Ik vermoed ook dat het een moderator buiten Nederland betreft, zou best eens kunnen dat het een Amerikaan is, maar je zou eerder denken dat het binnen Europa is aangezien dat valt onder NL. Desondanks blijft het een beetje vergezocht m.i. en probeer ik dat aanhangig te maken. Zowel hier als bij Nintendo zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef karr-1 het volgende:
Misschien controleren ze de namen maar eens in de zoveel tijd? Op zich geen vreemde situatie, Amerikanen zijn nogal overgevoelig voor bepaalde termen en woorden.
Je kan het proberen, maar alle namen met sexuele verwijzingen of bv drugsverwijzingen zullen hetzelfde probleem opleveren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het een moderator buiten Nederland betreft, zou best eens kunnen dat het een Amerikaan is, maar je zou eerder denken dat het binnen Europa is aangezien dat valt onder NL. Desondanks blijft het een beetje vergezocht m.i. en probeer ik dat aanhangig te maken. Zowel hier als bij Nintendo zelf.
This will destroy you.quote:Op maandag 24 december 2012 01:23 schreef Nenaunir het volgende:
Ik vermoed eerder dat ze niet actief op namen controleren, maar dat het afhankelijk is van reports van andere gebruikers. Daarnaast gebruiken ze waarschijnlijk nog een lijst met namen/woorden die worden afgekeurd bij het aanmaken.
Gastquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef Arashimashou het volgende:
Ze zijn daar bij Nintendo compleet doorgeslagen. BONG4002 niet accepteren? Dat is toch idioot.
Ik zeg dit tegen Nintendo:
-weg-
Ga lekker naar 4chan ofzo met je loliquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef Arashimashou het volgende:
Ze zijn daar bij Nintendo compleet doorgeslagen. BONG4002 niet accepteren? Dat is toch idioot.
Ik zeg dit tegen Nintendo:
-weg-
LeaderRoelquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga lekker naar 4chan ofzo met je loli
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |