Veel succes!quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga dus niet met het OV he. Woon in Oldenzaal (dichtbij Enschede) en we gaan gewoon lekker met de auto, bam!
Wel onderbroek aan doen Donald. Is best koud nu.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga dus niet met het OV he. Woon in Oldenzaal (dichtbij Enschede) en we gaan gewoon lekker met de auto, bam!
Mwoah, weet ik niet, maar ik vond het een redelijk persoonlijk breekmomentje dat wel mooi is voor de luisteraar maar kan me voorstellen dat je het zelf niet graag terug hoort.quote:
En dan zeuren dat het al zo moeilijk was om op de markt te komenquote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ronzz het volgende:
Hij heeft het meeste werk verrichtquote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, weet ik niet, maar ik vond het een redelijk persoonlijk breekmomentje dat wel mooi is voor de luisteraar maar kan me voorstellen dat je het zelf niet graag terug hoort.
Wie kunt zeurn as n best'n.quote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En dan zeuren dat het al zo moeilijk was om op de markt te komen _!
Niet, hopelijk.quote:
Die te gekke anthem ja?quote:
quote:
Moet je aan Britney vragen bitch.quote:
BEDANKT!quote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef miieejj het volgende:
Klik om te vergroten naar 1024x1024(http://sphotos-d.ak.fbcdn(...)2124_896897042_o.jpg)
Ik moest er al aan denken ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |