vanwege de Bijlmer ben ik een andere studie gaan doen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er toen al zo troosteloos tegenaan keek, die Bijlmer.
Ik heb wel eens staan kijken naar het schoonmaken van rauwe haring. Gadverdamme, wat je schoonmaken noemt.quote:
Ik ben geen Armeen, dus ik hoef geen zwarte lach (zal ik allicht fout schrijven)? Ik ben geen Turk dus ik hoef geen lahmacun? Ik ben geen Italiaan dus hoef geen pizza? Ik hoef geen hete kip want ben geen Chinees? Ik vind dit heerlijk allemaal en gewoon een Nederlander, dus snap werkelijk niet waarom die zinquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens staan kijken naar het schoonmaken van rauwe haring. Gadverdamme, wat je schoonmaken noemt.
En ik heb een keer geproefd.
Nee, dank je wel, ik ben geen Hollander! Ik hoef geen haring.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mede vanwege de Bijlmer ben ik een andere studie gaan doen.
Hij heeft het meerdere malen zelf toegegeven en uitgelegd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Of het verhaal is gewoon verzonnen of verkeerd opgevat als " Jij zou liever een blikje naar allochtonen gooien" Zit er 1 tussen die zegt "jij was het toch die een blikje op allochtonen gooide?" en hoppah, het gaat zijn eigen leven leiden. Al vaker gezien.
Lieg niet zo moslim. Het is een lulverhaal van die maagd uit Zwaagwesteinde of zo. Dat heb ik al 1.000 x gezegd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij heeft het meerdere malen zelf toegegeven en uitgelegd.
Jij bent degene die nu liegt. En dat weet je best.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lieg niet zo moslim. Het is een lulverhaal van die maagd uit Zwaagwesteinde of zo. Dat heb ik al 1.000 x gezegd.
Maar soit, om jullie een plezier te doen, ga ik het vandaag of morgen maar eens doen.
Whatever jonge. Ga huilen of zo. En je gelooft maar lekker wat je zelf wilt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent degene die nu liegt. En dat weet je best.
Een bazentitel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben de boze gemene moslimabekogeler
Je hebt het zelf meerdere malen verteldquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whatever jonge. Ga huilen of zo. En je gelooft maar lekker wat je zelf wilt.
Ik ben de boze gemene moslimabekogeler
Gast flikker lekker op met je eeuwige gehuil. Ik vertel je hoe het zit en als je dat niet gelooft, fijn voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt het zelf meerdere malen verteld
En je was het inderdaad niet eens met de versie van Monidique, maar er is wel degelijk iets gebeurd waar jij , een moslima in nikaab een bierblikje en gooien een rol spelen.
Het zou je sieren jouw versie te vertellen ipv alles te ontkennen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dan zou ik trouwens geen bier gebruiken, want dat is zonde.
Of eerst het blikje leegdrinken en dan vullen met zand of cement! Das nog beter.
Interessant dat dat niet strookt met je eerdere verhalen dan, waar je het ruiterlijk toegeeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast flikker lekker op met je eeuwige gehuil. Ik vertel je hoe het zit en als je dat niet gelooft, fijn voor je.
Een correcte observatie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Trouwens ben ik nu geband uit POL voorschrift?
Ja als je zo door blijft zeiken ga ik het gewoon toegeven om je te zieken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Interessant dat dat niet strookt met je eerdere verhalen dan, waar je het ruiterlijk toegeeft.
quote:
Blijf er dan gewoon weg als het je niet zint.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
Verban mij maar uit NWS dan, is beter voor iedereens gemoedsrust heb ik het idee.
Jij wilt te graag, dat kan geen doorgang vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
Verban mij maar uit NWS dan, is beter voor iedereens gemoedsrust heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |