Haha ja, maar ik kan het mensen niet kwalijk nemen als ze niet van AR genieten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel.
Ik ook .... alleen van mij is er geen filmpjequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik kan het mensen niet kwalijk nemen als ze niet van AR genieten.
Toch zijn er mensen die dat wel kunnen en zeker niet de minsten...![]()
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar AR wordt over de hele wereld op handen gedragen en dat is niet voor niks.
Goh, da's een tijd geleden en nee, inderdaad, een ongelikte beer is geen kuddedierquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.
Ongelikte beren kunnen ook niet in een varkensstal ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh, da's een tijd geleden en nee, inderdaad, een ongelikte beer is geen kuddedier
Tijd niet gezienquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.
hahaha humorquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef pullup het volgende:
Prettige kerst nog opaAndre Rieu gun je niemand.
gemist dus, zit tv te kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa doet aan karaoke speciaalvoor Toverheks zei die
Dat is gezellig wakker worden T0njaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef tonja het volgende:
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.
[ afbeelding ]
Heb je de uitnodiging niet ontvangenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:51 schreef Margo37 het volgende:
Hoe laat begint het feest bij Opa, wil ik natuurlijk wel klaar zitten
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:51 schreef Margo37 het volgende:
Hoe laat begint het feest bij Opa, wil ik natuurlijk wel klaar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |