SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou danquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet, zou het niet durven![]()
![]()
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet, zou het niet durven![]()
10 jaar jongerquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij fantaseert over een lieve hups?
Hoe is die?![]()
ik stel alleen een vraag en ipv iets te zeggen ontwijk je het door mij triest te noemen. je kan ook proberen inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Triest gevalletje, 2e keer dat je triest zit te doen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.![]()
SR sc droppenquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan niet en deze sc bijhouden en de SR sc bijhouden
wat nuDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toen was ik juist nog gemenerquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vragen hoe het met zijn versierkunsten staat is laag bij de grond...quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik stel alleen een vraag en ipv iets te zeggen ontwijk je het door mij triest te noemen. je kan ook proberen inhoudelijk te reageren.![]()
huh?quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.![]()
![]()
Daar heb je wel het figuur voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij zei net dat ik niet stoer was omdat ik niet in sneeuw reed. Het is achterlijk om in sneeuw te gaan rijden met een motorquote:![]()
![]()
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hij schept er anders vaak genoeg over opquote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vragen hoe het met zijn versierkunsten staat is laag bij de grond..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Kiek em hosselen danquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dm je adres dan eventjes, ik heb een auto.
WIJ DOEN EEN SETJE ZIE JE DIT?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |