quote:Op maandag 28 januari 2013 03:00 schreef Mainport het volgende:
Ik heb dinsdagavond een vrouw vier keer achter elkaar geneukt zonder haar een keer te laten klaarkomen. Ik ben de seksmaster.
Ontroerend, IR, die interesse in je medemens.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar hoe vaak ben jij klaargekomen, MP?
Stel je voor dat MP beroemd wordt en dan jong overlijdt, dan zou het toch fijn zijn als zijn biograaf over dit soort informatie kan beschikken?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ontroerend, IR, die interesse in je medemens.
Ongeveer allesquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien, wat is er interssanter dan orgasmesemantiek?
Er staat mij wel enige erfenis in het verschiet, en dan zal ik rijk en beroemd worden omdat ik J.A. Mulder ontdekt en uitgegeven hebquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef JAM het volgende:
Kom nou, wie gelooft er nog dat Mainport ooit iets van dat armzalige leventje van hem maken zal,- laat staan dat'ie beroemd wordt? Misschien is het leuk voor de biograaf in wiens Mainport een voetnootje kan worden. Zo van: 'Het schijnt dat JAM nog omgang heeft gehad met een jongen die eens een vrouw vier keer op rij geneukt had zonder haar klaar te doen laten komen en JAM daar toch enigszins van onder de indruk van is geweest.' In dat licht bezien zal ik je toch een beetje gelijk moeten geven, IR, geen overschot daaraan integen.
Ach, probeer je nu in het gevlij te komen? Nou, een kusje op je eikeltje dan maar.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er staat mij wel enige erfenis in het verschiet, en dan zal ik rijk en beroemd worden omdat ik J.A. Mulder ontdekt en uitgegeven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |