Verbaast me eigenlijk niets. Windows 7 vind ik beter werken dan Windows 8. Het is gewoon jammer dat ze dat metro er zo doorheen drukken. Als ze nu gewoon de keuze hadden gelaten aan de user of hij het start menu wilde of het metro menu, dan was de markt penetratie vast wel hoger geweest inmiddels.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-die-van-vista.html
Windows Vista wist uiteindelijk nooit meer dan ongeveer 20% marktaandeel te veroveren. Maar als Windows Blue daadwerkelijk binnenkort uitkomt, ziet het ernaar uit dat Windows 8 met een nog lagere penetratie zal eindigen
Ik vind windows+x dan weer wat onhandig omdat je nog steeds met je muis naar rechtsonder moet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Windows+x is ook wel handig en natuurlijk de altijd goede windows+L
Niemand? Het is al genoeg als ik van dat achterlijke inloggen af ben.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef dimmak het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik bij het opstarten meteen naar mijn desktop ga? Dus login scherm en metro venster over te slaand. Metro wil ik er trouwens niet uit hebben. Die screensaver heb ik al wel uitgezet aan het begin. Maar login scherm blijft.
Via een applicatie: http://winsupersite.com/w(...)top-skip-metro-suitequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niemand? Het is al genoeg als ik van dat achterlijke inloggen af ben.
Thnx, via applicatie had ik al gevonden, maar dat heb ik liever niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Via een applicatie: http://winsupersite.com/w(...)top-skip-metro-suite
Via een task in Windows: http://www.techrepublic.c(...)-to-the-desktop/6976
Letterlijk de eerste twee hits op Google
Om het wachtwoord weg te laten tijdens inlog ga je als volgt aan de gangquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niemand? Het is al genoeg als ik van dat achterlijke inloggen af ben.
Thnx!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef mirelia het volgende:
[..]
Om het wachtwoord weg te laten tijdens inlog ga je als volgt aan de gang
Log in als admin Als het goed is dus gewoon met je usernaam en wachtwoord.
open de command promp (windows toets +R) en typ netplwiz
Klik daar je gebruikers naam aan en haal het vinkje weg
Klik nu op apply (toepassen)
Vul tot twee keer toe je wachtwoord in en klik op oke.
Start nu de computer opnieuw op en je hoeft geen wachtwoord meer in te vullen.
ff opslaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef n00b13 het volgende:
Tamelijk geniaal deze:
[ afbeelding ]
Hoort echt totaal niet in dit topic thuis, want het gaat over thunderbird en niet Windows 8 (plus het is echt te makkelijk om dit op google op te zoeken)quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef mcwops het volgende:
ik wil mijn complete thunderbird-mailbestand (dus alle mail en bijlagen) overzetten naar mijn andere w8 laptop die ook draait op thunderbird. welke bestanden/directories moet ik daarvoor omzetten en waar staan die? incl de mailgroepen die ik heb aangemaakt in thunderbird zou mooi zijn
dank jequote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoort echt totaal niet in dit topic thuis, want het gaat over thunderbird en niet Windows 8 (plus het is echt te makkelijk om dit op google op te zoeken)
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef mcwops het volgende:
toch weer na 10 dagen t topic omhoog weten te krijgen
dan koop je een windows 8 tablet met een recente atom chip, alle voordelen van x86, maar toch goede batterijduur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:33 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb vandaag dus een beetje onderzoek zitten doen naar kleine mobiele laptops met een goede batterij. Bijvoorbeeld de Yoga leek mij wel een leuke voor de studie. Toen kwam ik er achter dat MS ontwikkelaars actief dwarsboomt op windows RT (https://blog.mozilla.org/(...)-browser-choice-too/) en ondanks de vele verzoeken van fabrikanten nog steeds niet toegeeft aan de wensen om een fucking startmenu of booten naar de desktop. Metro en de designkeuzes die de metro apps hebben vind ik prachtig. Als ik echter een verslag wil schrijven wil ik graag goede multitasking hebben. Verschillende pdf documenten naast een browser en word. M$ blokkeert andere developers zover ik heb begrepen om wat moois te maken op de desktop van windows RT. Ook het idee dat ik alleen maar via de windows strore dingen mag installeren in tegenstelling tot bijvoorbeeld android vind ik walgelijk.
OblyTile gebruiken en mooiere iconen van deviantart o.i.d. plukken. Ik heb het zo:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Iemand een idee hoe ik deze verrekt lelijke tegels in Metro-stijl krijg? Dat Microsoft daar niet aan heeft gedacht.
Ik ben me bewust van het programma OblyTile maar die maakt een snelkoppeling aan; als ik het app-icoon dan aanklik maakt 'ie een nieuw venster aan i.p.v. naar het al openstaande venster terug te keren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
OblyTile gebruiken en mooiere iconen van deviantart o.i.d. plukken. Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben me bewust van het programma OblyTile maar die maakt een snelkoppeling aan; als ik het app-icoon dan aanklik maakt 'ie een nieuw venster aan i.p.v. naar het al openstaande venster terug te keren.
ah. een paardenman.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef Drankster het volgende:
Keihard winnen.
[ link | afbeelding ]
Met skype vind ik dat wel handing.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
On topic: Twitter! Het schijnt dat het snappen echt heel lekker werkt icm twitter, zie je meteen alles binnenkomen in een klein deeltje van je scherm!Werk-efficiency ruinerend effect garanteed!
Ik heb geen oplossing voor je, maar bedankt voor de tip van OblyTile!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Iemand een idee hoe ik deze verrekt lelijke tegels in Metro-stijl krijg? Dat Microsoft daar niet aan heeft gedacht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |