Van een internationaal ingenieursburo voor (petro) chemische industrie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
Ik vraag me dan ook meteen af van wie je zo'n pakket krijgt?
Vanwege banden met de KGB?
nee het is F1 niet F5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef z80 het volgende:
[..]
nee het is F1 niet F5.Mobiel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij een prima en smaakvol idee.quote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
Heb nog een doosje tros cherry tomaatjes.
Kapje eraf en vullen?
Goed idee? Zeg even, kost moeite om van planning af te wijken...
Een ibuutje per dag, paar dagen en gaat vanzelf wegquote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
AnneX, niet zo moeilijk doen, gewoon een tomaatje proberen en als het niet lekker is wegknikkeren die boel.
Bah ik heb al een aantal dagen een zere duim. Aan één kant van het gewricht doet het behoorlijk pijn. Lijkt wel een ontsteking, maar hoe ik er aan kom, geen flauw idee. Irritant is het wel
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.quote:Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een ibuutje per dag, paar dagen en gaat vanzelf weg
Tomaten?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van een internationaal ingenieursburo voor (petro) chemische industrie.
Vorig jaar was het thema: India, vanwege nieuwe projekten daaro.
Zal nu wel Oekraiene zijn dan.
Golfer, of Piet et al ..Vraag !
Heb nogal wat vulling over van de eieren: kaas + ansjovis + eigeel.
Wat kan ik er nog meer meevullen??? behalve eier.
Koffie !![]()
App. is van Délonghi 2.0
Paracetamol is dat niet, asperine wel en ibuprofen ook, maar niet zo goed als asperine.quote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.En ibu is toch niet ontstekingsremmend? Dat is toch para?
Ibu Diclo allemaal ontstekingsremmersquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ibuutje ja? Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te slikken, ben niet zo dol op pijnstillers.En ibu is toch niet ontstekingsremmend? Dat is toch para?
Ah ok.. ik geef het nog een paar dagen *eigenwijs is* en als het niet weg trekt zal ik je raad opvolgenquote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ibu Diclo allemaal ontstekingsremmers
Ja dán slik ik zeker wat, ik heb die pijn helaas ook mogen ervaren. Maar voor een 'pijntje' probeer ik het toch zo lang mogelijk te vermijden.. Vind het gewoon rot spul.quote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en ik ben gek op pijnstillers, want ik weet wat echte pijn is.
Pijn zo erg dat je dood wilt, pijn zo erg dat je moet kotsen, pijn die zo erg is dat je huilend door de kamer kruipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |