Moet jij ook werken?quote:
Werk elke dag, dacht je dat een werkster vrij had, kwam net ff boven en zag de wasmand zat alweer vol, de afwas staat netjes opgestapeld in de keuken van wat ze allemaal naar boven hadden gesleept vannacht, echt het manusjevanalles/werkster/wasvrouw/schoonmaakster en moeder heeft nooit een dagje vrijquote:
Soms is er niets fijner dan te rusten in het gras, wat men er zelf heeft over laten groeien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:05 schreef jacqhassel het volgende:
Bepaal jij nu voor mij of het woord gelukkig verkeerd gekozen is?
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin want wat ik wil, doe en vind bepaal alleen ik...
Net als ik zelf bepaal hoevaak ik zeg dat ik morgen gelukkig ga werken op tweede kerstdag...
Verders vraag ik jullie laat mij met rust en mijn eigen ding doen...
Mensen je wil en mening opdringen doe je maar thuis....
Ik laat jullie wel lekker met rust. genoeg aandacht gehad van mij...
Ps morgen ga ik gelukkig werken![]()
![]()
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
Humzz vd week was gedumd nog houtvester volgens margo en haar kornuiten
Oh dat wist ik niet dat de crew dat kon zien.............quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.
Wat zullen die herdertjes die bij nacht in het veld lagen het koud gehad hebben 2012 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Gert het volgende:
De mods vieren ook kerst. En het modt niet briljant, per smartfoon vanaf de plee van m'n schoonouders.
Dus: wees gezellig mensen. Of laat elkaar met rust als gezellig doen niet lukt. Het is gvd wel de verjaardag van de Here Jezus ja!
Peace!
Door spelling en schrijfwijze was het wel duidelijk dat dit een gedeelde account is ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |