SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graaf Telquote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Daahaannn... .Juh!quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar "ok dan" is toch nog wat beter.Rustig aan.![]()
Nah, ik heb het nu al geplaatst.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar "ok dan" is toch nog wat beter.![]()
Goed plan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
Bier en tieten.
Hm ik lust geen bier, wel dat spul wat C_A brouwt
![]()
![]()
trustequote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Sjonge, wat ben ik moe zeg. Ik ga maar eens slapen denk ik.
dus![]()
Nu al?quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Sjonge, wat ben ik moe zeg. Ik ga maar eens slapen denk ik.![]()
![]()
Opa WTquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Sjonge, wat ben ik moe zeg. Ik ga maar eens slapen denk ik.![]()
![]()
Eigenlijk van half tien al maar nu is het echt niet meer te houden.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Truste danquote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk van half tien al maar nu is het echt niet meer te houden.![]()
![]()
Komt door al dat drankmisbruik van jequote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik echt een wrak van 98 ja..
![]()
Zo, nu heb ik pils verdiend
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht, ik had gezegd vanavond niks te drinken.
Dit keer jonguh, dit keer hou ik me daaraan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |