quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef ArtistA het volgende:
Het zijn allemaal mannen. Ok, ik ga naar huis.
Tjuuuuuuusss!
nope.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze moesten allemaal de wereld redden v/d ondergang?
Jup, allemaal een tijdreiziger gespeeldquote:
Detailsquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat dan weer niet helemaal waar is volgens mij... jake gylenhaal reist niet door de tijd en Martin Lawrence ook niet. Das alle 2 iets met een droom toch...
Ik was source code vergeten. Maar echt tijdreizen is het niet wat Jake doet in Donnie toch? Lawrence stoot zijn hoofd en raakt buiten bewustzijn of iets in die richting...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Details
Black Knight heb ik nooit gezien, maar als ze zo'n pussy verklaring voor het tijdreizen hebben, dan laat ook maar.
Gyllenhaal zit in twee tijdreisfilms: Donnie Darko en Source Code. In beide is een droom niet de verklaring.
wie?quote:
ehh... scrubs karakternamen tellen nietquote:
ik wist niet dat hij ook in films toegelaten werdquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh... scrubs karakternamen tellen niet
ja zeker... onder andere een film met Will Ferrel en een kerstfilmquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij ook in films toegelaten werd
Er staat EN een kerstfilm... niet een kerstfilm met Will Ferrel... dus fout... sorryquote:
quote:
Nee, voetbal...quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef DragonFodder het volgende:
talladega nights? of blades of glory?
Inderdaad een disneyserie, maar niet HM... een serie waar ook een vervolg op gemaakt is...quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef DragonFodder het volgende:
dat plaatje komt toch uit zo'n disney serietje? Hanna Montana ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |