SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ikke niet want tuin!quote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
Nee openquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan? Is SR dicht? Eindelijk!
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor het appeltje![]()
![]()
Ik vang je op in mijn stevige armenquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
![]()
![]()
Toedels!quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Call of Duty 2?quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!![]()
![]()
damn dit gaat bizar snel"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ow kakquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoor
Netjes van je!![]()
![]()
Dankjequote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vang je op in mijn stevige armen![]()
![]()
![]()
![]()
smoothquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
Hier zitten nu 3 pubers te gamen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet echt nodig hequote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |