SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, 250 euro. Maar wel goede stevige schoenen, en het belangrijkste: een keer warme voeten.quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice wel, maar Uggs... Vast duur![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Misschien heeft Vince nog een plekje onder z'n steenquote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu pas door dat "sex met die kale" op de muziek van "sex is on fire" isDat kan ie wel hoor, heeft voor kok geleerd en werkt in een hotel enzoquote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoop dat ie beter eten kan bereiden dan die van mij(niet als kok, maar goed, heeft er wel een diploma voor)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Damnquote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 250 euro. Maar wel goede stevige schoenen, en het belangrijkste: een keer warme voeten.
Maar ze zien er wel fucking nice uit eigenlijk
Is het ook niet mooi opgedroogd?quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hups ik ben al klaar, maar erg mooi vind ik het niet
Meid als ik in de buurt had gewoond was ik je nagels wel even komen doen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Drie keer raden wat ze op FB plaatstquote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien heeft Vince nog een plekje onder z'n steen
[..]
Dat kan ie wel hoor, heeft voor kok geleerd en werkt in een hotel enzo(niet als kok, maar goed, heeft er wel een diploma voor)
Ik wilde eerst eigenlijk de hoge variant, die waren nog net een tikkeltje duurder. Maar waren uitverkochtquote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn
Maar ze zien er wel fucking nice uit eigenlijk. En ze lopen echt heerlijk
![]()
![]()
Ik ben welkom lees ik net op FBquote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien heeft Vince nog een plekje onder z'n steen
[..]
Dat kan ie wel hoor, heeft voor kok geleerd en werkt in een hotel enzo(niet als kok, maar goed, heeft er wel een diploma voor)
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het zijn echt wel mooie schoenenquote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ze op FB plaatst
[..]
Ik wilde eerst eigenlijk de hoge variant, die waren nog net een tikkeltje duurder. Maar waren uitverkocht. En ze lopen echt heerlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
AUW AUW AUW
DE KAT KRUIPT VIA DE HALS VAN MN SHIRT WARMTE TEGEMOET. AL DIE NAGELS IN MN BOOBS!! AUW AUW AUW!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Had liever een foto met ontbloot bovenlichaam gehad hoor vin (Evie)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Evie gaat zo op jacht?quote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ze op FB plaatst
[..]
Ik wilde eerst eigenlijk de hoge variant, die waren nog net een tikkeltje duurder. Maar waren uitverkocht. En ze lopen echt heerlijk
quote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben welkom lees ik net op FB
Thanks!quote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn echt wel mooie schoenenAuwtsjquote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
AUW AUW AUW
DE KAT KRUIPT VIA DE HALS VAN MN SHIRT WARMTE TEGEMOET. AL DIE NAGELS IN MN BOOBS!! AUW AUW AUW!!Karma?
Laat d'r maar langskomen, of ik naar haarquote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
Ja wel mooi opgedroogd. Maar stomme nagelriemen enzoquote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook niet mooi opgedroogd?
Meid als ik in de buurt had gewoond was ik je nagels wel even komen doen![]()
mmm nehh.. tenzij ik een bloedmooie blonde man ziequote:(Evie)
Ik ben niet blond.quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mmm nehh.. tenzij ik een bloedmooie blonde man zie![]()
Mn eerste gedachte was, lange nagels?? Oh ja niet iedereen heeft van die klauwen zoals ik!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel mooi opgedroogd. Maar stomme nagelriemen enzo
Zit er mooi op hoor. Probeer eens een tijdje om die nagelriem terug te duwen, niet forceren, gewoon klein stukje terugduwen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ahhh waarom niet?quote:(Evie
)
De tomtom is weer lastig!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Mooie schoenen
Irritant dat mensen te laat komen
Ik heb trek!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat mijn ouders dat niet leuk vonden om te geven.quote:
Als je even diep nadenkt heb jij mij gezien bij die R&P meet, ik was degene die zo vroeg weg ging![]()
![]()
Oh, had ik niet meer ge-appt dat ik niet meer kwam?quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Mooie schoenen
Ik heb trek!
Thank youquote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Mooie schoenen
Ik heb trek!![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn eerste gedachte was, lange nagels?? Oh ja niet iedereen heeft van die klauwen zoals ik!!
Zit er mooi op hoor. Probeer eens een tijdje om die nagelriem terug te duwen, niet forceren, gewoon klein stukje terugduwen.dit is voor mij heel wat.
En ik heb sinds vorige week een bokkepootje.
Koen wil ook nagellak![]()
![]()
![]()
Bwehehehehequote:Op maandag 24 december 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jadit is voor mij heel wat.
![]()
![]()
![]()
FELROZE!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jadit is voor mij heel wat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel een foto van maken is leuk voor later14 SHADES OF GREY
Volgens mij zag ik jou laatst bij Serious Request, kan dat?quote:Op maandag 24 december 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wonen allemaal 1 minuut lopenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dan nog kan de tomtom ze via ridderkerk, rotterdam en hoogvliet sturen!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wonen allemaal 1 minuut lopen
Ik even koken enz. Mn zoon komt straks met een kudde vrienden langs.
Nog geen dexter dus
[b]AirwiN schreef [/b]
JAAAAAAAAAAA DAT WAS CA EN CA ALLEEN DIE ANDERE ZIT NIET OP FOK!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou laatst bij Serious Request, kan dat?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik blijf toch bij mijn eerdere voorspelling dat SR de 10 miljoen gaat passeren
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA DAT WAS CA EN CA ALLEEN DIE ANDERE ZIT NIET OP FOK!!![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een uur geleden op bijna 8,5 miljoen. Moeten ze nog rap geld binnenharken danquote:Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ik blijf toch bij mijn eerdere voorspelling dat SR de 10 miljoen gaat passeren![]()
![]()
Ah joh, vorig jaar hadden ze 2,5 miljoen in de laatste 3 uur erbij. Is toch allemaal gespeeld met die cijfers.quote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een uur geleden op bijna 8,5 miljoen. Moeten ze nog rap geld binnenharken dan![]()
Ja maar ze geven echt niet het echte bedrag prijs natuurlijk.... De klapper wachten ze mee tot het eindequote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een uur geleden op bijna 8,5 miljoen. Moeten ze nog rap geld binnenharken dan
quote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah joh, vorig jaar hadden ze 2,5 miljoen in de laatste 3 uur erbij. Is toch allemaal gespeeld met die cijfers.Dat is waarquote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar ze geven echt niet het echte bedrag prijs natuurlijk.... De klapper wachten ze mee tot het einde![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker eten met de kerstquote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed goed, lekker geen kerst vieren enzo![]()
![]()
ja dat kan wel kloppenquote:Op maandag 24 december 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou laatst bij Serious Request, kan dat?![]()
![]()
Jongen zo kan ik toch niet spytoolenquote:Op maandag 24 december 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Muhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha.
![]()
Muhahahaha!quote:Op maandag 24 december 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen zo kan ik toch niet spytoolen.
Edit: oeps![]()
![]()
Ik ga uhm, morgen .. eh goeie vraag. Geen idee. Lekker lang slapen hoop ik, beetje sloom wakker worden. Dan een boterham eten aangevuld met tomatensoep uit blik. 's Avonds zal het wel pizza of friet worden hierquote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker eten met de kerst![]()
![]()
Linkje?quote:
14 SHADES OF GREY
Hoezo vier je geen kerst?quote:Op maandag 24 december 2012 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga uhm, morgen .. eh goeie vraag. Geen idee. Lekker lang slapen hoop ik, beetje sloom wakker worden. Dan een boterham eten aangevuld met tomatensoep uit blik. 's Avonds zal het wel pizza of friet worden hier14 SHADES OF GREY
Ga je met nieuwjaar nog iets leuks doen?quote:Op maandag 24 december 2012 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga uhm, morgen .. eh goeie vraag. Geen idee. Lekker lang slapen hoop ik, beetje sloom wakker worden. Dan een boterham eten aangevuld met tomatensoep uit blik. 's Avonds zal het wel pizza of friet worden hier![]()
![]()
Hoop voor jou van nietquote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee of er linkjes zijn
14 SHADES OF GREY
Jawel, twee dagen naar Berlijn metquote:Op maandag 24 december 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je met nieuwjaar nog iets leuks doen?![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 24 december 2012 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, twee dagen naar Berlijn met![]()
![]()
Doe m'n vader dan effe de groeten!quote:Op maandag 24 december 2012 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Berlijn is daar wel een hele mooie stad voor denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Is dat toevallig magnetronmuur?quote:Op maandag 24 december 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe m'n vader dan effe de groeten!
Sorry![]()
![]()
Sja, mijn ouders vinden het allebei niks. Dus nooit gevierdquote:![]()
En dat nog wel met een Duitse moeder![]()
Vind er dan ook helemaal niks aan, dus een lekker luie dag met eten naar keuze![]()
![]()
magnetronmuurquote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat toevallig magnetronmuur?
Sorry![]()
![]()
![]()
Nouja, we hebben wel pogingen ondernomen, die strandde altijd in bekvechtpartijenquote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sja, mijn ouders vinden het allebei niks. Dus nooit gevierd![]()
En dat nog wel met een Duitse moeder![]()
Vind er dan ook helemaal niks aan, dus een lekker luie dag met eten naar keuze.
![]()
Jaquote:
Okquote:Op maandag 24 december 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe m'n vader dan effe de groeten!![]()
Woont ie in Berlijn?Neem aan van wel. Berlijn is sowieso stad nummer 1 voor mijquote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Berlijn is daar wel een hele mooie stad voor denk ik![]()
![]()
Ligt niet in China?quote:14 SHADES OF GREY
Geen idee, het is inderdaad sowieso een hele mooie stadquote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ok![]()
Woont ie in Berlijn?
[..]
Neem aan van wel. Berlijn is sowieso stad nummer 1 voor mij![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ok![]()
Woont ie in Berlijn?
[..]
Neem aan van wel. Berlijn is sowieso stad nummer 1 voor mij
En ja!![]()
![]()
De echte kerstgedachtequote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, we hebben wel pogingen ondernomen, die strandde altijd in bekvechtpartijen.
![]()
![]()
Ow die hoor ik hier gelukkig nietquote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh maar de kerkklok om 21u45 was altijd zo charmant![]()
![]()
Waar ergens, ga ik hem wel de groeten doen van magnetronkoffiequote:![]()
Ik slaap in Mariendorf bij opa en oma![]()
![]()
Altijd weer die familie he. Can't live with or without themquote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het botert niet zo goed tussen sommige familieleden.
![]()
![]()
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 24 december 2012 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ligt de ovenmuur ja, kost wat meer tijd om te bereiden.
14 SHADES OF GREY
Uhu, vrienden kies je, familie heb jequote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd weer die familie he. Can't live with or without them.
![]()
Ja, dan is het ook dom om überhaupt te proberenquote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het botert niet zo goed tussen sommige familieleden.
![]()
![]()
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu pas door dat "sex met die kale" op de muziek van "sex is on fire" is![]()
![]()
Dat was echt 20 jaar terug dus ja, het viel te proberen tochquote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook dom om überhaupt te proberen.
![]()
Jezus, hoe heette die wijk ook alweer!quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar ergens, ga ik hem wel de groeten doen van magnetronkoffie![]()
Ik slaap in Mariendorf bij opa en oma
Hij woonde in...tering, kan niet eens meer op de naam komen
Hij woonde in elk geval ooit in Kreuzberg, maar das echt al meer dan 10 jaar terug.
Hij woont nu in het noorden van Berlijn![]()
![]()
Neequote:14 SHADES OF GREY
Moet je wel de goeie keuzes makenquote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, vrienden kies je, familie heb je.
![]()
![]()
![]()
Niet als jezus bentquote:14 SHADES OF GREY
Kut voor jequote:.
Ja, dat zondermeerquote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie keuzes maken![]()
.
![]()
Scherpquote:
14 SHADES OF GREY
Ah, Mariendorf is in het zuiden (ligt in het district Tempelhof-Schöneberg)quote:Op maandag 24 december 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, hoe heette die wijk ook alweer!
Hij woonde in...tering, kan niet eens meer op de naam komen
Hij woonde in elk geval ooit in Kreuzberg, maar das echt al meer dan 10 jaar terug.
Hij woont nu in het noorden van Berlijn![]()
Kreuzberg is in het midden toch, net onder Mitte?![]()
Ja, klopt! Nog net in het oude West-Berlin.quote:Op maandag 24 december 2012 19:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, Mariendorf is in het zuiden (ligt in het district Tempelhof-Schöneberg)![]()
Kreuzberg is in het midden toch, net onder Mitte?
Ik ga effe een kaart van Berlijn opzoeken, dan weet ik het weer!![]()
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Zo, weer genoeg Duits gehad voor vandaag.
![]()
![]()
Warum?quote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
14 SHADES OF GREY
Weet het weer! Hij woonde net op de grens van Steglitz en Schöneberg!quote:Op maandag 24 december 2012 19:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, Mariendorf is in het zuiden (ligt in het district Tempelhof-Schöneberg)![]()
Kreuzberg is in het midden toch, net onder Mitte?
Das vlakbij Mariendorf!
Ik weet nog dat het in de buurt van een s-bahn station was waar je vlakbij ook döner kon eten![]()
![]()
Nein!!!11quote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver lekker motorrijweerquote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
20,7 graden in München vandaag
Ik ga daarheen![]()
![]()
20,7 graden? beetje frisjesquote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
20,7 graden in München vandaag
Ik ga daarheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raus? Und douche verdammt nogmalquote:14 SHADES OF GREY
Dat ken ik wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet het weer! Hij woonde net op de grens van Steglitz en Schöneberg!
Das vlakbij Mariendorf!
Ik weet nog dat het in de buurt van een s-bahn station was waar je vlakbij ook döner kon eten![]()
Döner krijg je op zo'n beetje iedere hoek in Berlijn![]()
![]()
Bam, zo doe je dat jonguh, recht in zijn bakkus!!!quote:Op maandag 24 december 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raus? Und douche verdammt nogmal![]()
Wat prison break kijken. Dat is al vijf jaar oud ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Billen
.
Maar goed, prison break kijken![]()
![]()
Okayquote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bam, zo doe je dat jonguh, recht in zijn bakkus!!!
14 SHADES OF GREY
Hehequote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook nog naar Berlijn... Niet voor doner....
Mooie stad hoor. En ook geweldig shoppen![]()
![]()
hey psst dat het is vinnie tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat prison break kijken. Dat is al vijf jaar oud ofzohij leeft onder een steen
14 SHADES OF GREY
Klopt, ik begin van vooraf aanquote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat prison break kijken. Dat is al vijf jaar oud ofzo. Toffe serie
![]()
![]()
Alsof oudere series ineens niet meer leuk kunnen zijnquote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat prison break kijken. Dat is al vijf jaar oud ofzo.
![]()
Maar je hebt het al een keer helemaal gezien?quote:Op maandag 24 december 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik begin van vooraf aan. Toffe serie
![]()
Ja, klopt. Ik vrat het al voordat het populair werd in NLquote:Op maandag 24 december 2012 19:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja![]()
Döner krijg je op zo'n beetje iedere hoek in Berlijn
Daarna niet meer![]()
![]()
![]()
Jep, maar dat is ook alweer een hele poos geledenquote:Op maandag 24 december 2012 19:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je hebt het al een keer helemaal gezien?![]()
![]()
Dan is het dus saai vind ikquote:Op maandag 24 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, maar dat is ook alweer een hele poos geleden![]()
![]()
In Nederland schijnt er best vaak poep bacteriën in te zittenquote:Op maandag 24 december 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vrat het al voordat het populair werd in NL
Daarna niet meer![]()
![]()
Dat heb ik meestal ook, maar echt toffe dingen nietquote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan is het dus saai vind ik![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vrat het al voordat het populair werd in NL
Daarna niet meer![]()
![]()
Ik eet het sowieso niet, daar niet van![]()
![]()
Ik denk dat dat met al het fastfood wel zo isquote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Nederland schijnt er best vaak poep bacteriën in te zitten![]()
Maar goed, ik vreet dat spul al jaren niet meer![]()
![]()
De alarmbellen boven je pc gingen opeens herrie maken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het op de kaart weer gevonden. Het was vlak bij s-bahnhof Südende.
Waar hij nu woont moet ik nog even opzoeken![]()
![]()
Welnee, ik heb elke aflevering van The A-team denk ik al 10 keer gezien, en toch blijf je kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan is het dus saai vind ik![]()
Ik heb zo'n zwaailichtje ja.quote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De alarmbellen boven je pc gingen opeens herrie maken?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sommige dingen blijven leuk inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik heb elke aflevering van The A-team denk ik al 10 keer gezien, en toch blijf je kijken.14 SHADES OF GREY
Nooit geweestquote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het op de kaart weer gevonden. Het was vlak bij s-bahnhof Südende.
Waar hij nu woont moet ik nog even opzoeken
Altijd met de auto naar Berlijn en in Berlijn ga je beter met de U-Bahn, niet de S-Bahn!![]()
![]()
Vreemd, ik ga altijd met de Auto-Bahn.quote:Op maandag 24 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nooit geweest
Altijd met de auto naar Berlijn en in Berlijn ga je beter met de U-Bahn, niet de S-Bahn!![]()
Alleen U1 is de moeite waard, voor de rest: S-bahnquote:Op maandag 24 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nooit geweest
Altijd met de auto naar Berlijn en in Berlijn ga je beter met de U-Bahn, niet de S-Bahn!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Overstappen is zo gebeurd. Tis niet als in Amsterdam, dat metronetwerk stelt niks voorquote:Op maandag 24 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nooit geweest
Altijd met de auto naar Berlijn en in Berlijn ga je beter met de U-Bahn, niet de S-Bahn!
Maar veel plezier alvast![]()
![]()
Altijd fijn nieuws voor kerst. Vriendin van mijn broer waarschijnlijk uitzaaiing van kanker....
Was ze net een beetje bijgekomen van de operatie paar maanden terug, kan ze weer opnieuw die molen in.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ai, dat is kutnieuws, sterkte man.quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd fijn nieuws voor kerst. Vriendin van mijn broer waarschijnlijk uitzaaiing van kanker....
Was ze net een beetje bijgekomen van de operatie paar maanden terug, kan ze weer opnieuw die molen in.![]()
Ik kende op een gegeven moment alle aankondigingsstemmetjes van de u-bahn haltes uit m'n hoofd. Ging ik ze van tevoren hardop opzeggen inclusief het "Ausstieg links/rechts", die andere mensen lachen!quote:Op maandag 24 december 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen U1 is de moeite waard, voor de rest: S-bahn![]()
![]()
Ah kut man, uitzaaiening is meestal een ter-dood-veroordeling -_-quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Was ze net een beetje bijgekomen van de operatie paar maanden terug, kan ze weer opnieuw die molen in.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kende op een gegeven moment alle aankondigingsstemmetjes van de u-bahn haltes uit m'n hoofd. Ging ik ze van tevoren hardop opzeggen inclusief het "Ausstieg links/rechts", die andere mensen lachen!![]()
Vind het wel fijn hoor, die U-Bahn![]()
![]()
Ohw.. kut om te horen..quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Uitzaaiingen zijn meestal zeer slecht nieuws.
Sterkte![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 24 december 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kende op een gegeven moment alle aankondigingsstemmetjes van de u-bahn haltes uit m'n hoofd. Ging ik ze van tevoren hardop opzeggen inclusief het "Ausstieg links/rechts", die andere mensen lachen!
14 SHADES OF GREY
Ja, is lekker snel en meestal is er wel een bahnhof op loopafstandquote:Op maandag 24 december 2012 19:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Vind het wel fijn hoor, die U-Bahn![]()
![]()
Thanks all. Ik zal het aan mijn broer meegeven![]()
Is gewoon kut allemaal.
Sowieso een kutjaar dit jaar qua gezondheid... Hopelijk is 2013 een stuk beter.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee maar ik vind het wel best zo. Alleen als je er naar gaat zitten kijken valt het opquote:Op maandag 24 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Al wat meer tevreden over je nagels?![]()
Sterkte Spezza![]()
En ook een knuf voor Vince![]()
![]()
Daarom. Ideaal voor een grote stad. Alles gaat lekker vlot, niet duur.quote:Op maandag 24 december 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, is lekker snel en meestal is er wel een bahnhof op loopafstand![]()
Behalve in Nederlandquote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom. Ideaal voor een grote stad. Alles gaat lekker vlot, niet duur.
14 SHADES OF GREY
Ben er vaker dan 30 keer geweest, maar ben het meeste alweer vergeten. Er was zelfs een tijd dat ik serieus overwoog om permanent in Berlijn te blijven wonen.quote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom. Ideaal voor een grote stad. Alles gaat lekker vlot, niet duur.
Heb er trouwens 3 maanden gewoond uiteindelijk![]()
![]()
Jawel hoor, gaat al weer wat beterquote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HeyBeetje bijgekomen van je heftige weekend
.
Jij al wat opgeknapt?![]()
![]()
Duitsland trekt mij niet zoquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb geen idee hoe vaak ik er ben geweest. Ga er regelmatig naar toe, gewoon omdat het zo... mooi, leuk en gezellig is. Zou er zelf best willen wonen (of ergens anders in Duitsland), maar dan moet ik een nieuwe vriend zoekenquote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben er vaker dan 30 keer geweest, maar ben het meeste alweer vergeten. Er was zelfs een tijd dat ik serieus overwoog om permanent in Berlijn te blijven wonen.
Heb er trouwens 3 maanden gewoond uiteindelijk![]()
![]()
Ik ben niet de enige![]()
Op mn FB nog iemand die niet wist dat seks met die kale op de muziek van sex is on fire is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoorquote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat al weer wat beter.
Jij al wat opgeknapt?beetje kut geslapen vannacht
last van mijn rug ..
Mee eensquote:![]()
![]()
![]()
Wat heb je?quote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoorbeetje kut geslapen vannacht
last van mijn rug ..
![]()
![]()
Wat een burgelijke maaltijd.quote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even koken. Hamburgers met als groente groenteburgers![]()
![]()
Ideaal voor kerstavondquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even koken. Hamburgers met als groente groenteburgers![]()
![]()
![]()
Het is een mooi land en ook een aantal keer geweest maar wonen neequote:
14 SHADES OF GREY
Onderin, door de taart, steeds voorover gebogen enzo .. maar nu gaat het wel weer...quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 19:43:21 ]![]()
Het boek is leuker.quote:Op maandag 24 december 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
zooow phileine zegt sorry kijken met peu![]()
En nog ontzettend leuke en aardige mensen. Wat wil een mens nog meer?quote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een mooi land en ook een aantal keer geweest maar wonen nee![]()
![]()
Lekker weer?quote:Op maandag 24 december 2012 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En nog ontzettend leuke en aardige mensen. Wat wil een mens nog meer?14 SHADES OF GREY
Grote schnitzels, braadworst en pullen bierquote:Op maandag 24 december 2012 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En nog ontzettend leuke en aardige mensen. Wat wil een mens nog meer?![]()
Ow houdingquote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderin, door de taart, steeds voorover gebogen enzo .. maar nu gaat het wel weer....
![]()
En een Porsche. En een Mercedes.quote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grote schnitzels, braadworst en pullen bierBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een Porsche. En een Mercedes.![]()
Goede massage nodigquote:Op maandag 24 december 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ja gewoon spierpijn dus.. maar dat lag vannacht ECHT niet lekker.
![]()
Nein, who ist das?quote:Op maandag 24 december 2012 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand al eens in Berchtesgaden of omgeving eweest?14 SHADES OF GREY
Zo, burgertjes zitten in de pan. Moet ze alleen nog af en toe flippen. Daarna de groenteburgers en dan is m'n maaltijd compleet![]()
![]()
Goeie maaltijdquote:Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, burgertjes zitten in de pan. Moet ze alleen nog af en toe flippen. Daarna de groenteburgers en dan is m'n maaltijd compleet
14 SHADES OF GREY
Wat voor sauzen gooi jij daar nu op?quote:Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, burgertjes zitten in de pan. Moet ze alleen nog af en toe flippen. Daarna de groenteburgers en dan is m'n maaltijd compleetBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Wij hebben gegourmet (is dat een werkwoord?) was wel lekker. In ieder geval beter dan uitgebreid koken, daarvoor ben ik niet in de mood.
Morgen maken we hapjes.![]()
![]()
Geenquote:Op maandag 24 december 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor sauzen gooi jij daar nu op?![]()
![]()
Inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
Veronica.... Concert met lange Frans op oudejaarsavond
Serieus... Die willen geen kijkcijfers zekerDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik zet hem straks wel aan het werk
Eerst even SR kijken![]()
![]()
![]()
Met wodka, jonguh!quote:Op maandag 24 december 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, hoe krijg je die groentenburger weg dan?![]()
![]()
1 iemand keek... het was baas Bquote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
Veronica.... Concert met lange Frans op oudejaarsavond
Serieus... Die willen geen kijkcijfers zeker
dus![]()
Geen koffie?quote:14 SHADES OF GREY
Lol, ik schonk net een beetje wodka bij mijn whisky. Wat een toevalquote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Donders, ik wilde net hetzelfde zeggen in dezelfde bewoordingen. Wat ben ik spiritueel.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Checkquote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik maar koffielikeur nu![]()
![]()
Daar zouden we een rap over moeten schrijvenquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, ik wilde net hetzelfde zeggen in dezelfde bewoordingen. Wat ben ik spiritueel.![]()
Wahaha hij ligt in de koelkastquote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
burn in hell, mutherfucker*neemt nog een flinke slok wodka*
.
![]()
Huh waait het dan zo hardquote:Op maandag 24 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
We moeten het tuinhuisje vastbinnen.. waait er bijna vandoor![]()
![]()
Gewoon een paar emmers water in zettenquote:Op maandag 24 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
We moeten het tuinhuisje vastbinnen.. waait er bijna vandoor.
![]()
Of het is een licht huisjequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb geen paar emmersquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een paar emmers water in zetten.
![]()
![]()
dammithquote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha hij ligt in de koelkast.
Ik ga wel aan de wodka-coke![]()
![]()
WB!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Watvoor fatsoenlijk huishouden heeft nou niet een paar emmers in huis???quote:
Altijd handig voor als je dak lekt enzo![]()
![]()
Ah, hier gaat party mode ook aan!quote:Op maandag 24 december 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dammith
Ik ga wel aan de wodka-cokeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan gaat ze erbij liggenquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan die haar toch niet masseren.
![]()
Kampvuurtje erbij makenquote:Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een tochtig tuinhuisje? Dat helpt dan niet echt voor haar rug he![]()
![]()
Nee das sneuquote:
Het is een speelhuisje voor de kinderenquote:Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een tochtig tuinhuisje? Dat helpt dan niet echt voor haar rug he![]()
![]()
Yesss!quote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, hier gaat party mode ook aan!![]()
Ik ook, laten we samen gaan vervelen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Möh, ik weet niet wat ik ga doen vanavond. Verveel me![]()
![]()
Anders ga je neuken!quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Möh, ik weet niet wat ik ga doen vanavond. Verveel me![]()
![]()
Van wat ik lees kan hij dat nu ook nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan die haar toch niet masseren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, laten we samen gaan vervelen.![]()
![]()
Dan zal ik me maar moeten opofferen he.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik lees kan hij dat nu ook niet![]()
Okquote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, laten we samen gaan vervelen.
Straks misschien, wie weetquote:![]()
![]()
100% als je hier komtquote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok
[..]
Straks misschien, wie weet![]()
![]()
Wat ben jij toch een goed mensquote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ik me maar moeten opofferen he.![]()
Wat denk je zelf? Ik zit best hier op de bankquote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg actie met je speelgoedhuisje buiten![]()
.
![]()
Oke, ik dm je even mijn adresquote:.
Wahaha beters!quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik zit best hier op de bank![]()
![]()
Ja, hij was flink in de zeik genomenquote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet!?
Ik bedoel?
Jezus wat erg voor die man.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hij was flink in de zeik genomen![]()
![]()
Kom je even langs voor die massage?quote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, ik dm je even mijn adres.
[..]
Wahaha beters!Ja heel sneu .. het is toch niet echtquote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet!?
Ik bedoel?
Jezus wat erg voor die man.![]()
![]()
Je gelooft het toch niet echt he?quote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet!?
Ik bedoel?
Jezus wat erg voor die man.
Dat verschil merk je echt wel![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gelooft het toch niet echt he?
![]()
Inderdaad. Alleen de geur alquote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me af of je het kunt faken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verschil merk je echt wel
Rustig aan.![]()
Ik heb met urine ook geen praktijkervaring, maar het vocht wat ze squirten lijkt er in ieder geval niet op, en heeft ook niet zo'n sterke geurquote:![]()
Gelukkig, ik weer gerust gesteldquote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus dat merk je echt wel, zelfs al drinkt iemand alleen maar water
Rustig aan.![]()
O, ik had het heel anders begrepen!quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus dat merk je echt wel, zelfs al drinkt iemand alleen maar water![]()
![]()
Even zegt ze danquote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kom je even langs voor die massage?, ik zit 3 uur in de auto daarvoor
(heen en terug).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: