suc6 ermee...laat ff weten of je het hebt uitgevoerd...
quote:lijkt me meer op een hoertje.... nou ja dat verhaal in de kroeg dan
Op maandag 16 september 2002 12:13 schreef BeoMir het volgende:
Mijn lief verraste me laatst nog erg leuk...
Simpel, maar zeer doeltreffend!!!* BeoMir moet erkennen dat zijn lief wel erg mooie benen heeft, die erg mooi uitkomen onder een rokje
Je kan dat al met een sjaal doen ofzo, heb je helemaal geen moeilijke dingen voor nodig.
Blinddoek kan gemaakt worden van een flinke theedoek als je niets beters hebt.
Alleen de handen binden is al genoeg.
Zoek in huis naar leuke dingen om mee te plagen, je hoeft geen zwepen enzo te hebben, je hoeft er niets voor te kopen.
ijsklontjes, borsteltjes, sponsen(bakje water erbij!!!!), slagroom, watten, handschoentjes(van die huishoudhandschoenen zijn heel erg leuk, maar ook latex handschoentjes die je bij de apotheek kan kopen zijn fantastisch), kettinkjes, steentjes laat je fantasie werken in een huis kan je vele dingen vinden om mee te spelen.
Het leuke eraan is dat degene die geblinddoekt is geen idee heeft van wat je aan het doen bent en wat je gebruikt.
Het kost even wat tijd om spulletjes te verzamelen, maar de voorpret die je hebt als je aan het verzamelen bent is al heel erg leuk, doe dat als hij niet thuis is en leg de spulletjes vast klaar(wel verstopt hij mag het niet zien).
Streel hem over zijn hele lijf met die spulletjes, en met de spulletjes die daar geschikt voor zijn(geen pijn doen dus) ook zijn geslachtsdelen.
Gewoon zachtjes plagen dus, doe dat een half uurtje(of langer net zoalng als dat jullie het beide leuk vinden).
Hou hem vast en geblinddoekt daarna als je sex met hem gaat hebben, jij totaly in control.
quote:over je sig:
Op maandag 16 september 2002 12:13 schreef BeoMir het volgende:
Mijn lief verraste me laatst nog erg leuk...Toen ik naar boven liep naar de slaapkamer, stond ze daar op me te wachten. In een superstrakke jurk (niet kort, maar onder de knie, met goed geplaatste splitten) stond ze daar een beetje verlegen op me te wachten. Eronder had ze een prachtig mooi setje met kant... Dat had ze niet lang meer aan....
Verder gingen we laatst stappen. Ze verraste me door met een kort spijkerrokje en een strak topje aan te doen. Verder had ze zich een klein beetje opgemaakt, zodat haar mooie blauwe ogen goed uitkwamen. Ze was de mooiste vrouw in de kroeg, had alleen maar oog voor mij en de vrijpartij toen we thuiskwamen was onvergetelijk...
Simpel, maar zeer doeltreffend!!!
* BeoMir moet erkennen dat zijn lief wel erg mooie benen heeft, die erg mooi uitkomen onder een rokje
Liever dat ik blind ben voor een dag, dan een uur zonder jou lach!
??? dus je ziet haar lach liever een dag niet dan een uur niet?
leuke lingerie kopen.
mooie string, jarretels, mooie kousen
en daarboven de kleren die hij mooi vind (normale kleren) vervolgens gaan stappen en dan stiekem in zijn oor fluisteren wat je aan hebt. en dan expres nog 2 uur blijven hangen in de kroeg. Hij zal alles doen om je naar huis te krijgen.
Eenmaal thuis is die niet meer te houden
quote:Ja.. dat werkt zeker!!!
Op donderdag 7 november 2002 20:13 schreef anima het volgende:
ondeugend en toegankelijk dus niet zoals hierbovenleuke lingerie kopen.
mooie string, jarretels, mooie kousen
en daarboven de kleren die hij mooi vind (normale kleren) vervolgens gaan stappen en dan stiekem in zijn oor fluisteren wat je aan hebt. en dan expres nog 2 uur blijven hangen in de kroeg. Hij zal alles doen om je naar huis te krijgen.
Eenmaal thuis is die niet meer te houden
quote:Agrees!!!!
Op woensdag 6 november 2002 12:25 schreef Boost het volgende:
Je vriend pijpend wakker maken. Is zeker een succes!!![]()
[off-topic]Ja die tekst komt uit een liedje van Sara (blonde babe die niet live kan zingen, maar op zich welk leuke muziek maakt)quote:Op woensdag 6 november 2002 17:32 schreef Para-Dox het volgende:
Zo, dat is al bijna Nederlands ...quote:Op donderdag 29 augustus 2002 13:44 schreef Reanimatie.com het volgende:
als je hem echt wil verrassen moet je z'n beste vriend eens een stevige beurt geven, moet je eens kijken hoe verrast hij is ...
partnerlink is in ieder geval bloedsaai
Is echt geen zak aan. Ik heb het ooit in een ver verleden gekocht, maar het heeft een boel stof vergaard... echt saai.quote:Op zondag 10 november 2002 16:17 schreef chopgirl het volgende:
waar kan je dat spel partnerlink kopen'?
alvast bedankt
*kuch* Het is 2cvquote:Op donderdag 1 april 2004 12:21 schreef Bright het volgende:
[..]
Zo, dat is al bijna Nederlands ...
en partnerlink is niet altijd bloedsaai, dat is afhankelijk van de (mede)spelers en je verbeelding.
edit: ik zie dat dit onderwerp al oud is ...
edit2: het idee van cv2 is wel heel erg leuk! (Alleen jammer dat ik altijd al naakt slaap...)
hmmz... ze werkt er dus er moet in een pauze wel iets te regelen zijn dacht ik zoquote:Op woensdag 28 augustus 2002 13:10 schreef Nadiya het volgende:
sex op een gek plekje??
albert heijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |