Medewerker van de Plusquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
De kantineheld is een debiel, dat zie je nu al.
Nee, als Kuu.quote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreek jij de Q als 'kie' uit?
Dat zegt hij toch niet joh. Jankbal.quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Jup, hij heeft 14 goals per toeval gemaakt.
Calimero reactie.quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
De lange bal spelen is sowieso een nep tactiek. Feyenoord met hun anti-voetbal.quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Dat gebeurt eigenlijk pas een paar weken omdat het totaal niet loopt.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange bal spelen is sowieso een nep tactiek. Feyenoord met hun anti-voetbal.
Dat wel ja. Het is allemaal lange ballen op Pelle en hopen op het beste.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange bal spelen is sowieso een nep tactiek. Feyenoord met hun anti-voetbal.
Ik sprak Gijp na joh. HMF had wel gehapt trouwens, jammer dit.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk pas een paar weken omdat het totaal niet loopt.
Ga SR kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:50 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat V Persie hem niet even KO sloeg
Met z'n Van Gaal kapselquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die jongen loopt constant hand bewegingen te maken.
Bony gaat het in de echte Europese top ook niet redden dan kan je tegenwoordig het beste naar Rusland gaan.quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Type-R het volgende:
Bony is echt wel een type die gaat cashen bij Terek Grozny
Sowieso mensen die denken dat hij iets te zoeken heeft bij een club als Chelseaquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Type-R het volgende:
Bony is echt wel een type die gaat cashen bij Terek Grozny
Wacht even dan, GGMM zie jij het wel?quote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Gifjes werken niet meer bij mij. Het kan alsnog aan mijn computer liggen maar toch.
Ze werken gewoon.quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wacht even dan, GGMM zie jij het wel?
+1quote:
Hier ook werkendquote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wacht even dan, GGMM zie jij het wel?
Je bent getrolledquote:
Wat een idioot, aangezien PSV al alles verkocht heeftquote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Parkeerterrein verkopen aldus Genee.
Je loopt ook niet achter ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker showtje so far.
'Hey Ronald, by the way, toptrainertje!!'
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met recht ga jij voor de Willems award.
Inderdaad, dan hadden ze beter the best of Harry kunnen laten zien.quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
Deze docu hebben ze ook pas 4 keer laten zien.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met recht ga jij voor de Willems award.
Omdat hij in de zone is.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willems award is toch voor dommigheid? Waarom willen mensen die?
Omdat dat soort mensen dan tenminste uberhaupt nog een award winnen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oke gijp.quote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga weer terug naar mijn tv zone.
Derksen draagt zijn titel als slechtst geklede man ook met trots. Sterker nog hij slaat er een slaatje uit.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij staat nummer 1 hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen dan tenminste uberhaupt nog een award winnen.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga weer terug naar mijn tv zone.
Nee wij hanteren voor iedereen andere maatstaven. Jij als grammar nazi maakt nou eenmaal te veel fouten.quote:
Wie gaat geen kampioen worden?quote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ook als hij niet kampioen wordt?
Ik hoop het.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
Van Marwijk zal dan wel naar PSV gaan.
Beroepsgeheim ga je ineens verradenquote:
Hij veranderde 'wordt' naar 'word' om het vervolgens weer naar 'wordt' te veranderen.quote:
Wat een verhaalquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij veranderde 'wordt' naar 'word' om het vervolgens weer naar 'wordt' te veranderen.
Volg je het nog?
Mooi dan kan ik Psv weer met mijn hele verstand succes misgunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
Van Marwijk zal dan wel naar PSV gaan.
Ja nu wel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij veranderde 'wordt' naar 'word' om het vervolgens weer naar 'wordt' te veranderen.
Volg je het nog?
Hij past daar wel denk ik. Ook weer een trainer die de jeugd geen kans geeft.quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik Psv weer met mijn hele verstand succes misgunnen.
Het kijkt een stuk beter weg dan SV.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is het toch een mooi 'voetbal' programma
Ik vind het wel een aardige spits.quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh ja die van RKC, wat een mafketel
Dennis Bergkamp was meer van de geniepige overtredingen. Even op de tenen staan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zat ook niet in Dennis Bergkamp
Of op de rug...bij het WK 1998 had ie rood moeten krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp was meer van de geniepige overtredingen. Even op de tenen staan.
PSV, want meeste kols en plek unoquote:
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV, want meeste kols en plek uno
De meest constante. Psv slacht de kleintjes af maar falen als ze onder druk staan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV, want meeste kols en plek uno
Moment opnames, anders kijk je naar alle andere wedstrijdenquote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Qua veldspel is Ajax beter. Zie ook de wedstrijd Ajax - PSV. Hoeveel kans heeft PSV nou eigenlijk gehad?
Doe ik ook, ik gaf een voorbeeld.quote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moment opnames, anders kijk je naar alle andere wedstrijden
aanbidt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je Nicki Minaj aanbid...
Oh sorry, ik praat weer voor m'n beurt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik zet 3 puntjes, het was aan Doublepain de puntjes in te vullen
*beurdtquote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik praat weer voor m'n beurt.
Dick zijn vrouw heet er iig geen problemen meequote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Dick Advocaat klein.
Gijpie is al een tijdje niet meer grappig.quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
Die grappen over een klein WC'tje enzo ken ik nu wel een beetje. Die zijn ook al gebruikt bij Mertens en Sneijder.
Devaluatie van de Gijpvogel awardquote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie is al een tijdje niet meer grappig.
haha aber das habbe ich nich so gehurdquote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Dick Advocaat klein.
Hij heeft wel eens gedronken. Echt superstoer ben je dan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat een voetballer en persoonlijkheid.
Leuk hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
TT suggestie voor #546:
Notoire feestdagen en een rullevant nieuwjaar!
Hebben meer mensen last van.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Als iedereen constant vertelt dat je grappig bent dan ga je wat overmoedig worden denk ik. Nu probeert gijp geforceerd heel erg grappig te zijn.
Het dieptepunt was z'n 'optreden' met viool.
Ja man. En de moeder van zijn kinderen meermaals bedrogen waardoor hij ze niet meer ziet. Wat een held ben je danquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens gedronken. Echt superstoer ben je dan.
Pas als je daarna auto gaat rijden wordt het echt stoer.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens gedronken. Echt superstoer ben je dan.
Er loopt hier een user rond met hetzelfde syndroom. Je weet wel met zijn jetpack en zo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Als iedereen constant vertelt dat je grappig bent dan ga je wat overmoedig worden denk ik. Nu probeert gijp geforceerd heel erg grappig te zijn.
Het dieptepunt was z'n 'optreden' met viool.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er loopt hier een user rond met het zelfde syndroom. Je weet wel met zijn jetpack en zo.
Hij is ook wel eens dronken achter het stuur gaan zitten en raakte toen bijna een fietser met z'n autodeur!!quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man. En de moeder van zijn kinderen meermaals bedrogen waardoor hij ze niet meer ziet. Wat een held ben je dan
Voor dat bedrag kun je ook 3 JD-jasjes en 1 JD-stropdas kopen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Suite kost 800¤ per nacht![]()
Klein prijsje dus
Oh nu welquote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er loopt hier een user rond met hetzelfde syndroom. Je weet wel met zijn jetpack en zo.
krijgen we geen link erbij??quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Suite kost 800¤ per nacht![]()
Klein prijsje dus
Ik snap de verheerlijking dan ook helemaal. Wat een pursenellityquote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook wel eens dronken achter het stuur gaan zitten en raakte toen bijna een fietser met z'n autodeur!!Die fietser was natuurlijk helemaal boos!
Zolang je geen massaverkrachter bent moet het kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook wel eens dronken achter het stuur gaan zitten en raakte toen bijna een fietser met z'n autodeur!!Die fietser was natuurlijk helemaal boos!
Niet zo gek tochquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen probeert boekjes te verkopen
Echt dieptriest ja.quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen probeert boekjes te verkopen
Niks mis mee, maar dan moet hij niet de demagoog uithangen als andere voetballers zich misdragen.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb andy van der meyde afgelopen zaterdag nog een hand gegeven
Heb je je wel laten testen op SOA's daarna?quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb andy van der meyde afgelopen zaterdag nog een hand gegeven
quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je wel laten testen op SOA's daarna?
quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je wel laten testen op SOA's daarna?
Wat een gewaagde stelling. Heb je nog meer van dit soort interessante discussiepunten?quote:
Ja, maar die doe ik hier nu niet.quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een gewaagde stelling. Heb je nog meer van dit soort interessante discussiepunten?
anders als antwoord op johan zijn jasje was al grappigquote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim Kieft was op de valreep voor de eerste keer dit jaar grappig
Ja toch ouwe pik niks mis mee! zet hem wel rond een uur of 20u30 op, dat is toch de macht der gewoonte.quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Redelijk tam showtje vanavond, maar ja, laat gaan. 1 januari lekker met mijn gare hoofd compilatietje terug kijken.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Kieft altijd wel een prima gast eigenlijk.
Hij weet dat hij het woord aan JD moet laten en dan op het juiste moment wat toevoegen net als baas Emile.quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Tuurlijk welquote:
Per nacht? Dat is wel belachelijk duur dan.quote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tuurlijk welouwe pik
http://www.huisterduin.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suite
De Suites van 70 m² hebben een schitterend uitzicht over het mooie Noordwijk en over de Noordzee. Alle suites zijn voorzien van een douche en een bad, King Sized bed, highspeed internet, een ruim balkon. een maximum van drie personen per kamer.
Kamer kosten:
EUR 800
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_huis_Kieft__.htmlquote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef Micson het volgende:
Waarom was die laatste opmerking van Kieft dan zo grappig? Gaat het eigenlijk niet goed met hem, ofwat?
Verder wel prima gast die Kieft. Is niet irritant, zegt niet veel en als hij wel zegt heeft het wel nog enige waarde.
Wilfred vroeg wat Zwartkruis ging doen met de Kerst, waarop hij antwoordde dat hij zijn hoofd in een bak met glühwein ging steken. Op de een of andere manier komen mijn anekdotes er niet helemaal uit, maar dan moet je het maar even terug kijken.quote:
Ik laat me hier niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user.quote:Op maandag 24 december 2012 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Voor de paar mensen die het nog niet eerder hebben gedaan:
1) Ga naar google.
2) Typ in de zoekbalk Wim Kieft (druk niet op enter)
3) Druk op de spatiebalk
Dus eigenlijk wil jij zeggen: Wim Kieft is een drinker?quote:Op maandag 24 december 2012 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Voor de paar mensen die het nog niet eerder hebben gedaan:
1) Ga naar google.
2) Typ in de zoekbalk Wim Kieft (druk niet op enter)
3) Druk op de spatiebalk
Vuige roversbende.quote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_huis_Kieft__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |