'k Wilde net zeggen, dat heb ik op mijn Mac ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef n00b13 het volgende:
In Windows 8, als ik in Chrome zoek. Krijg ik iets tofs: in de scrollbalk zie je waar op de pagina je zoekwoord voorkomt. Is dat Windows 8 specifiek?
Anyway, ik vind het behoorlijk tof.
--- EDIT ---
Haha!
http://www.raizlabs.com/b(...)-and-search-results/
Uit 2008... Faal.
Als je die andere browser opent moet je hem als standaard instellen. Meestal komt ie automatisch wel met iets, anders ff via opties?quote:Op maandag 1 april 2013 19:04 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand hoe ik dat kut Internet explorer uit kan zetten? Ik heb zelf een andere browser geďnstalleerd maar bij links enzo gaat ie automatisch de IE browser weer openen... ik kan IE wel helemaal verwijderen maar dan doen een aantal programma's en metro tiles met oblytile het niet meer goed op de een of andere manier...
Hier hetzelfde, probeer anders het keuzescherm eens te openen?quote:
Op maandag 1
april 2013 20:14 schreef
Eenskijken het
volgende:
Ja er staat een vinkje bij als standaard browser gebruiken maar het is
wel grijs. ik kan dat niet aanpassen. Heb overal in opties al gekeken,
staat nergens iets.
Safemode met command line > rstrui.exequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef n00b13 het volgende:
Fuck, fuck, fuck en nog eens fuck...
Windows blijft dus ineens, zomaar, hangen in het "Welkom"- scherm na inloggen.
Iemand dit al ondervonden? Oplossing? Help!
Als je niet in kan loggen kom je ook niet in de command linequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Safemode met command line > rstrui.exe
je bedoelt msconfig ? daar kan je alle startup services en programma's bekijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Vraag:
Dat venster Taakbeheer wat je in alle pre-Windows 8 versies hebt,waar vind ik dat in Windows 8?
Wil e.e.a. uitzetten bij opstart maar eerst kijken wat.
slepen naar monitor 1 en daar afsluiten. Volgens mij opent hij hem dan ook weer op monitor 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand hier een oplossing voor?
Ik heb twee monitoren en windows 8.
Nu ik bij monitor 1 een programma open vanaf de taskbar, wordt die geopend op monitor 2. Ik wil dat deze gewoon (logisch lijkt mij) opent op monitor 1. Iemand een idee hoe ik dit kan instellen?
Tab, pijltje naar beneden, enter... niet super simpel dus, maar het kanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef Xetran het volgende:
Kan je als je in metro iets zoekt makkelijk met een sneltoets naar een ander type zoeken? [ afbeelding ]
Dat rechts bedoel ik.. Hinderlijk als je telkens moet typen en weer je muis moet pakken.
Oh, probeerde dat eens. Waarom me het de eerste keer niet lukte weer ik niet. Toch alsnog bedankt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tab, pijltje naar beneden, enter... niet super simpel dus, maar het kan
Oh, paar keer pijltje naar beneden lukt ook, tab is dus niet eens nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh, probeerde dat eens. Waarom me het de eerste keer niet lukte weer ik niet. Toch alsnog bedankt.
Klopt, is inderdaad de oplossing. Dank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slepen naar monitor 1 en daar afsluiten. Volgens mij opent hij hem dan ook weer op monitor 1
taakbeheer heb je nog steeds via ctrl-alt-delete, of rechtsklik op je taakbalk, en daar zit inderdaad ook een tab startup bij (mogelijk moet je ff meer details aanzetten (linksonder)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Vraag:
Dat venster Taakbeheer wat je in alle pre-Windows 8 versies hebt,waar vind ik dat in Windows 8?
Wil e.e.a. uitzetten bij opstart maar eerst kijken wat.
F12 en dan CTRL+R.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef Iwanius het volgende:
Iemand die mij even kan helpen waar in W8 de cache van Explorer te legen (en ook aanverwante mappen) In vorige edities was dat Temp en de Temporary Internet files als ik mij niet vergis.
[..]
Met systeemherstel kan het probleem worden opgelost.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef mschol het volgende:
echt het is dat ik er voorbetaald wordt maar anders...,
Windows 8 wil niet eens updaten, 80246007 en 80070002 geeft hij elke keer als ik probeer te updaten, ook als ik fixes voor die errors heb uitgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |