SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Had je maar braaf moeten wezen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt geen kerst cadeaus![]()
![]()
KT: Vind ik nou ook![]()
Vin: Mijn ouders moeten richting Voorthuizen om mijn oma op te halen komende week, dus dan ga ik mee en rijden we eerst even door naar mijn kamer
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ah okequote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
KT: Vind ik nou ook![]()
Vin: Mijn ouders moeten richting Voorthuizen om mijn oma op te halen komende week, dus dan ga ik mee en rijden we eerst even door naar mijn kamerDat wordt anders zo lastig meenemen in de trein
![]()
![]()
Kom op zeg... Iemand voor de tweede keer gaan zien in Nederland en dan ten huwelijk vragen.
Het kan bij all u need is loveDit account is niet meer in gebruik.![]()
Haha okequote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zitten er nog drie onder beneden, waarvan er eentje mag blijven. Stuk rustiger nu ?
![]()
![]()
Aldus m'n zus bij een Afrikaanquote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
Kom op zeg... Iemand voor de tweede keer gaan zien in Nederland en dan ten huwelijk vragen.
Het kan bij all u need is love![]()
![]()
?quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aldus m'n zus bij een AfrikaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
En toen had ik weer geen reet te doen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dus wat ?quote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik verveel me.. dus....![]()
![]()
da's een ander topicquote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
En toen had ik weer geen reet te doen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anders ga je gamen/fappen/slapen/naar de SR scquote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
En toen had ik weer geen reet te doen.![]()
![]()
Dan moet je de rest er ook uit schoppenquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus wachten tot ik meneer voor mezelf heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |