Oop moest even ergens een stekker uittrekken, maar dat was duidelijk de verkeerdequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef QuarterBack het volgende:
En Opa is weer weg, gaat zoal een beetje een trend worden die verdwijnende Opa steeds
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schijnt een hele kunst te zijn. Ik stel voor dat Moots flink gaat oefenen morgen
Proost, prut, sláintequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nu pas mijn eerste drankje nemen na zaterdagavond zondagmorgen.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.
Gek wijf.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
Als de echte wordt verneukt dient er correctief te worden opgetredenquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige die het nut niet ziet van een dubbele OP?
Je moet ze tegenelkaar in laten draaien. Is best knap als je dat gaat lukken voor woensdagquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als de echte wordt verneukt dient er correctief te worden opgetreden
"De echte" is in the eye off the beholder. Een correctie is dus niet nodig.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.
U hebt een punt Frau Pearl
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie.quote:
Weet jij er "toevallig" een?quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lul niet. Hij moet het afleggen tegen zijn vrouw en schoonmoeder.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop moest even ergens een stekker uittrekken, maar dat was duidelijk de verkeerde![]()
![]()
Dat would be...you?quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.
Dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe ook geweldig hoor. origineel met die tepelkwastjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |