Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche komquote:
Je warme voeten houdersquote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen kerstcadeau gekocht.
hmmmmmquote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche kom
Met een handdoek als tulband om mijn haar te laten drogen
Muziekje erbij en lekker combineren op bed
Ik heb de rest van het jaar al cadeautjes gegeven en gekregen op al die andere overbodige feestdagen, Kerst kan ik mooi achterwege laten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerstcadeautjes.
Krijg je weer bende die je eigenlijk niet wilt of nodig hebt. Maar omdat men de behoefte heeft om iets te geven...
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche kom
Met een handdoek als tulband om mijn haar te laten drogen
Muziekje erbij en lekker combineren op bed
Die jaquote:
PostNL zeker ehquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu alleen kerstcadeautjes bij mij thuis gedaan, morgen bij de schoonfamilie. Ik had een tof cadeautje besteld, maar die is nog niet eens binnen.
Dat is wel dom, idd.quote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. In plaats van of het niet doen, of het goed doen, willen ze het half doen. Met als gevolg dat niemand echt blij is.
[..]
Kijk, dat is het goed doen.
Nah, komt door groupon, of één van die leveranciers. Kreeg in ieder geval netjes verontschuldigingen. Maar toch wel jammer.quote:
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom isquote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, komt door groupon, of één van die leveranciers. Kreeg in ieder geval netjes verontschuldigingen. Maar toch wel jammer.
Wel treurig vind ik het een beetje... Achja moeten zij weten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Krijg ik dus in de zomer een schoonbroer die ik nog nooit heb gezien.
DPD vanuit de UK, donderdag verzonden, vandaag binnenquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom is
Vind ik ook. Vooral m'n moeder heeft het daar wel moeilijk mee af en toe.quote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel treurig vind ik het een beetje... Achja moeten zij weten.
Selektvrachtquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom is
Zo een wanhopig eerste de beste idee krijg je er van...quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vind ik ook. Vooral m'n moeder heeft het daar wel moeilijk mee af en toe.
awwwww ik las op Facebookquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Samzz, het was trouwens een tumor waar mijn kat last van had. Niet zomaar oud, en niet zomaar de bekende falen zoals nieren of lever, vond het al raar omdat hij niet aan die symptomen voldeed. Maar dit was zo mogelijk nog wel slechter nieuws.
Ik kan het me ook niet indenken, maar het zal allemaal wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een wanhopig eerste de beste idee krijg je er van...
En als het om niks gaat is dat niet heel erg, maarja dit gaat om een fucking huwelijk...
En over een paar jaar weer scheiden zeker... Dat symboliek van het huwelijk is geen donder meer waard tegenwoordig joh.
Jij ook een fijne Kerst en slaap lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen. Trusten jullie![]()
En fijne kerst allen
Trusten en jij ook een fijn kerstfeestquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En fijne kerst allen
Trusten TGNDquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En fijne kerst allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |