Ik begreep dat Gert een wat moeilijke stoelgang heeft, de rest vond ik minder interessant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef pullup het volgende:
Van de rest van wat er vandaag gepost is begreep ik niet veel maar die staat er maar mooi tussen
Geen idee, het is erg stil daar voor accurate informatiequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Err... Zit hij nou zijn kerstmaal naar binnen te harken in zijn luie stoel, voor de cam?
Wat een bosmongool... En oma laat dat toe? Wtf...
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het een heul speciaal kerstdiner was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Err... Zit hij nou zijn kerstmaal naar binnen te harken in zijn luie stoel, voor de cam?
Ik heb heel goed zitten opletten, maar heb niets van al deze culinaire specialiteiten meegekregen,, behalve twee borden ?-dingesfiléquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het een heul speciaal kerstdiner was.
Doperwten (pot/blik), krieltjes (voorgekookt, 1 zakje, otherwise too much), rollade (pleur in de oven, niks meer aan doen) en als toetje fruitcocktail (blik) met een toefje slagroom (spuitbus).![]()
De Oma's zouden geloof ik eerst naar Yvon Jaspers kijken, iets over gemengde huwelijken en verblijfsvergunningen. Kennelijk zijn de plannen herzien, want ik hoor inderdaad de stem van Leo Derksen. In ieder geval een programma dat ze alle drie leuk vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:34 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig is het weer business as usual bij Opa thuis, Voetbal International staat weer op, vrolijk Kerstfeest Opa!
[ afbeelding ]
U heeft een zeer snelle directe link met Opa hoor ik, tevens dat Opa's wil wet is ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Oma's zouden geloof ik eerst naar Yvon Jaspers kijken, iets over gemengde huwelijken en verblijfsvergunningen. Kennelijk zijn de plannen herzien, want ik hoor inderdaad de stem van Leo Derksen. In ieder geval een programma dat ze alle drie leuk vinden.
Nee hoor. Om kwart over negen gaan de Oma's André Rieu kijken. En Oop drinkt die gifbeker helemaal leeg..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
U heeft een zeer snelle directe link met Opa hoor ik, tevens dat Opa's wil wet is ook?
Had je iets anders verwacht van de man die al gaat mekkeren als hij een dag per jaar niet van zijn Ajax bordje mag eten ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Zou pas raar zijn als hij dat niet zou doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Dan kijkt hij vaker naar André Rieuquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop trekt een ik-ga-zo-naar-André-Rieu-kijken-gezicht..
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |