Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingenquote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij hebt echt lol in je leven he?
Op m'n pc ben ik razendsnel.quote:
Bij Poshe kreeg ik ineens shrinkage toen ik 1/3e van het potje op had en het werd steeds ergerquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde idee inderdaad. Ik heb met Seche alleen meer last van shrinkage.
Ooow, ja, snap ikquote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingen
EN MIJN BESTELLING DAN???quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingen
ik zal je nog eens supporten, als beginnend zelfstandig ondernemer!quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja doei kip, ga maar naar ebaychinezen
Tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij Poshe kreeg ik ineens shrinkage toen ik 1/3e van het potje op had en het werd steeds ergerNu dus maar fast forward van CG (yet to be tested, vlak na aanschaf bleek ik zwanger).
En peelen, by God, yes!Om gek van te worden
[..]
Ooow, ja, snap ik
quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zal je nog eens supporten, als beginnend zelfstandig ondernemer!
Ik neem mijn 4 euro's wel naar elders!![]()
![]()
![]()
![]()
Ondankbare hondquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos ging verder aan de tekeningen van de sauna, komt hij die net laten zien. Heeft hij er opeens een raam en een douche extra bij getekend.
Ik zo van "heyyyyy, dat hadden we niet afgesproken!"
Hij 'ja maar ja maar"
Ik "NEEEENNNN"
Hij "ok"
bwhehehehe
Ik vind het wel leuk, maar zonde van de ruimte en het moet gewoon simpel blijven, mannen
een kamer maken. En "even" een douche erbij is weer veel meer werk en dan moet de afvoer ook helemaal veranderd worden. Beneden hebben we een superdouche, dus ik vind het onzin.quote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doe je anders met die ruimte dan?
godsammequote:
Dat helpt echt? Die staat op mijn lijstje van mogelijke middelen om peelen te voorkomen. Alleen staan er nog 8 op geloof ik, allemaal goede recensies, maar ik blijf troep kopen die uiteindelijk 'bij mij dan net niet werkt'quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig.En tegen het peelen gebruik ik Nailtek II. Bazenspul.
ja datquote:
Voor mij helpt het echt in ieder geval.quote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat helpt echt? Die staat op mijn lijstje van mogelijke middelen om peelen te voorkomen. Alleen staan er nog 8 op geloof ik, allemaal goede recensies, maar ik blijf troep kopen die uiteindelijk 'bij mij dan net niet werkt'
Maar dan schuif ik die naar boven op de lijst![]()
Sowieso heb ik die pas over een half jaar danwel langer nodig (als alles goed gaat), zo lang ik borstvoeding geef peelen mijn nagels niet en zijn ze veel sterker
Dat heb ik gezien.quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Aanstellende alcoholmietjes. Moet mij eens zien bieren
Bonnie St Claire is er niks bijquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
pehehequote:
Nierken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heeft bb er drie op, die ziet wat bleek;(
over Eny heen kotsenquote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heeft bb er drie op, die ziet wat bleek;(
Deze is relatief goedkoop wel, dus ik denk dat ik tesamen met jouw aanbeveling wel durf te bestellen over een paar maandjesquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij helpt het echt in ieder geval.Stuk steviger ook.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh jawelquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
daarom drink ik dus altijd bier, daar reageert nooit iemand geschokt op
Als je hier neerzet '15e fles bier' ben ik meer geschokt hoor, ik word zelf altijd veel dronkener-der van bier als van wijnquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
daarom drink ik dus altijd bier, daar reageert nooit iemand geschokt op
ach, dat hoeft ook niet. Stukken goedkoper ookquote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh.. Maar denk ook niet dat ik nog snel op mijn oude niveau ga komen hoor..
dan zijn we elkaar net toen misgelopen, maar zulke aantallen drank, of het nou bier of wijn is, reageer ik op metquote:
nopequote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar niemand hier kan twee flessen wijn op dus?
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, dat hoeft ook niet. Stukken goedkoper ook
groene theemuts!quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zijn we elkaar net toen misgelopen, maar zulke aantallen drank, of het nou bier of wijn is, reageer ik op met![]()
![]()
holy fuck o.i.d.
Ooit wel, misschien nog wel wat meer, twee liter Sangria worth zeg maar. En dan kon ik ook nog naar huis fietsenquote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar niemand hier kan twee flessen wijn op dus?
ik normaal ook niet, maar we hadden ongeveer 20 flessen verzameld door de tijd heen, dus gratisquote:
gelukkigquote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooit wel, misschien nog wel wat meer, twee liter Sangria worth zeg maar. En dan kon ik ook nog naar huis fietsenEen soort van.
ach jaquote:
en afgezette benen en hersenbloedingen enzo, dat helpt inderdaad ook welquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
Hoewel ik het sinds mijn stage bij Korsakov patiënten toch wat minder op heb met drank
En geen sociaal leven meerquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en afgezette benen en hersenbloedingen enzo, dat helpt inderdaad ook wel
En het ergste voor mijn omgeving is dat ik nooit katers hebquote:
drankorgels hebben over het algemeen juist meer sociaal leven manquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
En geen sociaal leven meer![]()
Oh wait ik ben al een fokker.
Qua familie niet meer.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
drankorgels hebben over het algemeen juist meer sociaal leven man
sinds ik niet meer rook heb ik dat ook stukken minderquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En het ergste voor mijn omgeving is dat ik nooit katers hebDus dan sta ik de volgende dag op en doe ik 'yay! Wat gaan we vandaag eens doen??' en dan doet iedereen om me heen 'BWURK!! ROT OP!'
nee maar in de kroeg welquote:
Dat scheelt ook al veel volgens mij, idd. Ik heb één keer een kater gehad, maar die was zo ernstig dat ik dus echt drie dagen heb geleefd op kleine sipjes water en een paar droge toastjesquote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds ik niet meer rook heb ik dat ook stukken minder
Kroketters bij het opstaanquote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Vette katerhap!!!
Als ik echt een kutkater heb wil ik juist niet eten ofzo
Nou, hatseklats aan het werk, baby maken, baren, en geloof me dat je achteruit loopt na 2 wijnquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jullie zien hoe stomdronken ik ben hestomme halfimmuniteit
dat kun je over 15 jaar ruimschoots inhalenquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Maargoed, al mijn klets ten spijt, voorlopig zit het er sowieso niet echt in. Er zat wel een fles prosecco in mijn kerstpakket, ik denk dat we wel een kléin beetje daarvan gaan snoepen als de baby er is, om het te vieren. Maar dan moet ik wel eerst timing goedhebben enzo..
dan ligt ze bij de deur te wachten tot peach thuis komt van een avondje zuipenquote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je over 15 jaar ruimschoots inhalen
ik geloof je meteen, had het al na 50 dagen onthoudingquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, hatseklats aan het werk, baby maken, baren, en geloof me dat je achteruit loopt na 2 wijn
quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je over 15 jaar ruimschoots inhalen
met dr lovermocroquote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ligt ze bij de deur te wachten tot peach thuis komt van een avondje zuipen
hehehehehequote:
lekkere grote neger met van die kraaltjes in zijn haar?quote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
Neee, mijn kinders gaan gewoon
Eh..
Nouja, als die enge ventjes maar wegblijven ja
Als ze mijn bouw heeft wordt ze pas over een jaar of 20 een spekkiequote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekkere grote neger met van die kraaltjes in zijn haar?
die hebben ook graag gewoon blonde skinny bitches hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ze mijn bouw heeft wordt ze pas over een jaar of 20 een spekkie
quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Laptop waar ik nu op zit heeft een eigen wil, cd-speler gaat steeds vanzelf open enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op de één of andere manier moet ik nu denken aan mijn eerste dvd-speler die daar een knopje voor had. Wachten tot er een kat passeert en dan dat klepje opengooienKat met hanekam tegen het plafond, en ze bléven erin stinken ook gewoon
Priceless!
Noowp, niet de mijnesequote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die hebben ook graag gewoon blonde skinny bitches hoor
Maar goed, zal wel goed komen allemaal
over 20 jaar zijn we allemaal obees!quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ze mijn bouw heeft wordt ze pas over een jaar of 20 een spekkie
Jah, toch maar even gebeld, alles was ok.. Maar toen hij wegging zei hij dat hij niet zo lang ging omdat de accu van zijn telefoon bijna leeg was, dus dan krijg ik toch een soort van de zenuwen als hij dan zo lang weg is nog. Maar hij kon nog opnemenquote:Op maandag 24 december 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Die is zo thuis, moet even afblazen
die is lekker aan het uitwaaienquote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
True..
Hum, mijn lief zou maar heel even gaan fietsen, maar hij is al best lang weg
quote:Op maandag 24 december 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, toch maar even gebeld, alles was ok.. Maar toen hij wegging zei hij dat hij niet zo lang ging omdat de accu van zijn telefoon bijna leeg was, dus dan krijg ik toch een soort van de zenuwen als hij dan zo lang weg is nog. Maar hij kon nog opnemen
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is lekker aan het uitwaaien
Lekker toch?
"ik ga even sigaretten halen schat"quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
TuurlijkMaar weggaan met voornoemde mededeling maakte het toch iets spannender
Ai, nee, dat gaat 'm niet worden.. Of hij moet ernstig opknappen van een paracetamolletje. Zou wel ideaal zijn, duurt een stuk langer als ze lam zijnquote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wilde nog batsen om 7 uur, ik betwijfel het nu
vanavond of morgenochtend?quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wilde nog batsen om 7 uur, ik betwijfel het nu
quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan to the rescue op whatsapp voor mijn suffe laderproblemen
Haha, zoiets jah.. Of nouja, kweenie. Hij is echt heel heel eager wat de bevalling etc. betreft, dus dan geloof ik niet dat hij ineens even heen en weer naar Delft gaat fietsen ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"ik ga even sigaretten halen schat"
sterkte!quote:
Nope, flauw he!quote:
Heb je al wel gehoord wat nou de oorzaak van je pootpijn is?quote:Op maandag 24 december 2012 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
Mja gaat wel.
Het slechte nieuws: Ik ben zwak en rook dus weer.
Het mindere nieuws: Met mijn been gaat het ook nog niet beter.
Verder gaat het wel
woeiiiii! Meeting the dragon! Respectquote:
Ik vind het echt vet dat jij gewoon gast tekenen en t daarna namaakt. Daar ben ik nu nog te autist voorquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik ben wel lekker crea bea bezig met van alles. Dat is wel fijn
Nope!quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al wel gehoord wat nou de oorzaak van je pootpijn is?
Ik ben zenuwachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
woeiiiii! Meeting the dragon! Respect
Wazige shit.quote:Op maandag 24 december 2012 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope!
Ik noem het onderhand mijn NeukHeup.
Want bepaalde standjes worden behoorlijk pijnlijk. Misschien komt het daar gewoon door
Lekker uit elkaar gescheurd worden krijgt zo dan ook wel een andere lading jaquote:Op maandag 24 december 2012 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope!
Ik noem het onderhand mijn NeukHeup.
Want bepaalde standjes worden behoorlijk pijnlijk. Misschien komt het daar gewoon door
Dat gaat ook met trial & error hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet dat jij gewoon gast tekenen en t daarna namaakt. Daar ben ik nu nog te autist voor
www.watbenjedan.comquote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
We zijn vandaag 2x bij de gamma geweest omdat ik de verkeerde navullingen voor m'n lijmpistool had meegenomen, oeps
Dikke en dunne jonguhquote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat ze heul maar 1 maat hadden
Wasco? Hippe sjit.quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dikke en dunne jonguhIn die dikke kun je ook wasco kwijt. Kun je leuk mee knoeien
Is dat iets aparts of gewoon een sjaal fur elise?quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan meteen aan elise sjaal beginnen
Zo heet dat patroonquote:Op maandag 24 december 2012 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat iets aparts of gewoon een sjaal fur elise?
Roken en heup komen wel goed. Ik vind een 50% score dan al best aanvaardbaarquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer van t roken en klote van je heup
Jeuj voor de creativiteit
Ik heb de voorgeschiedenis gemist.quote:
Dat ja! Geloof mij, het went wel maar leuk is het niet.quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Incantrix het volgende:
Hoop het ook, voor haar met name. Lijkt me toch veel fijner om een eigen dag te hebben..
En u2 babe, als ik dit zo geregeld heb ga ik ook lekker pitten
de wijn valt beetje verkeerdquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de voorgeschiedenis gemist.
Maar ik ga me naar bedje verplaatsen met den tablet. Später!!!
5de keer nierken?quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
En dat is vijf... Arm jongen toch lach ik
quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gesnurk vanuit de badkamer... Zal ik m gaan halen?
ja idd , klinkt fantastisch!quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker laten liggen! Zolang hij niet gaat douchen ofzo
Deed mijn man eens..stomdronken douchen. En toen trok hij het douchegordijn naar beneden maar douchte hij gewoon vrolijk verder
Was dezelfde nacht dat hij op zijn rug in bed kotste en vrolijk verder sliep waardoor hij bijna stikte in zijn eigen braaksel.
Was een memorabele nacht
Ermahgerdquote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker laten liggen! Zolang hij niet gaat douchen ofzo
Deed mijn man eens..stomdronken douchen. En toen trok hij het douchegordijn naar beneden maar douchte hij gewoon vrolijk verder
Was dezelfde nacht dat hij op zijn rug in bed kotste en vrolijk verder sliep waardoor hij bijna stikte in zijn eigen braaksel.
Was een memorabele nacht
quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Baas eordt maar niet wakker, ik wil 'm hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:15 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteerd Deben dikke jeuj voor het eindelijk mogen gebruiken van je tas
Maak hem wakker dan!quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas eordt maar niet wakker, ik wil 'm hebben. Thanks babe
.
Je had ook om 6 uur vanmorgen op het bed kunnen gaan springen al roepend "OMG IK BEN JARIG IK BEN JARIG IK BEN JARIG". Dus ik denk dat hij heel goed wegkomt als je hem nu wakker maaktquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maak hem wakker dan!zo van: Baas, wakker worden jonge! Tis een belangrijke dag vandaag
Wat heeft hij gedaan?quote:
Ja, volgens mij is alles er nu wel uit.quote:
Goeden drank?quote:
nee, wel in bad maar dat heeft ie al opgeruimd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden drank?
En heb jij z'n haar uit z'n gezicht gehouden?
Waarom moet hij dan sorry tegen jou zeggen?
Of heeft hij over je heen genierkt?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in bad maar dat heeft ie al opgeruimd.
Hij moet sorry zeggen omdat ze zouden batsen en dat feest toen niet door gingquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden drank?
En heb jij z'n haar uit z'n gezicht gehouden?
Waarom moet hij dan sorry tegen jou zeggen?
Of heeft hij over je heen genierkt?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had ook om 6 uur vanmorgen op het bed kunnen gaan springen al roepend "OMG IK BEN JARIG IK BEN JARIG IK BEN JARIG". Dus ik denk dat hij heel goed wegkomt als je hem nu wakker maakt
Daar ben ik het mee eens!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had ook om 6 uur vanmorgen op het bed kunnen gaan springen al roepend "OMG IK BEN JARIG IK BEN JARIG IK BEN JARIG". Dus ik denk dat hij heel goed wegkomt als je hem nu wakker maakt
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij moet sorry zeggen omdat ze zouden batsen en dat feest toen niet door ging
Zo velen beelden in mijn hoofd over hoe die avond verlopen isquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
en datquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
weinig spannends hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo velen beelden in mijn hoofd over hoe die avond verlopen is
Maar wel veel garpigsquote:
een vluggertje want kerst! Nee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft om 11 uur bij zijn zus afgesproken...
Even bellen dat de bloemkool nog niet gaar isquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft om 11 uur bij zijn zus afgesproken...
Wie doet dat nouquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
En godskolere zeg, wat een swatches weer
[ afbeelding ]
rrmahgerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zekersquote:
Senksquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Du auch liebschen Lin!
Sinds Sie jetzt schifahren mit deinen freudin?
Ah, lekker hoor!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Senks
Nee, we vertrekken zaterdagochtend!
Wie is dit?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, lekker hoor!
Ligt er een beetje sneeuw?
Ik was om 7 uur al een keer wakkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net uit de douchequote:
Lekker gegourmetquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hele dag met voornamelijk ego-berichten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker gegourmet. Hoe was jouw dag?
The true spirit of christmasquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hele dag met voornamelijk ego-berichten![]()
![]()
Kerstquote:
Thehehe, wij hebben ook een klein stukje zitten kijken, en Stef vroeg wat er was met de mevrouw met de blauwe jurk, dus mijn zwager zegt 'Sissi is een beetje verdrietig.'quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Sisi op tv, I haz a jalous op haar jurken
Weet ik, was een oprechte vraagquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Het was geen kritiek hoor, het is vooral grappig teruglezen.
Ik heb oma weer blij gemaakt. En Fred was voor het eerst mee (die had het vorig jaar uitgekiend om ziek te worden) en hij vond het nog leuk ook
En gourmettenGaan we morgen doen
Hoe doe jij het nou met je verjaardag? Vier je verjaardag, of vier je kerst, of meng je het maar een beetje?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Dikke ruzie met mama om niks en nu zit ik dus lekker te janken in bed, bweuh
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Dikke ruzie met mama om niks en nu zit ik dus lekker te janken in bed, bweuh
driekwart fles wijn ermahgerd!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 02:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, in bed. Driekwart fles wijn leeg in m'n eentje en in de hoop een kater te voorkomen daar nog een halve liter water achteraan. En nu klotst mijn buik als ik beweeg, zo hard dat B het kan horenEn ik vind dat lollig
Ja ik schrok ervan hehe. Normaal is een halve wel mijn max maar hij dronk wel lekker door eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 02:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
driekwart fles wijn ermahgerd!!!
Tof!quote:Op woensdag 26 december 2012 02:43 schreef Stormqueen het volgende:
Een kookboek krijgen met koekiemonstermuffins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |