Vandaag met schaamrood op m'n kaken een grote open envelop door een brievenbus geduwd. Kartonnen envelop was open, zonder inhoud. Zat wel een excuus briefje op.quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
tsja, er zijn zoveel enveloppen en dan wordt er wel eens eentje door de machine gegrepen
Zei ik ook al tegen haar, maar volgens mij was ze er nogal pissig overquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
tsja, er zijn zoveel enveloppen en dan wordt er wel eens eentje door de machine gegrepen
vandaag de dag hebben de mensen geen enkele benul en begrip voor ons werk,quote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg vorige week ook een envelop met wat geld van een winkel uit mijn wijk. Maar ik kom daar zelf ook als klant altijd
En iemand zou me deze week nog opzoeken om me wat te geven. Ben benieuwd of die man het ook doet
Maar blijkbaar doen meer mensen dat dus.
Hier had ik 3 zakken post, waarvan voornamelijk kerstkaarten.
En 1 mevrouw was boos, omdat de envelop van de kerstkaart een beetje kapot en open was
Zij: "Waarom?"
Ik: "Sorry?"
Zij:"Waarom is mijn envelop open en kapot?!"
Paar weken terug was ik post aan het zoeken in een posttas, zegt ze: "Je komt toch nog langs? Dan hoef je toch niet alle post uit te pakken?"
Nee, maar ik neem aan dat ze wel de juiste post wil
Ik had mijn eigen wijk ook vrij goed gezet.quote:Op maandag 24 december 2012 18:01 schreef Herfstblad het volgende:
Het was hier wel goed gezet eigenlijkMaar het was mijn vaste voorbereider dan ook.
Bij lege enveloppen zoeken wij een passend kaartje die zonder envelop binnen zijn gekomen. :-Dquote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaag met schaamrood op m'n kaken een grote open envelop door een brievenbus geduwd. Kartonnen envelop was open, zonder inhoud. Zat wel een excuus briefje op.
Dat merkte ik vorige week ook jaquote:Op maandag 24 december 2012 18:03 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen wijk ook vrij goed gezet.![]()
Vreemd fenomeen: van jezelf kan je het veel beter hebben als je een keer een puinhoop van je wijk gemaakt hebt. Als een ander dat doet sta je echt te koken in de wijk, van jezelf denk je iets van: "Beetje slordig, whatever!".
Tja, maar goed. Be beste persoon zal wel denken, een lege kartonnen envelop op de matquote:Op maandag 24 december 2012 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij lege enveloppen zoeken wij een passend kaartje die zonder envelop binnen zijn gekomen. :-D
Dat hadden ze gezegd jaquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef ophaling10 het volgende:
Leuk dat je dat zo kan invoeren
@Selestha
Je kan alleen de zalf maar beperkt gebruiken(omdat het al open is)na verloop van tijd gaat het bederven
Dat excuusbriefje scheelt dan weer. Ik had er van de week een tussen zitten die me ontglipt is, en ik had meteen een klacht te pakkenquote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaag met schaamrood op m'n kaken een grote open envelop door een brievenbus geduwd. Kartonnen envelop was open, zonder inhoud. Zat wel een excuus briefje op.
Oh dat lijkt me idd erg, moet je je helemaal weer opladen om er weer tegenaan te gaan!quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef gelestipjes het volgende:
Was ik mooi op tijd thuis vandaag na het voorbereiden, zelfs nog 2 keer gevraagd of ze wel zeker wisten dat ik geen uitvoering had, dus ik zat thuis heerlijk onderuit gezakt op de bank een kerstfilm te kijken, en ja hoor, word ik 2 uur later gebeld "Uh ja, we hebben een foutje gemaakt in de planning, we hadden iemand ingeroosterd die vrij is, kan jij die wijk nog even doen?"
Dat is dan toch weer een beetje jammer., als ik eenmaal thuis ben heb ik meestal echt geen zin meer.
Tegenwoordig zou ik in zo'n situatie de tel niet eens opnemen waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef gelestipjes het volgende:
Was ik mooi op tijd thuis vandaag na het voorbereiden, zelfs nog 2 keer gevraagd of ze wel zeker wisten dat ik geen uitvoering had, dus ik zat thuis heerlijk onderuit gezakt op de bank een kerstfilm te kijken, en ja hoor, word ik 2 uur later gebeld "Uh ja, we hebben een foutje gemaakt in de planning, we hadden iemand ingeroosterd die vrij is, kan jij die wijk nog even doen?"
Dat is dan toch weer een beetje jammer., als ik eenmaal thuis ben heb ik meestal echt geen zin meer.
Nee, ik was het eigenlijk ook niet van plan, maar ja, een wijk de hele kerst laten staan vond ik uiteindelijk toch ook niet kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef lololo het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik in zo'n situatie de tel niet eens opnemen waarschijnlijk.
Niets van dit soort mensen aantrekken. Je wilt niet weten hoeveel zuurpruimen en debielen er overal wonen. Vandaag was er bij mij een oude in mijn wijk die vroeg of ik een bankafschrift voor hem had. Toen ik aangaf dat dit niet het geval was begon hij me toch te zeuren dat ING en PostNL allemaal kutbedrijven zijn en het vroeger allemaal beter was. Ik geef aan dat ik ook alleen maar datgene kan bezorgen wat ik in mijn tassen meekrijg terwijl ik hem die gesealde hah aangeef. Gooit die vent die hah zo weer op de grond voor mijn voeten met de mededeling dat hij die troep niet hoefde. Ben toen gewoon doorgelopen zonder het op te rapen en verder gegaan met bezorgen. Na wat gemompel stapt hij zijn auto in en rijdt weg. Denk dat die hah er nog steeds ligt. Weet niet wat jullie zouden doen maar ik dacht echt van verrek maar.quote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg vorige week ook een envelop met wat geld van een winkel uit mijn wijk. Maar ik kom daar zelf ook als klant altijd
En iemand zou me deze week nog opzoeken om me wat te geven. Ben benieuwd of die man het ook doet
Maar blijkbaar doen meer mensen dat dus.
Hier had ik 3 zakken post, waarvan voornamelijk kerstkaarten.
En 1 mevrouw was boos, omdat de envelop van de kerstkaart een beetje kapot en open was
Zij: "Waarom?"
Ik: "Sorry?"
Zij:"Waarom is mijn envelop open en kapot?!"
Paar weken terug was ik post aan het zoeken in een posttas, zegt ze: "Je komt toch nog langs? Dan hoef je toch niet alle post uit te pakken?"
Nee, maar ik neem aan dat ze wel de juiste post wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |