Van een internationaal ingenieursburo voor (petro) chemische industrie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
Ik vraag me dan ook meteen af van wie je zo'n pakket krijgt?
Vanwege banden met de KGB?
nee het is F1 niet F5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef z80 het volgende:
[..]
nee het is F1 niet F5.Mobiel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij een prima en smaakvol idee.quote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
Heb nog een doosje tros cherry tomaatjes.
Kapje eraf en vullen?
Goed idee? Zeg even, kost moeite om van planning af te wijken...
Een ibuutje per dag, paar dagen en gaat vanzelf wegquote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
AnneX, niet zo moeilijk doen, gewoon een tomaatje proberen en als het niet lekker is wegknikkeren die boel.
Bah ik heb al een aantal dagen een zere duim. Aan één kant van het gewricht doet het behoorlijk pijn. Lijkt wel een ontsteking, maar hoe ik er aan kom, geen flauw idee. Irritant is het wel
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.quote:Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een ibuutje per dag, paar dagen en gaat vanzelf weg
Tomaten?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van een internationaal ingenieursburo voor (petro) chemische industrie.
Vorig jaar was het thema: India, vanwege nieuwe projekten daaro.
Zal nu wel Oekraiene zijn dan.
Golfer, of Piet et al ..Vraag !
Heb nogal wat vulling over van de eieren: kaas + ansjovis + eigeel.
Wat kan ik er nog meer meevullen??? behalve eier.
Koffie !![]()
App. is van Délonghi 2.0
Paracetamol is dat niet, asperine wel en ibuprofen ook, maar niet zo goed als asperine.quote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.En ibu is toch niet ontstekingsremmend? Dat is toch para?
Ibu Diclo allemaal ontstekingsremmersquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.En ibu is toch niet ontstekingsremmend? Dat is toch para?
Ah ok.. ik geef het nog een paar dagen *eigenwijs is* en als het niet weg trekt zal ik je raad opvolgenquote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ibu Diclo allemaal ontstekingsremmers
Ja dán slik ik zeker wat, ik heb die pijn helaas ook mogen ervaren. Maar voor een 'pijntje' probeer ik het toch zo lang mogelijk te vermijden.. Vind het gewoon rot spul.quote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en ik ben gek op pijnstillers, want ik weet wat echte pijn is.
Pijn zo erg dat je dood wilt, pijn zo erg dat je moet kotsen, pijn die zo erg is dat je huilend door de kamer kruipt.
Goh, we hebben niet wat geleerd van konijnen in Australië, possum in Nieuw Zeeland, etc etcquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef z80 het volgende:
moeten we hier blij van worden? ik niet in ieder geval.
een genetisch gemanipuleerde zalm die een stuk sneller groeit dan een normale.
http://www.medicaldaily.c(...)-critics-furious.htm
http://www.vpro.nl/programma/marathoninterview/dossiers/24784739/quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Er zijn hier mensen ( in de cul chat) die van Gerard van het Reve houden.![]()
De hele avond op de radio !radio 2 ? 3 ?
Vervelende man, vond ik het. Dus ik sla dat sowieso over.quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Er zijn hier mensen ( in de cul chat) die van Gerard van het Reve houden.![]()
De hele avond op de radio !radio 2 ? 3 ?
Tja, naar mijn gewicht moet men raden, van jou weten we het, niet?quote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
CUL / raad hier het gewicht van PietVerdriet! Alleen op kerstavond.
Ja, mijn overgewicht is bekend.quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, naar mijn gewicht moet men raden, van jou weten we het, niet?
Geluisterdquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Kersttoespraak van Bea staat al online
Kersttoespraak Koningin lekt uit
In het Oog zei men dat de ( beveiliging) van de site 3,5 TON heeft gekost.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Kersttoespraak van Bea staat al online
Kersttoespraak Koningin lekt uit
Iemand wel eens bedacht dat dit geen ITer zou kunnen zijn, maar een domme eindgebruiker? Iedereen geeft gelijk weer IT de schuld, maar meestal zijn het de eindgebruikers die de rotzooi plaatsenquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
In het Oog zei men dat de ( beveiliging) van de site 3,5 TON heeft gekost.
En blijkbaar gaat het over Vertrouwen...
Net klaar en op mn hoeven vanaf 12:00 en in de pauzes ff fokken...![]()
# lang geleden
oeh leuke kado's!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:31 schreef borisz het volgende:
De kerstman bracht mij Jamie in 15 minuten en een kledingcheque voor zakelijke klededing
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ga voor mezelf nog wel een kerstcadeautje kopen, wil graag een nieuwe staafmixer
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je hardlopen gaat trouwens goed! Complimenten daarvoor.
Ik ben ziek geweest afgelopen weekquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]thanx!! Gaat lekker idd!! En bij jou? Heb al een tijdje geen loopjes van je voorbij zien komen..
En ja, laten we het er maar op houden dat ik hem alleen in de keuken nodig heb![]()
Oh dat is naar ja.. Hopen dat je het weer goed op kan pakken, het is zo fijn om te doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest afgelopen week. Ik ga morgen weer lopen. Maar ik probeer minimaal 1x per week, maximaal 2x per week.
Probleem is dat ik nog steeds beroerd ben van de medicatie voor die suiker. Dat loopt niet prettig. Daarnaast is het druk geweest op mijn werk. Ik ga proberen na deze week weer 2x per week te lopen. Nog even investeren in een lange broek extra erbij.
zeker de core trainingen blijven volgen. sterke core spieren helpen ook weer met het verbeteren van de techniek. waardoor je weer langer en sneller kunt lopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat is naar ja.. Hopen dat je het weer goed op kan pakken, het is zo fijn om te doen![]()
Ik wil vanaf februari mee trainen met een loopgroep om te trainen voor 2 wedstrijden hier in de omgeving. Kijken of ik daarmee wat sneller wordt en iets meer techniek nog ontwikkelen kan.En dan is mijn streven minimaal 2 liefst 3x per week lopen, 1x per week nog wat core-training op de sportschool. Maar of dat lukt met het afstuderen er bij.. we zien wel
Heel veel plezier vnv met Q.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:55 schreef golfer het volgende:
Q. van station afhalen en dan maar eens wat lekkere happen maken.
quote:
En welke recepten heb je in die 15 minuten allemaal gezien?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:18 schreef borisz het volgende:
Boek van Jamie in 15 minuten doorgebladerd. Staan leuke recepten in.
Zo las ik het ook eerst ffquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En welke recepten heb je in die 15 minuten allemaal gezien?
Had em eergister al gezien (ik had je eerder met dit nieuws verwacht!quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En welke recepten heb je in die 15 minuten allemaal gezien?
Jaquote:
Nee, eentje daarvan is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel veel plezier vnv met Q.Komen er nog meer?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Was vanochtend naar Koning van Katoren geweest. Toch jammer dat ik deze kinderboekenklassieker niet heb gelezen toen ik wat jonger was. Vind dat politieke / sociale thema verweven in een kinderboek altijd wel leuk.
Minus de feministische trekjes van bijvoorbeeld een Beckman![]()
SPOILER: over het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Het plenst en de overburen hebben dekbed + kussens buiten hangen met open raam
Waterbed vanavond
Ze zag er zuur uit toen ze het naar binnen haalde netquote:
Ben je er in ieder geval even uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn neefje is ook ziek hoor ik net. Ik heb besloten het maar te gaan proberen. Dus douchen en naar mn zus. En als het niet gaat mag ik daar op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 25-12-2012 22:07:32 ]
??quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Minus de feministische trekjes van bijvoorbeeld een Beckman![]()
Vonden ze alles lekker Pietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Pff
Bezoek is weg, man en hond liggen te snurken en ik drink nog een paar grappa.
Jep, vond alleen zelf het ree te gaar (zonde)quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Was gezellig met Q en best een beetje speciaal, hij zat lekker op zijn gemak en we hebben beneden ook nog een uurtje samen muziek gemaakt (hij had zn gitaar bij zich)Ah gezellig zeg en ook leuk, samen muziek makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ben net terug. Ging gelukkig best goed, leek alleen of ik een kater had (duizelig/moe) maar beter dan gisteren én ik heb gegeten én het zit er nog in
.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nog een pond? Ik wil wel proeven, heb het nog nooit opquote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, vond alleen zelf het ree te gaar (zonde)
Men was vooral lyrisch over de pate de foie gras met de vijgen en rucola salade.
En dit was ook geweldig, zou niet misstaan hebben in een sterren tent, heb minder goede foie gras gerechten gegeten in zulke lokaliteiten.
Hij was perfect.
Toen ik hem maakte dacht ik dat hij te sterk gekruid was, maar na het bakken en een nachtje in de koelkast en dan op temp komen was hij perfect.
En het mooiste is, ik heb nog een pond in de koelkast liggen.
Gaat wel weer goedkomen, tis alleen rot getimedquote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah gezellig zeg en ook leuk, samen muziek maken. Ik ben net terug. Ging gelukkig best goed, leek alleen of ik een kater had (duizelig/moe) maar beter dan gisteren én ik heb gegeten én het zit er nog in
.
Wanneer verwacht je ons?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Wanneer kunnen we aanskuiven?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, vond alleen zelf het ree te gaar (zonde)
Men was vooral lyrisch over de pate de foie gras met de vijgen en rucola salade.
En dit was ook geweldig, zou niet misstaan hebben in een sterren tent, heb minder goede foie gras gerechten gegeten in zulke lokaliteiten.
Hij was perfect.
Toen ik hem maakte dacht ik dat hij te sterk gekruid was, maar na het bakken en een nachtje in de koelkast en dan op temp komen was hij perfect.
Heeft hij Katy Perry op de gitaar gespeeld?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat wel weer goedkomen, tis alleen rot getimed
Ja het was echt zo leuk ff samen muziek maken! Deden we vroegah al, maar dan met muziekjes op de pc en dan meezingen en covers zoeken etc
En morgen? Gourmetten zoals 80 % van NL?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah gezellig zeg en ook leuk, samen muziek maken. Ik ben net terug. Ging gelukkig best goed, leek alleen of ik een kater had (duizelig/moe) maar beter dan gisteren én ik heb gegeten én het zit er nog in
.
quote:
Als ik dat pond al niet naar binnen heb geschovenquote:
Correctquote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En morgen? Gourmetten zoals 80 % van NL?
Dat kan jij helegaar niet aan, een heel pond.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik dat pond al niet naar binnen heb geschoven
Daag me uitquote:Op woensdag 26 december 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan jij helegaar niet aan, een heel pond.
Ja geprobeerdquote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeft hij Katy Perry op de gitaar gespeeld?
Kalkoen met truffel, salade van gegrilde courgette en tomaat, mango en rucola, misschien nog een restje aardappels erbij.quote:
Kom maar op....quote:
Kent hij een beetje de muziek van 'tegenwoordig'? Weet niet of hij in Aus moderne muziek mocht luisteren ofzo..quote:Op woensdag 26 december 2012 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja geprobeerd![]()
Toen maar overgegaan op Kravitz en de beatles
Een hele kalkoen?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kalkoen met truffel, salade van gegrilde courgette en tomaat, mango en rucola, misschien nog een restje aardappels erbij.
quote:
Een deel van het bezoek komt morgen terug voor een "nous manger des restes"quote:
nou moequote:Op woensdag 26 december 2012 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Een deel van het bezoek komt morgen terug voor een "nous manger des restes"
Ja hoor hij kent redelijk veel.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kent hij een beetje de muziek van 'tegenwoordig'? Weet niet of hij in Aus moderne muziek mocht luisteren ofzo..
Nee hoor, gewoon voorverpakte AH-meuk.quote:
Familie gaat voor, dat moet jij toch wel begrijpen?quote:
Ook Masterchef Australia?quote:
Jammer. Had wel eens een keer jouw versie van die foie willen proeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Een deel van het bezoek komt morgen terug voor een "nous manger des restes"
Van dit jaar klinkt nog als een behoorlijk eindquote:Op woensdag 26 december 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon voorverpakte AH-meuk.
Vandaag al genoeg uren in de keuken gestaan om het allemaal zelf te maken.
Morgen zijn B. en ik alleen en doen we simpel op haar laatste vrije dag van dit jaar..
Daar heb ik het vandaag met hem over gehad. Hij kende het, maar heeft het nooit (mogen?) bekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook Masterchef Australia?Is op één na best bekeken programma in Aus.
Wij zijn je CUL-familie! Toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Familie gaat voor, dat moet jij toch wel begrijpen?
Ja, staat mij prima zo'n Jamie O, pak.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Van dit jaar klinkt nog als een behoorlijk eindOh je hebt zo'n Jamie Oliver pak!
Zal mogen het recept eens uitschrijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. Had wel eens een keer jouw versie van die foie willen proeven.
Zal wel niet in zn zenderpakket hebben gezeten dan want volgens mij kom je er anders niet onderuit.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb ik het vandaag met hem over gehad. Hij kende het, maar heeft het nooit (mogen?) bekeken.
Oh dear...quote:Op woensdag 26 december 2012 01:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wij zijn je CUL-familie! Toch?
Voor zover ik heb begrepen was er geen zenderpakket daar.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal wel niet in zn zenderpakket hebben gezeten dan want volgens mij kom je er anders niet onderuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wij houden het bij de top-2000 van radio2.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit heerlijk Wagner te luisteren, Sigfrieds Trauermarsch
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen was er geen zenderpakket daar.
Geen kabel ofzo.
Alles werd van te voren gecensureerd en op video/dvd gezet voordat ze iets mochten zien.
Hij heeft overigens nu in NL weer een nieuwe club gevonden waarbij hij zich heeft aangesloten. Gelukkig stukken minder extreem en steng dan die enge sekte waar ie in zat en hoewel hij het dus allemaal maar soft vindt zijn wij er niet ongelukkig mee.Ziet er idd niet zo eng uit. 1x Per week naar de kerk is niets mis mee en de 'vision nights' zijn maar 1x per 6 weken en zien er ook niet verkeerd uit, zoals beschreven. Zou het heel streng zijn was het vast allang opgedoekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kan me voorstellen dat je wat antipatie tegen wagner hebt, maar klik eens op het linkje, het is zooo mooi,quote:Op woensdag 26 december 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij houden het bij de top-2000 van radio2.
Zal; best, maar ik blijf iets tegen antisemieten hebben, dus Wagner komt er bij mij niet in.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan me voorstellen dat je wat antipatie tegen wagner hebt, maar klik eens op het linkje, het is zooo mooi,
Terecht natuurlijk, maar heb je dan ook nooit Celine gelezen?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal; best, maar ik blijf iets tegen antisemieten hebben, dus Wagner komt er bij mij niet in.
Gristus te paard, jou Engels is zo proletisch slecht dat de Steenkolenengelsmijnwerkers Arthur Scargill op je dak jagen wegens uitbuiting van de Steenkolenengelsmijnwerkersquote:Op woensdag 26 december 2012 01:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
I do suicides on the private jet, you know what that mean im fly to death
Ik was ook al vrij vanaf 15 december hequote:
Vriendin van Sjamanta en Daysiereequote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gespot bij de AH: een cassière met naambordje 'Mieranda'
Tuuttuuttuuttuut
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vriendin van Sjamanta en Daysieree
Enorm.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat een skrik AX die ouwchies die tesamen vielen
Hier ook, kom net terug. Mn buik is goed gevuld en kreeg nog wat stukjes vlees en stoofpeertjes meequote:Op woensdag 26 december 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
*BURP* Gourmetten was lekker. We zijn met 8 dus gezellig clubje
Ach jee... gelukkig was er iemand bij toen je schoonvader viel én ging het alarm af. Vind het goed dat mensen deze dragen want veel oude mensen willen dat niet (te afhankelijk). Taart klinkt lekker!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Enorm.
Die zaten beiden nog te shaken, de rest van de avond...
En vandaag is sch.va wéer gevallen en mbv het alarm van sch.ma kwam de zorg met 2 man uit het zorgcentrum aan de overkant en hielp hem overeind.
Sch.ma kon nog net met de RR langs de man op de grond om de deur open te doen !
Iets met hoofd abrupt naar achter doen...( hij wéet dat)
Oh ja, het pièce de résistance op 1e K.dag was voor mij toch wel de sinasappel-
amandeltaart !!! een uiteindelijk simpel recept van appie.![]()
Net zo mooi als op het plaatje : http://www.ah.nl/allerhan(...)asappel-amandeltaart
Met bijna een pond suiker smaakt veel lekker, als je een zoetekauw bentquote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm die taart
Sowieso alles met sinaasappel, wij eten het veel te weinig!
Heb er nog even op gegoegeld. Ze bestaan dus wel; Mieranda's.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gespot bij de AH: een cassière met naambordje 'Mieranda'
Tuuttuuttuuttuut
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb er nog even op gegoegeld. Ze bestaan dus wel; Mieranda's.
Binnenkort komt de SvB met het namenboek van 2012. Kunnen we weer genieten van alle variates op namenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Tijd geleden toch best plezier gehad bij het doorlezen van de namenlijsten van de burgerlijke stand. Dan valt Mieranda nog reuze mee.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef borisz het volgende:
Binnenkort komt de SvB met het namenboek van 2012. Kunnen we weer genieten van alle variates op namen
Mevrouw Isaquote:
Hier nog wel (A'dam) maar zonder stickers want tht 29-12quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
De AH had geen leuke 35% meer op het vlees. Alles was al in O&N-stemming. Vorig jaar lagen er nog veel kerstrestanten
Gister was er al niet veel meer in de aanbieding. Ik had ook iets meer verwachtquote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
De AH had geen leuke 35% meer op het vlees. Alles was al in O&N-stemming. Vorig jaar lagen er nog veel kerstrestanten
Dat dachten wij hier ook vanochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Tussen kerst en O&N zou het rustig zijn op kantoor....... niet dus
De arts zelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat dachten wij hier ook vanochtend
De arts die morgen spoedpoli zou draaien (zat aardig vol met allemaal onderzoeken erbij) wist niet dat ze moest werken... dus we zoeken naar een oplossing maar er liggen ook mensen op zaal te wachten voor een ingreep(je) wat zij zou doen.
2X raden wie dat mag oplossen allemaal?
Testje voor 3+quote:Op donderdag 27 december 2012 12:22 schreef borisz het volgende:
ZO assessment ingevuld. Ging geloof ik wel goed. Een testje met F-toetsen.
Je hebt figuur A en FIguur B
Daarbij heb je een aantal knoppen die het figuur doen veranderen. Gegeven de voorbeelden moet je het juiste figuurtje kiezen.
Hee kijk, Bansheeboy heeft het account van Stereotomy gehacktquote:Op donderdag 27 december 2012 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, gisteren weer traditionele kerstgourmet gedaan. Denk mijn favoriete avond van het jaar; deze hele club guys is al meer dan 10 jaar bij mekaar, af en toe komt er een girl bij, en de girls gaan dan ook weer.
Je kunt ook een los usb-toetsenbordje aanschaffen voor stukken minder geld.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar 4 uur geslapen vannacht en vandaag weer wezen werken. Mag zo naar huis, dan ga ik nieuw toetsenbord voor mn laptop ophalen... is 90 euro
Kom je eindelijk tot rust!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
Je komt er soms achteraf pas echt achter dat ik vakantie nodig had.Kerst wel goed doorgekomen maar vandaag is het voor het eerst dat ik weer echt energie krijg om weer leuke dingen te gaan doen.
7 januari begint het leven weer.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je eindelijk tot rust!Wanneer moet je weer aan de slag?
Oooooh, alle tijd om lekker tot jezelf te komenquote:
En jij ook natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag heerlijk aan het uitrusten en niets aan het doen voor het eerst sinds drie weken.
Wat sneu voor die beestjes zeg. Maar het zal toch gebeuren terwijl je rustig naar dat aquarium staat te kijken en het glas breektquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-china-20850048
doet me denken aan deze reclame van de Gouden Gids:
die loopt nu hier in Duitsland in de supermarkt. alle parkeerplaatsen zag ik vol staan met het langs fietsen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef Molleman het volgende:
Rustig op kantoor. Lijkt alsof de rest van Nederland vrij is...
ook op ebay? het vervangen kun je meestal zelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar 4 uur geslapen vannacht en vandaag weer wezen werken. Mag zo naar huis, dan ga ik nieuw toetsenbord voor mn laptop ophalen... is 90 euro
af en toe niet zo, nu ff heel beroerd bah.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Ook weer uit bedIk moet vandaag eigenlijk een heleboel doen, want heb dit jaar alleen morgen nog vrij maar dan ben ik niet thuis en daarna moet ik de rest van het jaar werken
![]()
Hoe gaat het nu met je FFT?
ik en techniek is geen match. Ben zo onhandig als de pest.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ook op ebay? het vervangen kun je meestal zelf.
Is er niemand die je kan helpen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik en techniek is geen match. Ben zo onhandig als de pest.
gelukkig niet meer zo erg als maandag. Thnx. En ik hoor dat vaker idd over mensen die met of vlak na Kerst overlijden..quote:
Komt door de stress, veel mensen krijgen ook hartproblemen als ze op vakantie gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niet meer zo erg als maandag. Thnx. En ik hoor dat vaker idd over mensen die met of vlak na Kerst overlijden..
de winkel is er nu mee al bezig helaas. Duurt alleen een tijd pff..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er niemand die je kan helpen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef MaximusTG het volgende:
Moet dit hilarische filmpje even delen. Tevens handig voor 31 december:
Really..the same ones but totally different ...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis. Iedereen een fijne kerst gehad? Ik wel, ben de gezelligheid alleen een beetje moe...
Moet dit hilarische filmpje even delen. Tevens handig voor 31 december:
CCU lag vol bij ons, men moest uitwijken naar andere ziekenhuizenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Komt door de stress, veel mensen krijgen ook hartproblemen als ze op vakantie gaan.
Heb het eens gehoord van een oude scheepsarts van de HAL, die vertelde over dit soort wierde zaken, hij zei dat als je uit NY vertrokken wist hij dat twee dagen later de eerste gingen omvallen. Mensen die altijd keihard werkten die dan ineens op een schip aan het nietsdoen zijn, na twee a drie dagen klaboem, gaan ze onderuit.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
CCU lag vol bij ons, men moest uitwijken naar andere ziekenhuizen
Jep.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoeveel mensen krijgen er klachten na pensionering.. ook zoiets.
Heb het al een jaar of 25 niet meer, echt veel geld bespaartquote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Yup ik ga mijn 2e jaar in dat ik géén tandartsverzekering heb, echt stukken goedkoper!
Het jaar dat je met pensioen gaat schijnt dus het gevaarlijkste jaar in je leven te zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoeveel mensen krijgen er klachten na pensionering.. ook zoiets.
En dan een vakantie plannen met de hele familie!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het jaar dat je met pensioen gaat schijnt dus het gevaarlijkste jaar in je leven te zijnDus vooral niet met pensioen gaan rond de feestdagen
Ik ga juist naar een andere verzekering voor de tandzorg. Er moet iets gebeuren aan mijn afgebroken kies, maar dat zou minstens 600 euro kosten. Vandaar een andere tandartsverzekering waarbij ik het dit jaar allemaal laat opknappen en dan volgend jaar de verzekering weer de deur uit.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Yup ik ga mijn 2e jaar in dat ik géén tandartsverzekering heb, echt stukken goedkoper!
Vlak voor kerst met pensioen en dan hop met de hele familie op een cruise gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan een vakantie plannen met de hele familie!
Dure zaken worden alleen vergoed door een dure verzekering. Lees je goed in.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga juist naar een andere verzekering voor de tandzorg. Er moet iets gebeuren aan mijn afgebroken kies, maar dat zou minstens 600 euro kosten. Vandaar een andere tandartsverzekering waarbij ik het dit jaar allemaal laat opknappen en dan volgend jaar de verzekering weer de deur uit.
Als alle babyboomers die met pensioen gaan nu eens een vakantie krijgen rond de kerst, dat moet enorm geld besparen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vlak voor kerst met pensioen en dan hop met de hele familie op een cruise gaan
Ik wilde die van Anderzorg doen: geen plafond aan de vergoeding en ze vergoeden 80-100% (controle is 100% en de meeste behandelingen 80%). Nu betaal ik 15 euro per maand voor een max van 240 euro per jaar. Echt idioot dus, want dan heb ik zelf al 180 euro betaald wat ik bijv dit jaar en vorig jaar niet eens gebruikt heb. Maar die kies gaat dus een stuk duurder worden en ik vind het niet erg zelf 20% te betalen, als ik maar niet alles hoef te betalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dure zaken worden alleen vergoed door een dure verzekering. Lees je goed in.
Maar je hebt wel door dat het verzekeringsbedrog is?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde die van Anderzorg doen: geen plafond aan de vergoeding en ze vergoeden 80-100% (controle is 100% en de meeste behandelingen 80%). Nu betaal ik 15 euro per maand voor een max van 240 euro per jaar. Echt idioot dus, want dan heb ik zelf al 180 euro betaald wat ik bijv dit jaar en vorig jaar niet eens gebruikt heb. Maar die kies gaat dus een stuk duurder worden en ik vind het niet erg zelf 20% te betalen, als ik maar niet alles hoef te betalen.
Hoe bedoel je? Als ik nu 17 euro per maand betaal, dan heb ik in een jaar 204 euro betaald. De behandeling ging zeker 600 euro kosten, waar ik dan 20% zelf van moet betalen = 120 euro. 204+120 = 324 euro. Wat niet eens zo heel veel beter is dan 380 zelf betalenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar je hebt wel door dat het verkeringsbedrog is?
Dat je bewust een verzekering afsluit om er meer uit te halen dan je er in stopt en hem volgend jaar weer op te zeggen. Mij kan het niet schelen, maar je verzekeraar waarschijnlijk wel. Het is hetzelfde als een dure zonnebril claimen bij een reisverzekering om die er weer uit te hebben.quote:
Tandarts zit er bij mij niet bij. Ik heb een keer een foto laten maken omdat de tandarts zeker wilde weten dat ik een gaatje had (wist ze zonder ook wel) en daar kreeg ik een extra rekening van 60 euro van, alleen voor zo'n kutfoto'tje. Dus je hebt een nogal goedkoop bedrag!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg net post uit de bus, mijn Darwinvis is binnen en de rekening voor mijn wortelkanaalbehandeling
De hele behandeling, drievoudig wortelkanaal, foto, noodvulling, 60 euro.
Blij dat ik geen 20 euro in de maand betaal voor een tandartsverzekering.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je bewust een verzekering afsluit om er meer uit te halen dan je er in stopt en hem volgend jaar weer op te zeggen. Mij kan het niet schelen, maar je verzekeraar waarschijnlijk wel. Het is hetzelfde als een dure zonnebril claimen bij een reisverzekering om die er weer uit te hebben.
Foto was 14,50quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tandarts zit er bij mij niet bij. Ik heb een keer een foto laten maken omdat de tandarts zeker wilde weten dat ik een gaatje had (wist ze zonder ook wel) en daar kreeg ik een extra rekening van 60 euro van, alleen voor zo'n kutfoto'tje. Dus je hebt een nogal goedkoop bedrag!
Ik weet dat het kan, maar het blijft fraudequote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]mensen nemen een tandartsverzekering bij FBTO, zetten op 1 januari de module 'tandarts' aan, laten hun gebit doen en de controles en zetten de module voor de rest van het jaar weer uit waardoor ze maar 1 maand betaald hebben. Kan allemaal prima hoor.
Kunnen ze met een foto daarvan zien of je een gaatje in je kies hebt?quote:
Precies.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie niet in hoe het fraude is als ze het zelf zo mogelijk maken.
En mensen nemen ook bepaalde aanvullende verzekeringen omdat ze verwachten er gebruik van te zullen maken, zoals alternatieve geneeskunde, kraamzorgmodules, een nieuwe bril etc. Die neem je niet als je niet denkt het nodig te hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef golfer het volgende:
Precies.
Ze spelen er zelfs op in met veel reclames om over te stappen en geos met modules te shoppen.
Steeds meer mensen stappen elk jaar over naar een andere ZV-er. Omdat het loont.
Nee, ik heb kraamzorg bijvoorbeeld uit mijn pakket geschrapt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Isabeau het volgende:
En mensen nemen ook bepaalde aanvullende verzekeringen omdat ze verwachten er gebruik van te zullen maken, zoals alternatieve geneeskunde, kraamzorgmodules, een nieuwe bril etc. Die neem je niet als je niet denkt het nodig te hebben.
Ja maar, je weet maar nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
Nee, ik heb kraamzorg bijvoorbeeld uit mijn pakket geschrapt.
Wat? Wil jij niet solidair zijn golfer?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik heb kraamzorg bijvoorbeeld uit mijn pakket geschrapt.
Nee, kinderen krijgen doe je op eigen risico en voor eigen rekening, vind ik altijd al.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat? Wil jij niet solidair zijn golfer?
Maar als doorgewintert Socialist moet jij dit soort praktijken verfoeien, omdat het laat zien waarom solidariteit niet werktquote:Op donderdag 27 december 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, kinderen krijgen doe je op eigen risico en voor eigen rekening, vind ik altijd al.
Solidariteit is teruggaan naar het ziekenfonds en de hoge inkomens particuliere verzekeringen laten betalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar als doorgewintert Socialist moet jij dit soort praktijken verfoeien, omdat het laat zien waarom solidariteit niet werkt
Ja ja, ontwijk hem maar.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Solidariteit is teruggaan naar het ziekenfonds en de hoge inkomens particuliere verzekeringen laten betalen.
Ik krijg heel veel mensen die graag met andere mensen op een kamer willen. Tsjaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
En tenminste standaard een eigen kamer
Moggequote:Op vrijdag 28 december 2012 05:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in vandaag...
Maar gelukkig laatste dag voor weekend.
Mogge
Uit de kerstspecial heb ik de gestoofde prei en de aardappelpuree met creme fraiche gemaaktquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.
Boris: de zuurkooltaart uit de nieuwe delicious is een absolute aanrader!Ik had er wel eigenwijs genoeg heel klein gesneden spekblokjes doorheen gedaan.
![]()
Zo eens naar Oldenhof in Zwolle voor een nieuwe staafmixer en een cadeautje voor mijn moeder.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Uit de kerstspecial heb ik de gestoofde prei en de aardappelpuree met creme fraiche gemaakt
quote:
Gelukkig geen probleem? Het zou een godgeklaagd schandaal zijn als het wél een probleem was! Zij blokkeren JOUW oprit! Natuurlijk is het geen probleemquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef golfer het volgende:
Nieuwe buurvrouw (2 huizen naast ons) gaat na maanden van verbouwen (en herrie) nu haar intrek nemen. 2 enorme verhuis-vrachtwagens hier op de gaard die onze garage-ingang en oprit blokkeren.
Gevraagd of ik toch er eerst even uit mocht om de auto ergens anders neer te zetten, anders kan ik straks de maaltijd niet ophalen.
Gelukkig geen probleem.
leuke buurvrouw?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef golfer het volgende:
Nieuwe buurvrouw (2 huizen naast ons) gaat na maanden van verbouwen (en herrie) nu haar intrek nemen. 2 enorme verhuis-vrachtwagens hier op de gaard die onze garage-ingang en oprit blokkeren.
Gevraagd of ik toch er eerst even uit mocht om de auto ergens anders neer te zetten, anders kan ik straks de maaltijd niet ophalen.
Gelukkig geen probleem.
Voor iemand van een jaar of 70 vast wel.quote:
Dat jonge spul is niets voor jou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand van een jaar of 70 vast wel.
Nee, is mij veel te jong.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat jonge spul is niets voor jou?
hendi? kisag? Lacor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, vanmiddag een mooie robuuste staafmixer gekochtwas toe aan een nieuwe.
Solis. Deze:quote:
Niet te lang laten lopen, dan loopt ie warmquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Solis. Deze:
[ afbeelding ]
800 watt, rvs dus makkelijker schoon te houden dan plastic en het hakdeel mag in de vaatwasser.
Ik had (heb) ook een braun maar die is van plastic (wordt na 12 jaar smoezelig) en is maar 300 watt en aangezien ik hem de laatste tijd zeer veel gebruik merkte ik toch wat vermogen te missen. Plus de hakmolen was al jaren stuk en de mengbeker kwijt![]()
Ehm ok.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet te lang laten lopen, dan loopt ie warm
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
smoezelig
smoezelig bijv.naamw.Uitspraak: [ˈsmuzələx] een beetje vuil, met vlekken Voorbeeld: `Mijn jurk is smoezelig. Ik zal hem wassen.`Synoniem: groezelig ...
Zelfde betaald, niets gedeclareerd. Mag van mij nog heel lang zo blijven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Weer wat geleerd.
En over zorgverzekeringen gesproken: dit jaar iets van 1100 EUR aan premie betaald en maar 200 EUR kunnen declareren, net enveloppe opgestuurd. Bijdrage aan de maatschappij
Hier hetzelfde verhaal maar hoop niet dat ik (of jij) volgend jaar veel moet claimen, zou niet goed zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
En over zorgverzekeringen gesproken: dit jaar iets van 1100 EUR aan premie betaald en maar 200 EUR kunnen declareren, net enveloppe opgestuurd. Bijdrage aan de maatschappij
mag standaard het hakdeel niet in de vaatwasser? nooit gecontroleerd of het mocht maar gaat hier gewoon de vaatwasser in. de staafmixer die ik heb is een goedkope van kunststof met een 500 watt motor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Solis. Deze:
[ afbeelding ]
800 watt, rvs dus makkelijker schoon te houden dan plastic en het hakdeel mag in de vaatwasser.
Ik had (heb) ook een braun maar die is van plastic (wordt na 12 jaar smoezelig) en is maar 300 watt en aangezien ik hem de laatste tijd zeer veel gebruik merkte ik toch wat vermogen te missen. Plus de hakmolen was al jaren stuk en de mengbeker kwijt![]()
In Duitsland heb je ook nog echt verschil tussen particulier en ziekenfonds, toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat de kosten van de ziektenkostenverzekering aangaat, die gaan nog verder stijgen schat ik. Mijn man betaald een 500 euro in de maand hier in Duitsland voor zijn particuliere verzekering.
Jep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
In Duitsland heb je ook nog echt verschil tussen particulier en ziekenfonds, toch?
Zag ik ook toen die vriendin van ons in oktober haar nieuwe knie daar kreeg.
In her revalidatiecentrum had zij een prachtige kamer met balkon en kreeg zij in een klein restaurant het eten geserveerd terwijl de niet 'Klasse'-patiënten met meerderen op de kamer verbleven en zelf in een kantine-achtige sfeer moesten eten.
quote:
Duurde mij langerquote:
Niks te vertellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Al 12 uur is hier niets gepostAllemaal culinair verzadigd na Kerst?
Ouwejaars bluess ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Al 12 uur is hier niets gepostAllemaal culinair verzadigd na Kerst?
jaja!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:13 schreef Bluezz het volgende:
L zit met die hernia en F moet nieuwjaarsmiddag werken dus ze gaan op tijd weer naar huis en de nwjrsdk is om 2 uur dus het gaat wéér niet lukkenZo is er altijd wel wat, maar we blijven het elk jaar wel roepen hoor : we gaan het doen!
Babi J. heeft gelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou ook wel een Aldi & Lidl dichterbij willen hebben
Maar ben ook blij met een Hema hier in het dorp volgend jaar!
En babi J is verliefd op de Hoogvliet, alle supermarkten heten zo
Eten voor 3 dagen verzinnen
Nodig mij maar uit !quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Grrr mindfeud is lastiger dan je denkt, ik kan hoger scoren maar vaak zie ik het niet!
AX doe je eens mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |