Ransbak!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Studeur het volgende:
Ben ik de enige die altijd geniet van zijn eigen scheten door ze zo lang mogelijk onder het dekbed te laten en je hoofd erbij te steken?
Ja, of nou. Er zijn hier veel fokkers met rare gewoonten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Studeur het volgende:
Ben ik de enige die altijd geniet van zijn eigen scheten door ze zo lang mogelijk onder het dekbed te laten en je hoofd erbij te steken?
En dan zijn we nog niet eens in "het Keldertje".quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ja, of nou. Er zijn hier veel fokkers met rare gewoonten.
Sorry, me scheetjes ruiken niet naar parfum $$$quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Nikonlover het volgende:
Ben je rot van binnen ofzo?Als ik eens een scheetje laat stinkt hij niet zo heel erg.
Nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Studeur het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:54 schreef haan33 het volgende:
Ik moest een keer een scheet laten terwijl ik vreselijk diarree had. Ik heb dus mijn hele bed ondergescheten en heb het daarna over mij lichaam gesmeerd en opgegeten, toen ben ik huilend in slaap gevallen met stront over mijn hele gezicht
Volgens mij loop je nu dingen te verzinnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:54 schreef haan33 het volgende:
Ik moest een keer een scheet laten terwijl ik vreselijk diarree had. Ik heb dus mijn hele bed ondergescheten en heb het daarna over mij lichaam gesmeerd en opgegeten, toen ben ik huilend in slaap gevallen met stront over mijn hele gezicht
Het is Haan, die bedenkt alles ter plekke.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij loop je nu dingen te verzinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |