Het kan eruit, dus ook erin.quote:
Denk ik, ja. Ook echt omhoog drukken enzo, naasty.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef TJV het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit ze in haar baarmoeder te roeren?
Ik heb op zitten letten met biologie; zou toch niet moeten kunnen of wel?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Evaringsdeskundige aan het woord!
doet het opeens weer vaagheidquote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef shaderon het volgende:
Mau, probleempje, infected is kapot. Hij zegt dat infected disabled is. Reload werkt niet en ik kan ingame verder niks eraan doen.
Maar de gemiddelde dame begint al te janken als je tegen een baarmoederhals aanspuit.... Hoe stoned is zij dan als je je hand erin kan doen? :|quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk ik, ja. Ook echt omhoog drukken enzo, naasty.
Die vroeg ook gifjes aanquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef TJV het volgende:
Morphje hij stuurt me allemaal best wel vieze plaatjes via dm help
Dit is niet waar, wat lieg je?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die vroeg ook gifjes aan
Nee het is echt waar, deed hij bij mij ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is niet waar, wat lieg je?
Hey dat was voor het zeevissenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef vogelkooi het volgende:
Heulmaal niet gebant maar was gewoon op vakantie naar thailand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |