Door opgelopen verwondingen daarvan zeg maar.quote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een rekening?
Kon je de squirt per milliliter afrekenen dan?
verwondingenquote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Door opgelopen verwondingen daarvan zeg maar.
verwondingen gekregen door kutvocht over je gezicht, wat je meermalen vrijwillig hebt laten gebeurenquote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Door opgelopen verwondingen daarvan zeg maar.
Danku mono, dus, meet in de Eindhovense rechtbank over een paar weken?quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef Monopoly het volgende:
TS woont in Eindhoven volgens Fotoboek.
Tevens ben ik weg. Succes met dit topic.
Wel met popcorn dan he, kunnen we dat die bitch naar d'r kop smijten wegens de verwondingen die ze TS heeft toegebracht. Verkapte knokploeg ivm minachting van het hof, je weet.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Danku mono, dus, meet in de Eindhovense rechtbank over een paar weken?
Hohoho, de zuurte graad van urine is heel anders en kan wel degelijk verwondingen aan het gelaat toebrengen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
verwondingen gekregen door kutvocht over je gezicht, wat je meermalen vrijwillig hebt laten gebeuren
Mooi.quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef Monopoly het volgende:
TS woont in Eindhoven volgens Fotoboek.
Den Bosch. Of het moet voor de kantonrechter komen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef Newbie114 het volgende:
Danku mono, dus, meet in de Eindhovense rechtbank over een paar weken?
Weet ik veel hoe je dat zegt maar verwondingen ja die met de goede inzichten echt wel naar die kutactie van haar leiden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
verwondingen gekregen door kutvocht over je gezicht, wat je meermalen vrijwillig hebt laten gebeuren
Ja, je hele FOK! reputatiequote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je dat zegt maar verwondingen ja die met de goede inzichten echt wel naar die kutactie van haar leiden.
TS, wellicht een optie?quote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Royco1 het volgende:
Ts, je mag mij wel oproepen als expert in de rechtbank.
Ben je een expert?quote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Royco1 het volgende:
Ts, je mag mij wel oproepen als expert in de rechtbank.
Hihi, je zei kutactie.quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef DeParo het volgende:
Weet ik veel hoe je dat zegt maar verwondingen ja die met de goede inzichten echt wel naar die kutactie van haar leiden.
Nou, ik doe het niet professioneel, vrouwen laten squirten is meer een uit de hand gelopen hobby van me.quote:Op maandag 24 december 2012 10:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben je een expert?
Hoe dan?
DM me.
Alvast dank.
Reageer hier even dan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ik doe het niet professioneel, vrouwen laten squirten is meer een uit de hand gelopen hobby van me.
TS zijn eerste post is weg, maar nadat ik al die reacties had gelezen heb ik wel een idee gekregen waar het over gaatquote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef Oerbeer het volgende:
Serieus of niet, ik moest even hard lachen.
Zo werkt het niet. Zal even de mods vragen of ze de OP terug kunnen zetten.quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
TS zijn eerste post is weg, maar nadat ik al die reacties had gelezen heb ik wel een idee gekregen waar het over gaatMoest ook lachen
Haha mooi zoquote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Zal even de mods vragen of ze de OP terug kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |