Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingenquote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij hebt echt lol in je leven he?
Op m'n pc ben ik razendsnel.quote:
Bij Poshe kreeg ik ineens shrinkage toen ik 1/3e van het potje op had en het werd steeds ergerquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde idee inderdaad. Ik heb met Seche alleen meer last van shrinkage.
Ooow, ja, snap ikquote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingen
EN MIJN BESTELLING DAN???quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik heb binnen 36 uur vet veel van die dingen zitten maken omdat iedereen er nog snel eentje wilde, nu ben ik ff klaar met die dingen
ik zal je nog eens supporten, als beginnend zelfstandig ondernemer!quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja doei kip, ga maar naar ebaychinezen
Tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij Poshe kreeg ik ineens shrinkage toen ik 1/3e van het potje op had en het werd steeds ergerNu dus maar fast forward van CG (yet to be tested, vlak na aanschaf bleek ik zwanger).
En peelen, by God, yes!Om gek van te worden
[..]
Ooow, ja, snap ik
quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zal je nog eens supporten, als beginnend zelfstandig ondernemer!
Ik neem mijn 4 euro's wel naar elders!![]()
![]()
![]()
![]()
Ondankbare hondquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos ging verder aan de tekeningen van de sauna, komt hij die net laten zien. Heeft hij er opeens een raam en een douche extra bij getekend.
Ik zo van "heyyyyy, dat hadden we niet afgesproken!"
Hij 'ja maar ja maar"
Ik "NEEEENNNN"
Hij "ok"
bwhehehehe
Ik vind het wel leuk, maar zonde van de ruimte en het moet gewoon simpel blijven, mannen
een kamer maken. En "even" een douche erbij is weer veel meer werk en dan moet de afvoer ook helemaal veranderd worden. Beneden hebben we een superdouche, dus ik vind het onzin.quote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doe je anders met die ruimte dan?
godsammequote:
Dat helpt echt? Die staat op mijn lijstje van mogelijke middelen om peelen te voorkomen. Alleen staan er nog 8 op geloof ik, allemaal goede recensies, maar ik blijf troep kopen die uiteindelijk 'bij mij dan net niet werkt'quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig.En tegen het peelen gebruik ik Nailtek II. Bazenspul.
ja datquote:
Voor mij helpt het echt in ieder geval.quote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat helpt echt? Die staat op mijn lijstje van mogelijke middelen om peelen te voorkomen. Alleen staan er nog 8 op geloof ik, allemaal goede recensies, maar ik blijf troep kopen die uiteindelijk 'bij mij dan net niet werkt'
Maar dan schuif ik die naar boven op de lijst![]()
Sowieso heb ik die pas over een half jaar danwel langer nodig (als alles goed gaat), zo lang ik borstvoeding geef peelen mijn nagels niet en zijn ze veel sterker
Dat heb ik gezien.quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Aanstellende alcoholmietjes. Moet mij eens zien bieren
Bonnie St Claire is er niks bijquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
pehehequote:
Nierken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heeft bb er drie op, die ziet wat bleek;(
over Eny heen kotsenquote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heeft bb er drie op, die ziet wat bleek;(
Deze is relatief goedkoop wel, dus ik denk dat ik tesamen met jouw aanbeveling wel durf te bestellen over een paar maandjesquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij helpt het echt in ieder geval.Stuk steviger ook.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh jawelquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
daarom drink ik dus altijd bier, daar reageert nooit iemand geschokt op
Als je hier neerzet '15e fles bier' ben ik meer geschokt hoor, ik word zelf altijd veel dronkener-der van bier als van wijnquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
daarom drink ik dus altijd bier, daar reageert nooit iemand geschokt op
ach, dat hoeft ook niet. Stukken goedkoper ookquote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh.. Maar denk ook niet dat ik nog snel op mijn oude niveau ga komen hoor..
dan zijn we elkaar net toen misgelopen, maar zulke aantallen drank, of het nou bier of wijn is, reageer ik op metquote:
nopequote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar niemand hier kan twee flessen wijn op dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |