Dat vond een vrouw ook een keer, toen ik vroeg of ze haar man op de kinderen liet passen nu ze zelf carnaval aan het vieren was. Maar hé, als ons buurmeisje van 11 op de kinderen kan passen, dan kan een man het toch ook?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef DO2 het volgende:
Ik vind de term oppassen toch ietwat onbetamelijk wanneer het je eigen kroost betreft, hoor, LX.
Je kunt ook gewoon een PM sturen naar mij, Sigme. Dan krijg je altijd antwoord!quote:
Oh, ik heb dat al vaker gedaan, het zal vast lukken. Alleen vind ik dus dat kinderen en zo het altijd zo goed kunnen. Puur omdat ze gewoon rechtstreeks zeggen wat ze voelen. Net als Andre Hazes, dat vind ik ook mooier dan blof.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat lijkt me geenszins een gemakkelijke opgaaf, LX.
Je moet je ten overstaan van vele anderen toch ook kwetsbaar durven opstellen.
Geen idee of ik het zou kunnen.
Succes ermee, in ieder geval.
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef DO2 het volgende:
Ja, volledig mee eens. Wat recht uit het hart komt is altijd mooi, ook al is het nog zo lelijk.
Zelf kwam ik er 6 jaar geleden tot mijn verbazing achter dat een huwelijkse staat geen voorwaarde was voor een ontvangenis.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:28 schreef k_man het volgende:
Op haar leeftijd?
Zou ze wellicht gaan trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |