SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Had je maar braaf moeten wezen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt geen kerst cadeaus![]()
![]()
KT: Vind ik nou ook![]()
Vin: Mijn ouders moeten richting Voorthuizen om mijn oma op te halen komende week, dus dan ga ik mee en rijden we eerst even door naar mijn kamer
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ah okequote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
KT: Vind ik nou ook![]()
Vin: Mijn ouders moeten richting Voorthuizen om mijn oma op te halen komende week, dus dan ga ik mee en rijden we eerst even door naar mijn kamerDat wordt anders zo lastig meenemen in de trein
![]()
![]()
Kom op zeg... Iemand voor de tweede keer gaan zien in Nederland en dan ten huwelijk vragen.
Het kan bij all u need is loveDit account is niet meer in gebruik.![]()
Haha okequote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zitten er nog drie onder beneden, waarvan er eentje mag blijven. Stuk rustiger nu ?
![]()
![]()
Aldus m'n zus bij een Afrikaanquote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
Kom op zeg... Iemand voor de tweede keer gaan zien in Nederland en dan ten huwelijk vragen.
Het kan bij all u need is love![]()
![]()
?quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aldus m'n zus bij een AfrikaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
En toen had ik weer geen reet te doen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dus wat ?quote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik verveel me.. dus....![]()
![]()
da's een ander topicquote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
En toen had ik weer geen reet te doen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anders ga je gamen/fappen/slapen/naar de SR scquote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
En toen had ik weer geen reet te doen.![]()
![]()
Dan moet je de rest er ook uit schoppenquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus wachten tot ik meneer voor mezelf heb![]()
![]()
En beantwoord?quote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die heeft ze ook maar 10 dagen ofzo gezien voordat hij haar ten huwelijk vroegRustig aan.![]()
Ja die wilde een verblijfsvergunning natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die heeft ze ook maar 10 dagen ofzo gezien voordat hij haar ten huwelijk vroeg
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Die gaan zo wel wegquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je de rest er ook uit schoppen![]()
![]()
Liefde bahquote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
omfg al die gasten met liefdes ver weg op de tv
In Afrika.quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die wilde een verblijfsvergunning natuurlijk![]()
![]()
overgewaardeerdquote:
verliefdheid is tof, vlinders enzo,
maar liefde is bij de meesten synoniem aan sleur
Same shit, different day
SC hopper present![]()
huh gaat dat over AYNIL ?quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
Krijg ik dus in de zomer een schoonbroer die ik nog nooit heb gezien.Same shit, different day
SC hopper present![]()
He?quote:SR is afgelopen, daarom kom ik maar weer terug.quote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je gamen/fappen/slapen/naar de SR scC'est la vie
ohnee, dacht ff aan GRTDOJW, maar dan moet je wel OJW zittenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
En anders kan ik nog een keer naar onder beneden stormen en de andere twee ook eruit schoppenquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter een paar minuten wachten dan niet weten hoe lang je moet wachten![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En anders kan ik nog een keer naar onder beneden stormen en de andere twee ook eruit schoppen![]()
![]()
Verre liefde type, ja. Op TV ermee, nee gelukkig nietquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al you need is love, al die verre liefde types![]()
![]()
ik zag ff linkjes, dacht dat jullie het daar over haddenquote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verre liefde type, ja. Op TV ermee, nee gelukkig niet
maar jij maakt iets dergelijks dus IRL meeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, maar dit hadden we al gefixt, zodra ik zag dat er een doos, ter grootte van het oventje met mijn naam onder de kerstboom stondquote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeDat wordt anders zo lastig meenemen in de trein
Ja.. ach, als zij er blij van wordt moet ze het doen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag ff linkjes, dacht dat jullie het daar over hadden
maar jij maakt iets dergelijks dus IRL mee
Ik zou het niet kunnen in ieder geval.![]()
Ja, volgens mij zei je al zoiets ja... maar mijn geheugen is niet al te bestquote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dit hadden we al gefixt, zodra ik zag dat er een doos, ter grootte van het oventje met mijn naam onder de kerstboom stond![]()
![]()
Ik kan wel mooiere dingen verzinnenquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
[..]
niet zo lullen... er is niets mooiers!!
All You Need Is Love, dat is echt het meest tergende programma allertijden.C'est la vie
Ben ik van je gewendquote:Op maandag 24 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zei je al zoiets ja... maar mijn geheugen is niet al te best
klopt, en het duurt nu al 3 uurquote:Op maandag 24 december 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
All You Need Is Love, dat is echt het meest tergende programma allertijden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben klaarwakker
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, Noosa iddquote:. Slangenleer band en drie chuncks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En het ergste is, blijkbaar trekt het nog veel kijkers ook!quote:Op maandag 24 december 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
All You Need Is Love, dat is echt het meest tergende programma allertijden.![]()
![]()
yepquote:Op maandag 24 december 2012 23:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, de kerstspecial natuurlijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kijk gelukkig naar iets anders.quote:C'est la vie
Ik vind het echt een kutprogramma, dat all you need is love
Ik ook, daarom kijk ik het ook nietquote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het echt een kutprogramma, dat all you need is love![]()
![]()
Ja, hequote:. Nu tweede kerstdag nog afwachten
.
meestal vooral van die huppeltrutjes die aan een Mexicaan, Afrikaan, Australier ed blijven hangenquote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb je maar weer geluk meequote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Nu tweede kerstdag nog afwachten
.
![]()
![]()
Haterquote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is wel leuk inderdaad. Met meerdere chuncks kun je ook nog wat variëren.quote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Noosa idd. Slangenleer band en drie chuncks.
Die hebben allemaal een betekenis toch?![]()
Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik morgen aan moet doen. Het enige dat ik weet is welke schoenen en hoe ik mijn haar wil doen![]()
Dat wordt me als een wijf gedragen morgenochtend
je krijgt nog meer?quote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Nu tweede kerstdag nog afwachten
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hersenbeschadiging waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En het ergste is, blijkbaar trekt het nog veel kijkers ook!C'est la vie
Hele stapel kleding op bedquote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik morgen aan moet doen. Het enige dat ik weet is welke schoenen en hoe ik mijn haar wil doen![]()
Dat wordt me als een wijf gedragen morgenochtend![]()
![]()
nee, van die hopeloos romantische figuren (99% vrouw) die 3 uur zitten te sniffen op de bankquote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging waarschijnlijk.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik vrees iets veel ergers...quote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging waarschijnlijk.![]()
![]()
Omdat niemand een slaapliedje voor mij wil zingen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai
Waarom kun je niet slapen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
'OH KIJK IS HENK ZO WAREN WIJ OOK 3321 v. CHRISTUS WAT ROMANTISCH'quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, van die hopeloos romantische figuren (99% vrouw) die 3 uur zitten te sniffen op de bankC'est la vie
Mijn tante moet altijd zo hard huilen bij die programma's. Gewoon triest om te zienquote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, van die hopeloos romantische figuren (99% vrouw) die 3 uur zitten te sniffen op de bank![]()
![]()
Doet ie beter dan die van mijquote:Op maandag 24 december 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lief heeft een cadeau voor me.
![]()
![]()
ahhhh dacht dat dit van hem wasquote:Op maandag 24 december 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lief heeft een cadeau voor me.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kerstcadeautjes.
Krijg je weer bende die je eigenlijk niet wilt of nodig hebt. Maar omdat men de behoefte heeft om iets te geven...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb veel te weinig kerstcadeautjes gekocht voor mijn gevoel, dan voel ik me schuldig als ik wel cadeautjes krijg.![]()
Bij jullie misschien.quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerstcadeautjes.
Krijg je weer bende die je eigenlijk niet wilt of nodig hebt. Maar omdat men de behoefte heeft om iets te geven...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben meer van het op bed combineren. Zodra ik op bed een goede combinatie heb gevonden ga ik dat aandoen. Soms trek ik dat dan ook weer uit, of toch met iets anders. Maar ik hoef niet 100x mij aan en uit te kledenquote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Nee, dit is niks.... *gooit kleding op bed en pakt weer wat anders* "
En dat maal 100x
En tevens begin ik me zorgen te maken omdat ik mijn eerste loon nog niet heb, en mijn andere collega's die tegelijk zijn begonnen hadden het vrijdag al. Misschien is het nummer verkeerd doorgegeven.![]()
Ik heb allemaal dingen gekregen die ik wilde. Maar wij moeten dan ook een verlanglijstje inleverenquote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerstcadeautjes.
Krijg je weer bende die je eigenlijk niet wilt of nodig hebt. Maar omdat men de behoefte heeft om iets te geven...
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben meer van het op bed combineren. Zodra ik op bed een goede combinatie heb gevonden ga ik dat aandoen. Soms trek ik dat dan ook weer uit, of toch met iets anders. Maar ik hoef niet 100x mij aan en uit te kleden![]()
![]()
Ja. In plaats van of het niet doen, of het goed doen, willen ze het half doen. Met als gevolg dat niemand echt blij is.quote:Kijk, dat is het goed doen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb allemaal dingen gekregen die ik wilde. Maar wij moeten dan ook een verlanglijstje inleverenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche komquote:
Met een handdoek als tulband om mijn haar te laten drogen
Muziekje erbij en lekker combineren op bed
Je warme voeten houdersquote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen kerstcadeau gekocht.![]()
![]()
hmmmmmquote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche kom
Muziekje erbij en lekker combineren op bedSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb de rest van het jaar al cadeautjes gegeven en gekregen op al die andere overbodige feestdagen, Kerst kan ik mooi achterwege laten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerstcadeautjes.
Krijg je weer bende die je eigenlijk niet wilt of nodig hebt. Maar omdat men de behoefte heeft om iets te geven...C'est la vie
Ik heb nu alleen kerstcadeautjes bij mij thuis gedaan, morgen bij de schoonfamilie. Ik had een tof cadeautje besteld, maar die is nog niet eens binnen.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker naakt onder mn badjas, omdat ik net uit de douche kom
Muziekje erbij en lekker combineren op bedMeestal weet ik het wel vrij snel te bedenken, al weet ik nog niet wat ik morgen aan zal doen
Die jaquote:![]()
![]()
Oh, en morgen gaat mijn vader samen met mijn broertje weer traditioneel zelf een kerststol bakken![]()
PostNL zeker ehquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu alleen kerstcadeautjes bij mij thuis gedaan, morgen bij de schoonfamilie. Ik had een tof cadeautje besteld, maar die is nog niet eens binnen.![]()
![]()
Dat is wel dom, idd.quote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. In plaats van of het niet doen, of het goed doen, willen ze het half doen. Met als gevolg dat niemand echt blij is.
[..]
Kijk, dat is het goed doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nah, komt door groupon, of één van die leveranciers. Kreeg in ieder geval netjes verontschuldigingen. Maar toch wel jammer.quote:![]()
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom isquote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, komt door groupon, of één van die leveranciers. Kreeg in ieder geval netjes verontschuldigingen. Maar toch wel jammer.![]()
![]()
Wel treurig vind ik het een beetje... Achja moeten zij weten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Krijg ik dus in de zomer een schoonbroer die ik nog nooit heb gezien.Rustig aan.![]()
Samzz, het was trouwens een tumor waar mijn kat last van had. Niet zomaar oud, en niet zomaar de bekende falen zoals nieren of lever, vond het al raar omdat hij niet aan die symptomen voldeed. Maar dit was zo mogelijk nog wel slechter nieuws.![]()
DPD vanuit de UK, donderdag verzonden, vandaag binnenquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom is![]()
![]()
Vind ik ook. Vooral m'n moeder heeft het daar wel moeilijk mee af en toe.quote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel treurig vind ik het een beetje... Achja moeten zij weten.![]()
Selektvrachtquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het meestal PostNL die zo sloom is![]()
Post NL schijnt wel velen malen beter te verdienen though.Rustig aan.![]()
Zo een wanhopig eerste de beste idee krijg je er van...quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vind ik ook. Vooral m'n moeder heeft het daar wel moeilijk mee af en toe.
En als het om niks gaat is dat niet heel erg, maarja dit gaat om een fucking huwelijk...
En over een paar jaar weer scheiden zeker... Dat symboliek van het huwelijk is geen donder meer waard tegenwoordig joh.
Rustig aan.![]()
awwwww ik las op Facebookquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Samzz, het was trouwens een tumor waar mijn kat last van had. Niet zomaar oud, en niet zomaar de bekende falen zoals nieren of lever, vond het al raar omdat hij niet aan die symptomen voldeed. Maar dit was zo mogelijk nog wel slechter nieuws.
Maar was even druk, dus kon niet reageren.
Maar sterkte, wat een droppie![]()
![]()
Ik kan het me ook niet indenken, maar het zal allemaal wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een wanhopig eerste de beste idee krijg je er van...
En als het om niks gaat is dat niet heel erg, maarja dit gaat om een fucking huwelijk...
En over een paar jaar weer scheiden zeker... Dat symboliek van het huwelijk is geen donder meer waard tegenwoordig joh.
Ik zie het wel, als ze maar niet denken dat ik die troep daar ga eten![]()
![]()
Slapen. Trusten jullie![]()
En fijne kerst allen
Jij ook een fijne Kerst en slaap lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En fijne kerst allen![]()
![]()
![]()
Trusten en jij ook een fijn kerstfeestquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En fijne kerst allen.
![]()
Trusten TGNDquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Jij ookquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het was echt een heel lief beestje. Het is ook een beetje zoals ouders zeggen van "ik had hem nog zo graag willen zien opgroeien". Ik had hem zo graag nog bij me gehad terwijl ik op groei en uit huis zou gaan, gewoon een weekje voordat ik zelfstandig zou wonen en nu maakt die het niet mee.quote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww ik las op Facebook
Maar was even druk, dus kon niet reageren.
Maar sterkte, wat een droppie
Maar dat is egoistisch, ik maakte me al dagen zorgen, ging er al kapot van om hem zo zwak te zien. Nu kan ik gewoon verdriet hebben terwijl ik weet dat het nu goed is. Zal nog wel een paar weken traantjes wegslikken zijn bij elke kleine herinnering.
Maar hij heeft geen pijn en gelukkig ook niet gehad.![]()
Mwah. Beetje opzien tegen Kerst. Met jou?quote:Kutfilm.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Opzien ja? In welk opzicht?quote:Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah. Beetje opzien tegen Kerst. Met jou?
Zijn gangetje, word voor mij een rustig kerstfeest.
![]()
... weet je wel tegen wie je het hebtquote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je ligt eerder te pitten dan mij.
![]()
Ik las het ja, arm dierquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Samzz, het was trouwens een tumor waar mijn kat last van had. Niet zomaar oud, en niet zomaar de bekende falen zoals nieren of lever, vond het al raar omdat hij niet aan die symptomen voldeed. Maar dit was zo mogelijk nog wel slechter nieuws.. Sterkte
.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je ligt eerder te pitten dan mij
Rustig aan.![]()
Oh, jij slaat nachten over...quote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... weet je wel tegen wie je het hebt.
.. maar ik ben weg
![]()
![]()
Doei![]()
![]()
Ik heb heul geen zin om een dag met mijn familie te zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Opzien ja? In welk opzicht?
Zijn gangetje, word voor mij een rustig kerstfeest.
Na een uur ben ik ze al zat.
Daarnaast doet het me altijd zo eenzaam voelen.
Dat 2e stukje herken ik wel, kerst is zo een moment waarop je nog even extra met de neus op de feiten word gedrukt. Bro-hug!quote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om een dag met mijn familie te zijn.
Na een uur ben ik ze al zat.
Daarnaast doet het me altijd zo eenzaam voelen.![]()
Trusten!quote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, jij slaat nachten over..... maar ik ben weg
![]()
![]()
Doei![]()
![]()
Dan ook maar wat leuke dingen gaan doen binnenkort.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat 2e stukje herken ik wel, kerst is zo een moment waarop je nog even extra met de neus op de feiten word gedrukt. Bro-hug!
Kunnen wij ook doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ook maar wat leuke dingen gaan doen binnenkort..
En dan doel ik niet op seks met elkaar.
![]()
Ik ben zo blij dat ik geen last van Kerstdepressies en shit.C'est la vie
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen last van Kerstdepressies en shit.![]()
Hehe, zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen wij ook doen.
En dan doel ik niet op seks met elkaar.
Dat komt binnenkort ook nog wel. Avondje in Den Bosch.
Ach...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Anders hadden we dat wel afgesproken.
Van mij hoeft het ook nooit zo..
Blijkbaar vinden vrouwen dat vaak wel heel leuk? - dat merk ik in ieder geval -Rustig aan.![]()
Lijkt me echt gaafquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zou ook kunnen ja.
Dat komt binnenkort ook nog wel. Avondje in Den Bosch., gewoon een paar man, niet teveel
.
![]()
Onverwacht is altíjd leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach...
Van mij hoeft het ook nooit zo..
Blijkbaar vinden vrouwen dat vaak wel heel leuk? - dat merk ik in ieder geval -
Maar ik hoef daar niet op te rekenen hoor![]()
Alleen de tofste mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf, gewoon een paar man, niet teveel
.
Misschien sta ik wel ineens voor je deurquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onverwacht is altíjd leuk
Maar ik hoef daar niet op te rekenen hoor.
![]()
Morgen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien sta ik wel ineens voor je deur.
![]()
Lijkt me best leuk om een keer te doen maar ik heb geen slachtoffers.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onverwacht is altíjd leuk
Maar ik hoef daar niet op te rekenen hoor
Nouja misschien wel een paar...
Ben bang voor verkeerde interpretatie maar ehh daar moet ik maar schijt aan hebben want een goede vriendin moet je ook een cadeautje kunnen geven.Rustig aan.![]()
Rekeningen zekerquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
Niet dat ik erg romantisch ben maar ik regel zo nu en dan wel wat onverwachts.
![]()
Romantischquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
Niet dat ik erg romantisch ben maar ik regel zo nu en dan wel wat onverwachts
Rustig aan.![]()
Kijk dit vond ik nou een leuke grap.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Hier maar weer even slowchatten.....
Rustig aan.![]()
Ik vind jou ook wel een leuke grap.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk dit vond ik nou een leuke grap.
Rustig aan.![]()
Ow, jouw cadeautjes zijn in het geniepquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe de financiële administratie dussuh!
![]()
Welke?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, jouw cadeautjes zijn in het geniep!
![]()
Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd? Of hebben mensen hier nog wat leuks meegemaakt?
Wel iets raars..quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd? Of hebben mensen hier nog wat leuks meegemaakt?
Een vrouw van 50 die niet open mocht doen voor vreemden van haar zoon....
Ik wou een pakketje bij der droppen voor der buurman.
Rustig aan.![]()
Zij koopt voor zichzelf cadeaus en zegt tegen haar vriend dat ie wat meer moet gaan verdienen wat ze komen steeds geld tekortquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, jouw cadeautjes zijn in het geniep!
FYI ik koop zelden wat voor mezelfquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij koopt voor zichzelf cadeaus en zegt tegen haar vriend dat ie wat meer moet gaan verdienen wat ze komen steeds geld tekort![]()
Je had geen Big Sausage Pizza voor haar?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel iets raars..
Een vrouw van 50 die niet open mocht doen voor vreemden van haar zoon....
Ik wou een pakketje bij der droppen voor der buurman.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jeetje hey.... leer grapjes lezen.... er staat niet voor niks eenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FYI ik koop zelden wat voor mezelf
Niet zo serieus hoor.....
Ik werk niet bij domino's.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had geen Big Sausage Pizza voor haar?Rustig aan.![]()
Wehehe hij snapt 'm nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had geen Big Sausage Pizza voor haar?.
![]()
Domino's, is dat niet van die overprized pizza met slechte bodem?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja. Hele slappe niet knapperige bodemquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Domino's, is dat niet van die overprized pizza met slechte bodem?![]()
![]()
Ik heb nog nooit een domino's pizza gehad, ik hoor er echter ook nooit goede verhalen over.
Domino's is juist de goedkoopste van al die toko's.... en persoonlijk vind ik dat ook wel de beste...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Domino's, is dat niet van die overprized pizza met slechte bodem?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
Kan wel, als ik honger heb eet ik zelfs het karton op.
![]()
![]()
Aan de rand, bedoel jequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Hele slappe niet knapperige bodem? Want dat is wel doodzonde.
1x, nooit weer. Haal wel bij de NYP als ik iets bestel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een domino's pizza gehad, ik hoor er echter ook nooit goede verhalen over.
![]()
Moet je klagen....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Hele slappe niet knapperige bodemAls je niet klaagt weten ze het niet.... Heb pas 1x een niet OK pizza gehad... geklaagd en werd toen verwend met gratis pizza's enzo.
Nee, de hele bodem. Dat je zo'n punt pakt en dan treurig.naar beneden hangtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de rand, bedoel je? Want dat is wel doodzonde.
![]()
![]()
Wat betaal je voor een gewone Domino's pizza dan? En dan doel ik eigenlijk gewoon op een pizza margarithaquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Domino's is juist de goedkoopste van al die toko's.... en persoonlijk vind ik dat ook wel de beste....
Oh, dat is normaal met pizza.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de hele bodem. Dat je zo'n punt pakt en dan treurig.naar beneden hangt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, daarom. Hoe dunner de bodem, hoe beterquote:.
6.95quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een gewone Domino's pizza dan? En dan doel ik eigenlijk gewoon op een pizza margaritha.
Eens, sneller en goedkoper.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Maar eigenlijk kan je net zo goed zelf de oven aanknallen en er een pizza inschuiven.![]()
Dit leek wel een dikke vochtige bodemquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Hoe dunner de bodem, hoe beter.
![]()
![]()
Dr oetker heeft gewoon lekkere pizza's big american vind ik dan minder...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
Ja, daarom. Hoe dunner de bodem, hoe beter.
Rustig aan.![]()
Heul niet.... mijn 3600W oven moet 20 minuten voorverwarmen en das niet goedkoop.... die meter in de meterkast draait zich duizelig.... zoef.... zoef.... zoef.....quote:
Dikke vochtige bodems willen ook gegeten worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit leek wel een dikke vochtige bodemRustig aan.![]()
Als ze slecht bereid zijn, dan heb je inderdaad een kleffe vette bodem.....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit leek wel een dikke vochtige bodem
Je kunt je pizza ook gewoon op je meter bakkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet.... mijn 3600W oven moet 20 minuten voorverwarmen en das niet goedkoop.... die meter in de meterkast draait zich duizelig.... zoef.... zoef.... zoef......
![]()
Kost weer minder stookkosten joh door die warmte van de oven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet.... mijn 3600W oven moet 20 minuten voorverwarmen en das niet goedkoop.... die meter in de meterkast draait zich duizelig.... zoef.... zoef.... zoef.....Rustig aan.![]()
Dat is niet duur, maar ook niet goedkoop of zo.quote:Gadverdammequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit leek wel een dikke vochtige bodem. Sowieso hoort een pizza geen dikke bodem te hebben.
Ja, klopt. De pizza spinazie is echtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dr oetker heeft gewoon lekkere pizza's big american vind ik dan minder....
magnetron-combi met speciale pizzaplaat, heerlijk en klaar in 7 minquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet.... mijn 3600W oven moet 20 minuten voorverwarmen en das niet goedkoop.... die meter in de meterkast draait zich duizelig.... zoef.... zoef.... zoef.....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tis wel een prijzig alternatief....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kost weer minder stookkosten joh door die warmte van de oven.
Nuon kwam al een keer langs om te kijken of ik geen wietplantage had
ik nu weer niet dusquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker. Gelukkig lig ik al op bedSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis wel een prijzig alternatief....
Nuon kwam al een keer langs om te kijken of ik geen wietplantage had![]()
![]()
Klopt, maar ook Pepperoni en een hele hoop andere pizza's kosten 6.95quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet duur, maar ook niet goedkoop of zo.
Bij NY pizza hier in Lelystad was een pepperoni 11.95 ofzo
En die was niet eens lekker
Klopt!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kost weer minder stookkosten joh door die warmte van de oven.![]()
![]()
Enkel glas en kut isolatie ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis wel een prijzig alternatief....
Nuon kwam al een keer langs om te kijken of ik geen wietplantage hadRustig aan.![]()
Nee, maar die oven verbruikt heel wat meer stroom dan mijn cv ketel aan gas verbruikt...quote:
10 minuten voorverwarmen hier. Geen idee hoeveel watt hij is. Weet ook niet of hij wel elektrisch is, maar dat zal wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet.... mijn 3600W oven moet 20 minuten voorverwarmen en das niet goedkoop.... die meter in de meterkast draait zich duizelig.... zoef.... zoef.... zoef.....Niet door mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dikke vochtige bodems willen ook gegeten worden.Ranzige meukquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze slecht bereid zijn, dan heb je inderdaad een kleffe vette bodem.....![]()
![]()
Ja, oké. Maar dat eet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook Pepperoni en een hele hoop andere pizza's kosten 6.95
Bij NY pizza hier in Lelystad was een pepperoni 11.95 ofzo
En die was niet eens lekker.
Veggie pizza voor jouquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar dat eet ik allemaal niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gelukkig kent de domino's mij wel... en ze maken mijn pizza eigenlijk altijd naar wens... met iets minder kaas.... scheelt een hoop kleffe bende....
Dat dusquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme. Sowieso hoort een pizza geen dikke bodem te hebben.
. En ja, ben ik met je eens
![]()
![]()
Kleffe bende is wel chill...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kent de domino's mij wel... en ze maken mijn pizza eigenlijk altijd naar wens... met iets minder kaas.... scheelt een hoop kleffe bende....
Tis eigenlijk net te laat om nog effe wat eten er doorheen te knallen.Rustig aan.![]()
Gelukkig kan je bij Domino's verschillende bodems bestellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme. Sowieso hoort een pizza geen dikke bodem te hebben.
Moet je even een houtmagneet pakken....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme het gevoel alsof ik een splinter in mijn oog heb zitten.
Jij gaat langs? Das wat anders dan thuis hangen en online bestellen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kent de domino's mij wel... en ze maken mijn pizza eigenlijk altijd naar wens... met iets minder kaas.... scheelt een hoop kleffe bende....![]()
wat heb je gedaan manquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme het gevoel alsof ik een splinter in mijn oog heb zitten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, maar het adres kennen ze welquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat langs? Das wat anders dan thuis hangen en online bestellen.![]()
Dat scheelt. Maar dan nog, Domino's heeft aan mij geen goede klant, de beste pizzeria van Nederland zit namelijk in Enschedequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je bij Domino's verschillende bodems bestellen. Reken maar dat ik daar naartoe ga
.
Dat is best slechtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar het adres kennen ze wel![]()
![]()
![]()
Hier in Lelystad zit nog een hele goede... Dit maakt heerlijke shoarma pizza's... MET dunne bodemquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt. Maar dan nog, Domino's heeft aan mij geen goede klant, de beste pizzeria van Nederland zit namelijk in Enschede. Reken maar dat ik daar naartoe ga
.
Zaterdag niet geweest, gemiste kansquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt. Maar dan nog, Domino's heeft aan mij geen goede klant, de beste pizzeria van Nederland zit namelijk in Enschede. Reken maar dat ik daar naartoe ga
.
![]()
![]()
Dat is ook slechtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt eraan... misschien hebben ze gewoon weinig klanten![]()
![]()
m'n vriezerquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar wilde jij op kerstavond 1 uur nog een pizza halen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach, hij is al een keer maanden gesloten geweest... dus ik denk dat dat wel een teken aan de wand is...quote:
Maar ik denk eerder dat ze mij vooral kennen door de goeie fooien enzo....
Op de pizzeria hier zitten echte Italianen. Ze maken ook heerlijke pasta's, dajumquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier in Lelystad zit nog een hele goede... Dit maakt heerlijke shoarma pizza's... MET dunne bodem.
Ja, best wel! Was ook niet eens zo heel ver lopen, kwartiertje of zo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag niet geweest, gemiste kans“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik zit nu aan de chipsquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je die er uit halen en lekker opsmikkelen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hij is al een keer maanden gesloten geweest... dus ik denk dat dat wel een teken aan de wand is...
Maar ik denk eerder dat ze mij vooral kennen door de goeie fooien enzo....![]()
![]()
Ook lekkerquote:
* Spezza19 heeft net een halve bak Stroopwafelijs opgegeten
Dinsdag kwam ik er langs toen ze opbouwden, maar dat telt niet echt. Verder alleen vrijdag en zaterdag. Vrijdag omdat mijn beste vriendin er toen was en zaterdag omdat een stel FOK!ers zich misdroegenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
@Samzz, ben jij nou nog vaak naar SR geweest?.
Even onthouden, mocht ik ooit in Enschede een pizza willen etenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de pizzeria hier zitten echte Italianen. Ze maken ook heerlijke pasta's, dajum.
[..]
Ja, best wel! Was ook niet eens zo heel ver lopen, kwartiertje of zo.
Dus nu weet je welke je moet hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even onthouden, mocht ik ooit in Enschede een pizza willen eten?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dinsdag kwam ik er langs toen ze opbouwden, maar dat telt niet echt. Verder alleen vrijdag en zaterdag. Vrijdag omdat mijn beste vriendin er toen was en zaterdag omdat een stel FOK!ers zich misdroegen.
Vorig jaar was het hier dichtbij, helemaal niet geweest
Sfeer lijkt me toch best wel tofSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh, damn, ik ben zo niet op de tv aan het letten dat ik naar seksreclames zit te kijken.
hahahaha dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:53 schreef Samzz het volgende:
Oh, damn, ik ben zo niet op de tv aan het letten dat ik naar seksreclames zit te kijken.
teken dat het weer laat/vroeg wordtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja... ik vraag gewoon naar een pizzeria met echte italianen waar Samzz van Fok altijd besteld...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus nu weet je welke je moet hebben?
Nou, ik ben ook alleen maar geweest omdat zij er waren, hoor. Anders was ik niet gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het hier dichtbij, helemaal niet geweest
Sfeer lijkt me toch best wel tof.
Ja, Comedy Central zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:53 schreef Samzz het volgende:
Dan vind je 'm welquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... ik vraag gewoon naar een pizzeria met echte italianen waar Samzz van Fok altijd besteld....
Veronicaquote:.
Dat er sowieso nog aan seks verdiend wordt met al die gratis internet porn....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
Nu als seksreclames?
Dat daar nog aan verdient wordt joh...
ja, waar verdienen die gasten nog aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat er sowieso nog aan seks verdiend wordt met al die gratis internet porn....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja..quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat er sowieso nog aan seks verdiend wordt met al die gratis internet porn....
Vraag me af of ik wanhopig genoeg kan worden..
Voorlopig heb ik zoiets van je bent daar nog veel te jong voor.![]()
Betalen voor seks dan.Rustig aan.![]()
Mensen die daadwerkelijk een conversatie willen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat er sowieso nog aan seks verdiend wordt met al die gratis internet porn....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het ging over seksreclames en geld verdienen in de seks industrie....quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk een conversatie willen?
Weet niet of er iets als praatseks bestaat... (ja ok, telefoonseks misschien, maar buiten dat....)Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik kan me werkelijk niet voorstellen (voor mezelf gesproken) geil te worden van een (waarschijnlijk) lelijke oudere dame aan de andere kantquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ging over seksreclames en geld verdienen in de seks industrie....
Weet niet of er iets als praatseks bestaat... (ja ok, telefoonseks misschien, maar buiten dat....)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die heb je dus best veel ja..quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk een conversatie willen?
Eenzame mannen die gewoon willen praten.
Waarom hebben vrouwen daar geen last van?Rustig aan.![]()
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me werkelijk niet voorstellen (voor mezelf gesproken) geil te worden van een (waarschijnlijk) lelijke oudere dame aan de andere kant
Omdat die altijd wel iemand kunnen vinden om tegen te kakelenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die heb je dus best veel ja..
Eenzame mannen die gewoon willen praten.
Waarom hebben vrouwen daar geen last van?
Grapje dames
Ik merk aan mezelf dat ik een stuk makkelijker over gevoel praat met een vrouw.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
Omdat die altijd wel iemand kunnen vinden om tegen te kakelen
Grapje dames
Rustig aan.![]()
Telefoonseks, ja. Daar doel ik op. Ik denk dat daar nog best een markt voor is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ging over seksreclames en geld verdienen in de seks industrie....
Weet niet of er iets als praatseks bestaat... (ja ok, telefoonseks misschien, maar buiten dat....)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga lekker slapen. Morgen weer fris en fruitig bij de familie zijn. Pfff, best vermoeiend wel.
truste Samzziequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker slapen. Morgen weer fris en fruitig bij de familie zijn. Pfff, best vermoeiend wel.
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:13 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Ja, maar dat versta ik niet onder daadwerkelijk een conversatiequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Telefoonseks, ja. Daar doel ik op. Ik denk dat daar nog best een markt voor is.
Das gewoon geile praat.... haha
Weltrusten
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |