abonnement Unibet Coolblue
pi_5569503
Vrolijk gingen wij dit jaar maar weer eens naar Lowlands, THE! Campingflight to paradise.

Right...

Het begon met een enooooorme rij voor kiss and ride, komop laat mensen die in 1 minuut klaar zijn en vervolgens de rest van de dag nog plannen hebben gewoon een andere rij hebben dan de rij voor het parkeren.

Mensen die parkeren hebben toch geen andere plannen die dag, 2 uur lang in een rij omdat Lowlands het verzuimd om gewoon een goede drop the koters place te maken... Dacht het niet, hup rij voorbij... Mensen die erg pissed werden, voor je gingen lopen en dergelijke... Al met al toch "maar" zo'n uurtje gewacht tot we onze spullen uit de auto's konden halen en vervolgens waren we na 1 minuut klaar en konden de ouders van een vriendin weer gaan...

Goed begin...
Een enorme rij terwijl het best had gereduceerd kunnen zijn.

Wij dus blij door huppelen naar de volgende hindernis: De rij voor de ingang, 1000den mensen voor een paar poortjes.

In plaats van gewoon wachten en gewoon netjes te zijn moest er het volgende gebeuren: Mensen gingen zeiken tegen de hekken waar jij stond, dat terwijl 2 meter verder een pisbak staat. Zuipen hun biervoorraad op in 1 uur waardoor ze gruwelijk over hun nek gaan, net voor jouw tas...
Dan gaan de hekjes open, VROOOOOOM een kudde Lowlands buffels raggen tegen je aan. Als zombies braken, pissen en ruften ze voort met een stereoblaster op hun nek Hardcore draaiend... BOOM BOOM BOOM!!!
Dan ben je door de poortjes.. Word je tas doorzocht...

Vinden ze een brood mes, uit het jaar 1958 zo bot als de kolere... Nee je kan er iemand mee dood maken, steken is twijvelachtig... Doodslaan misschien? gezien het mes inmiddels meer de botheid van een knuppel verkregen heeft dan dat het nog scherp is...

Loop je door naar je Camping waar er een ware oorlog bij Camping 3 ontstond tussen campinggasten en security. Ja je mag niet op de camping tot 1 en 2 vol zijn, word er op een zeiktoontje gezet... De half dronken zombies stormen gewoon door, de security ramt er daarin tegen vrolijk op los om toch het publiek tegen te houden. 5 meter verder op kruipen groepen mensen door de bosjes, om daar hun doel te bereiken en de tent op te zetten nog voordat de rest maar 1 stap kan zetten.

Nou daar zijn we dan... Jay!.

Tentje opgezet en hekken gaan open, je krijgt de meest heerlijke stripsearch... Het pak coolbest wat je voor 2 muntjes hebt gekocht 3.50 € [ in de winkel 2.19€ ] moet worden ingeleverd, als je om de reden vraagt is deze niet bekend... Het mag er gewoon niet in. Op kosten drijven lijkt me dat meer, het pak coolbest werd dus in bekertjes gegoten en weggeflikkerd, net als het flesje water, het pak koekjes en nog wat versnapperingen... Terug kan je niet wat de rij heeft een afmeting van de File op de a1 om 8 uur smorgens op de dinsdag ochtend, ooit je auto gekeerd in een file? Nee dacht het ook niet.

Cool, je gaat vrolijk door naar het terein met de twee bekertjes orange coolbest in je hand en na een tijdje krijg je honger... Kom je bij een kraam... 6 chicken wings voor 3 !! muntjes 5.25€ TJAKA!! $_$!! Al het eten was niet waar je voor betaalde, voor 5.25 kan ik een halve kip met shaormasaus krijgen in Amsterdam, kortom je betaalde meer voor minder...

Drinken 3 muntjes voor een bekertje Bacardi breezer
1 muntje voor cola... redelijk dus, maar voor water hetzelfde... Gezien de flessen die gebruik werden hadden ze na 2 glaasjes al de kosten eruit..

En toen kwamen we aan bij het regen.. Nog nooit zo veel blubber gezien... Ranzig...

IPV de nacht dat het terein gesloten is dat je het met stro bedekt... Naaaaa dat doe je op het moment dat het terein open gaat, zodat je programering 40 minuten vertraging oploopt...

Ok, toen had ik nog wat kleine irritaties... maar de laatste was wel dat ik hoorde dat ik mijn muntjes niet meer kon gebruiken na dit jaar... Reden is niet duidelijk... Lijkt mij toch normaal dat als je een bedrijf bent dat muntjes wilt hanteren dat deze muntjes gewoon houdbaar blijven...

Iig had ik mijn kaartjes nog voor de uiteindelijke line up gekocht, als ik wist wat voor sneue line up het was dan was ik waarschijnlijk niet gegaan.. Korn, incubus en Dandywarholes... Meer niet gezien, was toch te stoned om voor de rest echt moeite te doen...

Dan die beat, ik heb alle dagen dat ik daar geweest ben een bass beat gehoord... Ik dacht dat ik niet een kaartje voor Dance Valley had gekocht, grotendeels kwam mijn koppijn uit die beat... 24 uur per dag, overal... Komop was Lowlands niet voor het alternatieve publiek, gitaren wil ik... Geen simpel deuntje die de josti band onder de naam Dj Shadow of watdanook kan verzinnen met een overtunde beat waar je kat zelfs krols van word...


Nu zal je je afvragen: Als het zo erg is, dan ga je toch niet?

Inderdaad, 105 euro betalen om vervolgens de foxtrot niet in te mogen omdat het een volkskrant single night is, de consumptie prijzen zo idiot mogelijk omhoog gooien en de domheid van de security die nergens wat van afweet of je aan de kant ramt is mij die 4 dagen afzien niet meer waard. Volgend jaar geen Lowlands meer, 1 jaartje niet daarna kijk ik wel weer...

Lowlands is voor het geld gegaan, de masale groep mensen die van housebeats houden...

Het stage diven is verboden net als crowdsurfen, omdat er een ramp in Roskilde is geweest door crowdsurfen... Nou ik ben bij die ramp geweest, ik heb het gezien en heb het meegemaakt en ik ontken dit gezeik over het crowdsurfen... Het heeft meer levens gered dan het kapot gemaakt heeft...

De modder, en 70000 mensen die naar voren duwen waren de oorzaak niet 10 mensen die in ademnood en uitdroging over het publiek zweefden waren de oorzaak...

Maar luisteren naar de getuigen doen ze niet.


Lowlands

pi_5569662
uh, je mag niet crowdsurfen omdat het irritant is om een schoen in je kop geplant te krijgen.

En dat jij het niet leuk vond, jammer dan, 59998 andere mensen wel!

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_5569687
Hahaha... ik moet eerlijk zeggen dat ik het in grote lijnen nog met je eens ben ook.

Ik ben vanaf '97 ieder jaar geweest, en dit jaar was het zoals gewoonlijk gezellig, maar het was het slechtste festival dat ik ooit heb meegemaakt. Ook Dynamo '96 en'97 waren beter dan dit...

Ik ga volgend jaar wel weer, want een beetje over de camping rondstruinen is al het kaartje waard... de programmering is gewoon ronduit KUT geweest dit jaar, maar ach... ik zag dat al aankomen..

tot volgend jaar he!

you Tokkie to me?
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:30:05 #4
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_5569698
heheh...komt me bekend voor.
Ben dit jaar voor de 6e keer geweest, en kan me nog herinneren dat de eerste keer een muntje FL 1.50 of FL 1.75 kostte.Wat een tijd was dat.

Lange rijen was te verwachten....is elk jaar weer.
Wij hebben 2.5 uur op donderdagavond moeten wachten voordat we eindelijk de felbegeerde bandjes om de polsen hadden.
Daarvoor zijn we bij alle kiss-'n-ride plekken doorverwezen naar de volgende.Wat dus inhoudt dat je bij de laatste KILOMETERS om moet rijden, om daarna weer achteraan in de file aan te moeten sluiten. (Dat mag dus volgend jaar best wel stukkie beter geregeld worden!!!)

Die alternatieve route naar campings waar je (nog) niet op mag is inderdaad via de bosjes, of gewoon via de greppels die tussen de campingvelden in ligt....easy. Nooit problemen mee gehad.

Beats waren er best veel...maar daar had je het meest elast van als je camping vlak bij het 24-uurs cafe (die ik overigens een keer gesloten heb gezien....?) lag.

Afgezien van de absurde prijsstijgingen elk jaar, zal ik er volgend jaar gewoon weer zijn....gezellig met een grote groep, vermaken doen we ons wel. En als je plezier vergald wordt door een "beetje" regen en modder moet je al helemaal niet komen...ieder jaar is er wel een slechte dag tussen...so what...kun je eindelijk eens ongegeneerd door de modder rollebollen.. :-D

De programmering viel dit jaar helaas wel tegen...voor een 10e editie...maar goed...FUN EN VERMAAK gaat voor de muziek..

[Dit bericht is gewijzigd door Postman_Pat op 28-08-2002 13:31]

[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
pi_5569712
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:27 schreef Kemania het volgende:
uh, je mag niet crowdsurfen omdat het irritant is om een schoen in je kop geplant te krijgen.

En dat jij het niet leuk vond, jammer dan, 59998 andere mensen wel!


Wrong, dit is omdat Roskilde mensen zouden omgekomen op die manier...

En dat's ook fout.

Die modder was het probleem niet, het stro gooien op het terein op het moment dat het terein opengaat...

[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 28-08-2002 13:32]

pi_5569723
Waarom schrijf je er geen gedicht over, Aneurism?
pi_5569746
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:31 schreef zodiakk het volgende:
Waarom schrijf je er geen gedicht over, Aneurism?
Waarom hou jij je bek niet even lekker?
pi_5569768
jep ik ben het grotendeels met je eens....

1 euro 75 voor 4 plakjes kaas. (1 munt)
3 euro 50 voor 1 pak dubbelfris (2 munten)

kolere! en niet alleen daarmee is het duurder gemaakt,
2 jaar terug (misschien vorig jaar ook wel, geen id, niet geweest) had je 2 drinkjogherts voor 1 munt...nu nog maar 1.

op alle fronten is het vet duurder geworden,
ik snap de bassbeat ook niet, ik stond bij jimmy eat world, en dandy warhols en ze moesten gewoon schreeuwen om boven die klote beat heen te komen! rare wereld.

die kiss 'n ride sloeg ook nergens op, me pa kwam ons ophalen maar waar wij stonden mocht hij niet stoppen. hij moest de hele parkeerplaats op, een plekkie vinden, stoppen, op ons wachten (wij moeten dus een tering eind lopen met onze bagage) en dan weer in de rij terug. terwijl we ^#$^$# naast de auto staan! me pa is dus gewoon lekker wel gestopt bij ons! laat die lamzakken maar gewoon de tering krijgen hoor.

ik kan me nog wel herinneren dat er zaterdagochtend weer nieuw stro lag. alleen maar op sommige plaatsen. zondag daarentegen (toen het dus wel modderig was) was er geen nieuw stro aangevoerd. handig. echte denkerds die daar werken.

dat je de muntjes niet volgend jaar kan gebruiken is op zich logisch. anders kan je nl. nu nog "goedkoop" 100den muntjes kopen en die volgend jaar gebruiken, terwijl de muntjes dan al 2 euro 50 ofzo gaan kosten. dan lopen ze veel geld mis.

ook is er aangegeven dat er veel containers zouden zijn. nou op camping 4 waar ik stond heb ik ze niet gezien. ik heb dus mijn vuilniszakken ook op de plek neergekwakt op die uitdeelplek bij de wc's. eikels.

ik ben dit jaar maar op de zondagavond weggegaan, ik had geen zin om op maandag weg te gaan, ik had het wel gezien, dan moet je op maandag met veel drang zon bus in komen...nee dat is lekker.

maar toch, op het station 't harde vond ik alles wel goed geregeld. het vervoer naar lowlands was wel ok. dus toch nog wel wat goeds.

  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:37:16 #9
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5569810
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:16 schreef Aneurism het volgende:
... Lowlands
Maarre, verder was het toch wel leuk?

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_5569846
Toch vraag ik me af wat hardcore aanhangers op Lowlands moeten
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:40:16 #11
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_5569852
Tja...kun je op wachten dat die muntjes volgend jaar weer duurder zijn....maar ja...doe je weinig aan ben ik bang.
Maar goed...volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.


Het vervoer was goed geregeld ja....niet volgestampt in bussen, gewoon genoeg plaats om te zitten..(of kwam dat omdat ik redelijk vroeg maandagochtend vertrokken was?)

Ze hadden trouwens toch een nieuwe contract gesloten om nog een jaar of 2 op dit terrein te blijven? En vanaf dan naar TT-circuit? of heb ik me daar in vergist. Meende paar maanden geleden daar iets over gehoord te hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Postman_Pat op 28-08-2002 13:41]

[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
pi_5569859
Hmmm dit alles had ik al voorzien, en daarom heb ik op voorhand al geen kaartjes gekocht. ik moet zeggen, ik ben blij toe, want ik hoor van iedereen dat de bands die ik had willen zien wel een beetje tegenvielen. 100E voor een kaartje is al veel, helemaal als je een slecht programma er voor terug krijgt, 1,75E voor een glaasje festival bier vind ik ook veel, en ik hoop niet dat een beetje fatsoenlijk eten nog steeds tussen de 6 en 8 munten was, want dat is dan tussen de 10 en de 14 euro, en daar kun je in een restaurant voor uit eten

al met al, Sellars heeft geen spijt dat ie (sind 4 jaar) eens een keertje niet is geweest. misschien volgend jaar weer, maar dat hangt van het programma af

Mr. Sellars houdt niet zo van nieuwerwetse dansmuziek

I've always been crazy, but it kept me from going insane (W.J.)
pi_5569897
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:37 schreef dizzylizzy het volgende:

[..]

Maarre, verder was het toch wel leuk?


eerste 2 dagen was het wel gezellig tot er iemand in het groepje ging zeiken dat ie ook naar huis wou... tja dat is iets waar lowlands niets aan kan doen, daarom ook niet opgeschreven.
pi_5569917
Mocht je trouwens wel spikes armbanden om houden ???

Spikes in de vorm van,Paddestoelen,van3cm,5cm Mochten gewoon om

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5569918
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:39 schreef MasterDisaster het volgende:
Toch vraag ik me af wat hardcore aanhangers op Lowlands moeten
waarschijnlijk wat overdreven en was 't Tiesto muziek ofzo?

(voor de topicstarter waarschijnlijk hetzelfde)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5569942
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:43 schreef Aneurism het volgende:
gezellig
Ik hoorde van vrienden dat Ome Willem helemaal top was.

"dag rakkers, wat zijn jullie groot geworden."

  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:50:23 #18
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_5569989
Mjah... Kben het ook grotendeels met je eens. Eten en drinken zijn behoorlijk wat duurder geworden en de irritante dance-herrie die je overal hoort is ook niet altijd even prettig...

Wat doet DJ Tiësto op een alternatief festival!? Da's toch zo'n BrEeZaH-magneet?

Techno en Drum & Bass zijn okee, maar pleur alsjeblieft op met die pokke top 40 trance!

De buren (Helmond & Bakel) draaiden nota bene Rotterdam Terror Corps. WTF!!! Ik wist niet eens meer dat het bestond! Dacht dat het uitgestorven was! Okee, fijn dat het nog bestaat (als je er van houdt ), maar zoiets hoort toch niet op een festival als Lowlands!?

Lowlands is alternatieve shit! (Hardcore) punk, ska, reggae, metal, drum & bass, rock 'n roll, blues en weet ik het wat allemaal nog meer! Maar alsjeblieft... Laat ze ophouden met die pleuris trance/dance/HERRIE!

By The Way: Waarom mocht dat pak Cool Best niet mee naar binnen!? Ik heb gewoon een pak ICe Tea van de Aldi mee naar binnen mogen nemen met het argument dat je met een pak Ice Tea niet zo snel iemand z'n hersens in timmert...

pi_5570079
Wat ben jij een enorm negatief persoon en eigenlijk gewoon ronduit een zeikerd..

Tas doorzoeken, jij zou blij moeten zijn dat ze dat doen voordat een of andere dronken mafkees je leksteekt omdat ie veel te veel heeft gezopen en jouw kop hem niet aanstaat nadat ie voelt dat je, geheel per ongeluk, op z'n tenen gaat staan.. Of gaat barbecuen naast je tent en zo jouw tent onbruikbaar maakt of erger, je in je slaap verbrandt..

Drinken werd niet weggeflikkerd, je kon het in bekers mee het terrein opnemen.. Ik heb het hele weekend niet anders gezien, dus zeur niet over jouw arme pakje Coolbest.. Op vrijwel ieder festival mag je zelf meegenomen drinken uberhaupt niet meenemen dus ik snap niet dat zoveel mensen het toch proberen..

Och arm ventje toch, was er een beetje water bij het zand gekomen dan? En werden jouw mooie kleertjes daarom vies? Man ik liep op zaterdag in de stromende regen in een WITTE broek rond.. En nee het was geen oude broek.. Ik had me vergist maar ik dacht 'ach ik doe niet moeilijk.. tis een feestje hier, dus ik ga feesten en me niet druk maken om mijn kleertjes'.. En mijn broek is inmiddels weer schoon..

Verder moet je niet zeiken als je je kaartje koopt als de line up niet bekend is.. Want daarmee geef je eigenlijk aan dat je voor het festival komt.. De sfeer.. Niet zozeer bepaalde namen.. Daarbij is Lowlands juist helemaal niet voor alto's, alleen aan de term heb ik al een hekel trouwens.. Lowlands is voor iedereen.. Allerlei verschillende soorten muziek, verschillende soorten mensen, het maakt geen ruk uit wie je bent, wat je aan hebt of wat je mooi vindt.. DAT is Lowlands, althans dat werd mij verteld voordat ik ging en dat is ook wat ik heb meegemaakt..

Dat gelul over stagediven is al helemaal nutteloos.. Het mag niet, naja jammer dan.. Wat is er in godsnaam aan om op het podium te klimmen en het publiek in te springen? Wow zeg.. Crowdsurfen, hoewel ik er weinig op tegen heb al hou ik niet van een kist maat 44 in m'n smoel, vind ik net zo oninteressant..

Wat jammer dat jij zo negatief ingesteld bent, anders had je, net als ik, gewoon een geweldig leuk feestje gezien met allerlei mensen die het er prima naar hun zin hadden, konden genieten van allerlei soorten muziek, films en cabaret.. Weer of geen weer..

pi_5570125
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:56 schreef TripleM het volgende:

Wat ben jij een enorm negatief persoon


Welkom op FOK!.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5570205
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:56 schreef TripleM het volgende:
Wat ben jij een enorm negatief persoon en eigenlijk gewoon ronduit een zeikerd..
Van jou dat te horen te krijgen is een compliment!

Tas doorzoeken, jij zou blij moeten zijn dat ze dat doen voordat een of andere dronken mafkees je leksteekt omdat ie veel te veel heeft gezopen en jouw kop hem niet aanstaat nadat ie voelt dat je, geheel per ongeluk, op z'n tenen gaat staan.. Of gaat barbecuen naast je tent en zo jouw tent onbruikbaar maakt of erger, je in je slaap verbrandt..

Het feit dat ze je tas doorzoeken is geen probleem, alles was een mes is hoe bot dan ook word weg geflikkerd. De gast die het deed zei zelf dat hij het alleen deed omdat de politie mee keek. Dat vuur begrijp ik niet echt, zal wel je eigen gedachten kronkel zijn... Maar vuur kon je gewoon meenemen

Drinken werd niet weggeflikkerd, je kon het in bekers mee het terrein opnemen.. Ik heb het hele weekend niet anders gezien, dus zeur niet over jouw arme pakje Coolbest.. Op vrijwel ieder festival mag je zelf meegenomen drinken uberhaupt niet meenemen dus ik snap niet dat zoveel mensen het toch proberen..
Wrong, ik heb 2 festivals meegemaakt waar het gewoon wel mocht. Niet in Nederland maar dat zal hier de cultuur wel zijn, de reden waarom is mij niet duidelijk en dit vind ik schandalig.

Och arm ventje toch, was er een beetje water bij het zand gekomen dan? En werden jouw mooie kleertjes daarom vies? Man ik liep op zaterdag in de stromende regen in een WITTE broek rond.. En nee het was geen oude broek.. Ik had me vergist maar ik dacht 'ach ik doe niet moeilijk.. tis een feestje hier, dus ik ga feesten en me niet druk maken om mijn kleertjes'.. En mijn broek is inmiddels weer schoon..

Als jij daadwerkelijk de hersencapaciteit had gehad om daadwerkelijk begrijpend te kunnen lezen dan zou je begrepen hebben dat het stro gooien op het moment dat het terein open ging een opstakel was.

Verder moet je niet zeiken als je je kaartje koopt als de line up niet bekend is.. Want daarmee geef je eigenlijk aan dat je voor het festival komt.. De sfeer.. Niet zozeer bepaalde namen.. Daarbij is Lowlands juist helemaal niet voor alto's, alleen aan de term heb ik al een hekel trouwens.. Lowlands is voor iedereen.. Allerlei verschillende soorten muziek, verschillende soorten mensen, het maakt geen ruk uit wie je bent, wat je aan hebt of wat je mooi vindt.. DAT is Lowlands, althans dat werd mij verteld voordat ik ging en dat is ook wat ik heb meegemaakt..

Tot zo ver ben je de enige persoon met die opvatting, vroeger werd ik verteld dat sinterklaas bestond. Kortom niet alles is de waarheid en in dit geval dus gelul. Ik koop een kaartje voor 105 euro voor kwaliteit, waar je voor die prijs mag van uitgaan.

Dat gelul over stagediven is al helemaal nutteloos.. Het mag niet, naja jammer dan.. Wat is er in godsnaam aan om op het podium te klimmen en het publiek in te springen? Wow zeg.. Crowdsurfen, hoewel ik er weinig op tegen heb al hou ik niet van een kist maat 44 in m'n smoel, vind ik net zo oninteressant..

Jouw mening, in mijn geval als je daadwerkelijk had gelezen had het mensen levens gered en daarom stuit het tegen mijn borst.

Wat jammer dat jij zo negatief ingesteld bent, anders had je, net als ik, gewoon een geweldig leuk feestje gezien met allerlei mensen die het er prima naar hun zin hadden, konden genieten van allerlei soorten muziek, films en cabaret.. Weer of geen weer..

Oh ik heb het best naar mijn zin gehad, maar het kon beter... Vele malen beter voor dat geld.


Ik wil nog even aanduiden dat je op een discussie forum eerst moet lezen of het daadwerkelijk moet KUNNEN voordat je je in een discussie wilt mengen.
pi_5570373
Schat, dit is op alle grote feesten in Nederland.

Wat voor muziek, style dan ook.. het gaat allemaal om het geld.

Wil je naar toffe feesten? Dan moet je naar kleine, onbekende, het liefst illegale feestjes gaan..

Niet naar massafeesten.

pi_5570377
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:16 schreef Aneurism het volgende:
Vrolijk gingen wij dit jaar maar weer eens naar Lowlands, THE! Campingflight to paradise.

Right...

Het begon met een hoop gepijpzeik..

Lowlands


Nou ik heb me prima vermaakt van begin tot het einde (al was dat al zondagmiddag). Maar goed jij burgerlulletje moest natuurlijk lang wachten voordat je naar binnen mocht. En als echte Nederlander moet je natuurlijk ook ven zeuren over hoe duur alles wel niet was..
Oké genoteerd! Nu even de leuke dingen.
De rij was lachuh. Lekker zeiken tegen de zijkant en geniet van alle muziek uit de verschillende ghettoblasters her en der.. Een hoop vrienden in de rij gemaakt ook, want wij hadden bier zat

En binnen ook één groot feest. Plek zat op camping 4 en security, die heb ik niet gezien. Lekker hamburgers, bockworsten en andere dingen warm gemaakt. Ook lekker gevoetvolleyd over de hele camping.. lachuh

pi_5570441
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat doet DJ Tiësto op een alternatief festival!? Da's toch zo'n BrEeZaH-magneet?
gezien de drukte in de Bravo tent was het logisch dat ze Tiesto op de line up hadden geplaatst. Alleen hadden ze hem in de Alpha tent moeten laten spelen!
quote:
Lowlands is alternatieve shit! (Hardcore) punk, ska, reggae, metal, drum & bass, rock 'n roll, blues en weet ik het wat allemaal nog meer! Maar alsjeblieft... Laat ze ophouden met die pleuris trance/dance/HERRIE!
EN wie bepaalt dat dan..??? Ik dacht dat het een festival was voor tolerantie mensen met een brede muziekvoorkeur. Maar blijkbaar eisen kortzichtigen als jij alles op..
pi_5570516
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

gezien de drukte in de Bravo tent was het logisch dat ze Tiesto op de line up hadden geplaatst. Alleen hadden ze hem in de Alpha tent moeten laten spelen!
[..]

EN wie bepaalt dat dan..??? Ik dacht dat het een festival was voor tolerantie mensen met een brede muziekvoorkeur. Maar blijkbaar eisen kortzichtigen als jij alles op..


Voor house is er al genoeg, dance valley en pinkpop... Laat de "alternatieve" muziek zijn eigen festival behouden en ook hun eigen plek hebben... Er zijn genoeg festivals en optredens van house/ jostiband groepen. En het feit dat je tegen de hekken zeikt terwijl er pisbakken staan laat zien dat je niet echt serieus genomen hoeft te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')