vrouwen komen eens uit de keukenquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef ConnorKenway het volgende:
VWat is dat met die TSen vandaagbdie zichzelf tegen aan het sprrkrn zijn.

TS?quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ja je kan toch ook niet zo vaak spuiten joh

Dit was ook Ricardo1939quote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben niet zon ouwe pedo joh :p

QFTquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef DesmondKilometer het volgende:
TS is een perfect voorbeeld, wasrom mensen een vergunning zouden moeten krijgen om kinderen te baren

ze zouden zich meer moeten richten op zakkenrollers mensen die grote bedragen weg stelen etc. als iemand die teveel parfum op spuit al hun bewakers lokt zit er iets niet goed in hun werk systeem.quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vooroordelen?
En naast je debiele woordkeuze, je opent een topic. Dan moet je ook criticisme vverwachten, en een discussie kunnen voeren.
Verder loopt er niet op elk gegeven moment een crimineel rond. Die mensen doen hun taak en jij gaat als een mongool de aandachtshoer uithangen.

hoe bewijs ik een meisje te zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?de TS is een jongen.

inkoppertje gespotquote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
hoe bewijs ik een meisje te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FOK! Heeft een groot scala aan diverse deskundigen om deze vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
hoe bewijs ik een meisje te zijn?

Waarom zouden ze zich niet gewoon op beide groepen richten?quote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ze zouden zich meer moeten richten op zakkenrollers mensen die grote bedragen weg stelen etc. als iemand die teveel parfum op spuit al hun bewakers lokt zit er iets niet goed in hun werk systeem.

Zoals ik al zei, er is niet elk moment een zakkenroller aanwezig. Die mensen gaan af op iets dat ongewoon is.quote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ze zouden zich meer moeten richten op zakkenrollers mensen die grote bedragen weg stelen etc. als iemand die teveel parfum op spuit al hun bewakers lokt zit er iets niet goed in hun werk systeem.

Saaie baan, man.quote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef Bitterlemon het volgende:
Die mensen gaan af op iets dat ongewoon is.

Snel investeren in iets wat ongewoon is is helemaal niet saai. Gat in de markt heet dat ook wel.quote:

Bewakers in winkels hebben sowieso eentonig werk.quote:Op maandag 24 december 2012 00:57 schreef TwentyFourr het volgende:
Snel investeren in iets wat ongewoon is is helemaal niet saai. Gat in de markt heet dat ook wel.

Eens.quote:Op maandag 24 december 2012 01:01 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Bewakers in winkels hebben sowieso eentonig werk.

Triangelspelers ook.quote:Op maandag 24 december 2012 01:01 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Bewakers in winkels hebben sowieso eentonig werk.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |