Als je in ieder geval wilt proberen om normaal over straat te gaan, dan kan ik je wel een paar tips geven om je sociale kring wat uit te breiden.quote:
Je moet niet met liedjes aankomen. Ik maak precies hetzelfde mee nu al anderhalf jaar, echt exact hetzelfde als TS net vertelde allemaal. Daarom kom ik met deze film en geloof me, ik weet hoe het is aangezien ik hetzelfde meemaak, liedjes maken je alleen nog maar kutter in die status.quote:
Ik heb al veel motivatie filmpjes gezien, dan krijg je even een positief inzicht, maar uiteindelijk blijkt het uitvoeren toch een heel ander verhaal.quote:
Ja, dat blijf ik wel doen, al is het niet vaak.quote:Als je in ieder geval wilt proberen om normaal over straat te gaan, dan kan ik je wel een paar tips geven om je sociale kring wat uit te breiden.
Ik voel precies hetzelfde ik maak ook precies hetzelfde mee en zo dacht ik afgelopen 1,5 jaar ook en nu ik die film nog een keer ging kijken (1,5 uur) ben ik het echt gaan toepassen en geloof me het werkt echt. En je kan er beter nu mee beginnen want de status waar je nu in zit is echt een hel, ik maak het ook mee en nu gaat het steeds beter en beter doordat ik het geheim toepasquote:Op maandag 24 december 2012 16:02 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb al veel motivatie filmpjes gezien, dan krijg je even een positief inzicht, maar uiteindelijk blijkt het uitvoeren toch een heel ander verhaal.
[..]
Ja, dat blijf ik wel doen, al is het niet vaak.
@pietverdriet: dat is een deel van het probleem, ik weet niet wat ik ben of hoe ik me ernaar moet gedragen. Het beeld wat is wil met mezelf komt niet overeen met de werkelijkheid.
Nou, omdat je zo graag iemand anders terecht wijst, wijs ik je er ook maar even op dat als je al anderhalf jaar hetzelfde meemaakt als topicstarter, je onmogelijk de autoriteit kan uithangen om daar de oplossing voor te bieden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je moet niet met liedjes aankomen. Ik maak precies hetzelfde mee nu al anderhalf jaar, echt exact hetzelfde als TS net vertelde allemaal. Daarom kom ik met deze film en geloof me, ik weet hoe het is aangezien ik hetzelfde meemaak, liedjes maken je alleen nog maar kutter in die status.
Omdat ik weet hoe TS zich voelt, en bijna niemand die zoiets meemaakt of meegemaakt heeft zal het echt volkomen begrijpen, vandaar.quote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo graag iemand anders terecht wijst, wijs ik je er ook maar even op dat als je al anderhalf jaar hetzelfde meemaakt als topicstarter, je onmogelijk de autoriteit kan uithangen om daar de oplossing voor te bieden.
Enneh, man, lighten up, wat reageer je eigenaardig serieus op een link naar een liedje.
Nou, ik vertel je dat wat toleranter en aardiger reageren op andere mensen, ook al snel tot een wat positiever zelfbeeld zal leiden hoor. Stop met het dissen van andere mensen, zoals je trots in je ondertitel vermeldt. Het zal je sieren en je zal het in de spiegel terugzien.quote:Op maandag 24 december 2012 16:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe TS zich voelt, en bijna niemand die zoiets meemaakt of meegemaakt heeft zal het echt volkomen begrijpen, vandaar.
quote:Op maandag 24 december 2012 16:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nou, ik vertel je dat wat toleranter en aardiger reageren op andere mensen, ook al snel tot een wat positiever zelfbeeld zal leiden hoor. Stop met het dissen van andere mensen, zoals je trots in je ondertitel vermeld, het zal je sieren en je zal het in de spiegel terugzien.
Prima, ik kijk hem wel, al geloof ik niet zo in geheimen. Ik denk dat wel weet wat er ongeveer in terug gaat komen, maar dan moet je het nog steeds kunnen toepassen. Hoe heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik voel precies hetzelfde ik maak ook precies hetzelfde mee en zo dacht ik afgelopen 1,5 jaar ook en nu ik die film nog een keer ging kijken (1,5 uur) ben ik het echt gaan toepassen en geloof me het werkt echt. En je kan er beter nu mee beginnen want de status waar je nu in zit is echt een hel, ik maak het ook mee en nu gaat het steeds beter en beter doordat ik het geheim toepas
Er in geloven en het ECHT willen, ook al doe je het niet dan moet je alsof doen, alles wordt uitgelegd in die film. Je moet letterlijk het hele proces uit die film gewoon doen, ook al geloof je er niet in. Je moet het echt willen en uiteindelijk ga je er in geloven. En dan, dan gaat alles vanzelf, na 1,5 jaar dacht ik dat er een wonder bleek te gebeuren, ik leerde weer mensen kennen, ging weer uit, kreeg weer een vriendin, ik voelde me weer heerlijk! 1,5 jaar alleen maar binnen gezeten en ik sprak echt nobody, 40.000 euro kwijt aan psychologen en coachs, ik ben 1x het proces uit die film gaan toepassen en met 3 maanden bleek er wel een wonder gebeurd te zijn. Ik zeg doen!quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Prima, ik kijk hem wel, al geloof ik niet zo in geheimen. Ik denk dat wel weet wat er ongeveer in terug gaat komen, maar dan moet je het nog steeds kunnen toepassen. Hoe heb jij dat gedaan?
Ik zal de film kijken en het proberen toe te passen. Het komt een beetje raar op me over, maar het is het proberen waard.quote:Op maandag 24 december 2012 16:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Er in geloven en het ECHT willen, ook al doe je het niet dan moet je alsof doen, alles wordt uitgelegd in die film. Je moet letterlijk het hele proces uit die film gewoon doen, ook al geloof je er niet in. Je moet het echt willen en uiteindelijk ga je er in geloven. En dan, dan gaat alles vanzelf, na 1,5 jaar dacht ik dat er een wonder bleek te gebeuren, ik leerde weer mensen kennen, ging weer uit, kreeg weer een vriendin, ik voelde me weer heerlijk! 1,5 jaar alleen maar binnen gezeten en ik sprak echt nobody, 40.000 euro kwijt aan psychologen en coachs, ik ben 1x het proces uit die film gaan toepassen en met 3 maanden bleek er wel een wonder gebeurd te zijn. Ik zeg doen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe ik dit moet gaan doen. Ik probeer vaker positief te denken, maar uiteindelijk overwint het negatieve. Het klinkt wel logisch dat het zo werkt, maar wat veranderd in je gedachten als je van depressief naar het verbeteren van je leven gaat?quote:Ik herken redelijk wat dingen van mezelf in jou, op dat bi zijn na dan. Maar ik was/ben ook redelijk onzeker op een aantal vlakken, terwijl dat niet mijn ware aard is. Ik heb dat anderhalf jaar compleet losgelaten, ik had ook goede vrienden die me wel 'plaagden' met mijn muzieksmaak of filmsmaak ofzo, als dat te vrouwelijk was (zo kijk ik graag chickflicks en vind ik gilmore girls een leuke serie). Maar al die angst dat mensen je daarom niet zouden accepteren heb ik helemaal losgelaten. Nu zeg ik het juist trots, en loop altijd zeer zelfverzekerd door school of door de stad. En voor die tijd had ik nooit gezoend, nooit echte relatie gehad, en sinds is mezelf ben en geen ene fuck geef om wat mensen denken, ging er echt een wereld open. Nooit gewend om vrouwelijke interesse te krijgen, en nu zie ik iedere keer tijdens het uitgaan wel of zo simpel als op school vrouwen me lang aanstaren. Je moet niet alleen voor anderen maar ook voor jezelf zelfverzekerd zijn.
En uiterlijk speelt zeker wel een rol, dus moet je netjes in blijven, maar het moet niet de reden zijn om het maar te vergeten als je wat puisten hebt ofzo. Ik zie zo vaak een lelijke jongen met een behoorlijk mooie meid, echt te vaak, en dan heb ik het niet over een middelmatige jongen, maar soms gewoon echt een 3 met een 7. Dus blijf zeker aan je uiterlijk werken, maar doe ondertussen lekker je ding en heb schijt aan iedereen die je niet mag. En dat gebeurt sowieso niet, want als mensen zien dat je erg zelfverzekerd bent dan heeft men niets meer dan respect voor je.
Pas er alleen mee op dat je er niet in doordraaid, de grens tussen zelfverzekerd en een arrogante klootzak zijn is erg dun.
Succes man.
het zal werken! gegarandeerdquote:Op maandag 24 december 2012 17:01 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik zal de film kijken en het proberen toe te passen. Het komt een beetje raar op me over, maar het is het proberen waard.
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe ik dit moet gaan doen. Ik probeer vaker positief te denken, maar uiteindelijk overwint het negatieve. Het klinkt wel logisch dat het zo werkt, maar wat veranderd in je gedachten als je van depressief naar het verbeteren van je leven gaat?
Stel je gaat ergens heen en van te voren voel je je er niet goed over, en je kunt het niet veranderen in iets positiefs, het gevoel blijft hangen. Het draai je die knop dan om?
Als je ervoor gaat komt het goed, met wat jij nnu zegt werkt het alleen maar tegen? :Squote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
The Secret is niet een waargebeurd of werkend verhaal, maar het trekt paralellen naar gedragingen/mentaliteitsveranderingen in het 'echte' leven die goed/wenselijk zijn, dus voor sommigen zal het absoluut helpen. Het is niet dat die film an sich zaligmakend is.
Ik heb je reactie een paar keer gelezen maar kan 'm niet echt in de context plaatsen..quote:Op maandag 24 december 2012 18:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Als je ervoor gaat komt het goed, met wat jij nnu zegt werkt het alleen maar tegen? :S
quote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik heb je reactie een paar keer gelezen maar kan 'm niet echt in de context plaatsen..
Ik heb de film ondertussen gezien en het is leerzaam. Ik zal het ook toepassen en zien wat het oplevert. ik geloof er wel in dat ik ik er beter van zal worden.quote:
Ik verwacht geen wonderen ofzo, maar ik denk dat het mijn geloof en mentaliteit in het leven wel kan verbeteren.quote:The Secret is niet een waargebeurd of werkend verhaal, maar het trekt paralellen naar gedragingen/mentaliteitsveranderingen in het 'echte' leven die goed/wenselijk zijn, dus voor sommigen zal het absoluut helpen. Het is niet dat die film an sich zaligmakend is.
Heb je hem zo snel al gezien?quote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb de film ondertussen gezien en het is leerzaam. Ik zal het ook toepassen en zien wat het oplevert. ik geloof er wel in dat ik ik er beter van zal worden.
[..]
Ik verwacht geen wonderen ofzo, maar ik denk dat het mijn geloof en mentaliteit in het leven wel kan verbeteren.
Ja, ik heb hem meteen gekeken, ik was er benieuwd naar en had een positieve wending nodig vandaag. Ik ga mijn best doen het toe te passen.quote:Op maandag 24 december 2012 19:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Heb je hem zo snel al gezien?Dan ben je er wel goed en serieus mee bezig! Ik zou zeggen neem in ieder geval even contact met mij op over 1-2 maanden en zeg wat de veranderingen zijn! en goed volhouden he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |