snaptequote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Euroshoppers, pep, en tekno
Word kraker ts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
en af en toe een plaatje van AOTP tussen door voor de afwisseling, en om te herinneren dat je boven de wet staat!
En ook erg lekker, beter neem je nog een lekker biertje of een wodkatjequote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Akantha het volgende:
Het pakt de pijn weg, het geneest me en het maakt alles weer goed.
Maar waarom, waarom is dat spul dan verslavend, waarom kunnen we niet oneindig van drinken en gelukkig blijven ik snap het niet het is altijd duur. Het is verslavend en je kan er gewoon niet veel van drinken. Het liefst zou ik gewoon veel alcohol naar achter klappen en dansen ook al kan ik niet dansen als je dronken bent boeit dat niet.
Maar ik mag niet meer drinken dat heb ik beloofd omdat iedereen bang is dat ik verslaafd raak. Klacht alcohol is verslavend.
Ooit de smaak van alcohol geproeft dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef -supergirl- het volgende:
ik dacht dat je klacht de vieze smaak van alcohol zou zijn.
in dit geval: klacht onterecht
alcoholaddict to be
doe is een gokquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ooit de smaak van alcohol geproeft dan?
Bij een apotheek kan je het bijna puur krijgen geloof ik. Maar mijn punt, hoe weet je dan dat het de alcohol was die vies smaakte?quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik gok dat je een flesje pure alcohol ook niet zo in de winkel kan kopen
ga janken autistje je weet toch wat hij bedoelt ehquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij een apotheek kan je het bijna puur krijgen geloof ik. Maar mijn punt, hoe weet je dan dat het de alcohol was die vies smaakte?
Och een meisje en gelijk weer zo'n loner die het voor d'r moet opnemen, fuckoff kut kindquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef AOTP het volgende:
[..]
ga janken autistje je weet toch wat hij bedoelt eh
hijquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef AOTP het volgende:
[..]
ga janken autistje je weet toch wat hij bedoelt eh
lonerquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Och een meisje en gelijk weer zo'n loner die het voor d'r moet opnemen, fuckoff kut kind
dat zal het zijn inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Och een meisje en gelijk weer zo'n loner die het voor d'r moet opnemen, fuckoff kut kind
alsof er wijfen op FOK! zittenquote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Express even laten zien dat het niet is omdat je een meisje/vrouw bent hoor!
Zielig
ga terug dan!quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
godver ik moet niet te vaak buiten ONZ komen dat is niet goed voor mij al die zure mensen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jouw topics zijn toch al niks laten we er deze nog even in gooien:
[ afbeelding ]
oja want een vrouw is zoiets bijzonders en uitzonderlijks dat zal wel niet op internet voorkomen.quote:
niet eens fotos in je fobo wat is dit zie je wel dat je man bent viesequote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jouw topics zijn toch al niks laten we er deze nog even in gooien:
[ afbeelding ]
ja is al goed ga pokemonplaatjes ruilenquote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef AOTP het volgende:
[..]
niet eens fotos in je fobo wat is dit zie je wel dat je man bent viese
Hoop je dat je nu een foto krijgt?quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef AOTP het volgende:
[..]
niet eens fotos in je fobo wat is dit zie je wel dat je man bent viese
isgoed heb je shiny charizardquote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja is al goed ga pokemonplaatjes ruilen
zou wel fijn zijn kan ik laten zien metde kerst dat ik eindelijk een vriendin hebquote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoop je dat je nu een foto krijgt?
van wie of wat ben je een kloon ik zie jouw username vaak laatste tijdquote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Akantha het volgende:
Waarom doen jullie zo naar tegen mij, ik heb een zware dag ja?
argoquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van wie of wat ben je een kloon ik zie jouw username vaak laatste tijd
Het is een kat.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Het helpt ook niet echt dat je een huilende panter als UI neemt he Argo...
Ik ben Argo niet, Argo is dood begraven en verbrand niet meer levend.quote:
He-man ken ik niet...quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef JosefDettelbacher het volgende:
En wat is er met He-man gebeurd dan?
Breivikjequote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad. Type Tristan van der Vlis
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad. Type Tristan van der Vlis
quote:
Krijg ik al maar ik houdt teveel achter ik lieg te veel. Misschien moet ik mijn gedrag opquote:
-quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik al maar ik houdt teveel achter ik lieg te veel. Misschien moet ik mijn gedrag op
FOK! ook aan ze vertellen?
Inderdaad, ik ging er eigenlijk zelfs van uit dat het een troll isquote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef AOTP het volgende:
kan me ook moeilijk voorstellen dat de argo/he-man/akantha shit een troll is en als het wel een troll is die hij al zo lang volhoudt moet hij ook hulp zoeken
Ik wil geen ban, daar laat ik me dus niet over uit. Beter haal je het bericht ookweg voordat ze me bannen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:37 schreef AOTP het volgende:
[..]
maak er een einde aan ik zie geen andere oplossing
Doe maar niet, straks jaag je hun ook nog weg...quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik al maar ik houdt teveel achter ik lieg te veel. Misschien moet ik mijn gedrag op
FOK! ook aan ze vertellen?
ja ging je maar eens wegquote:Op zondag 23 december 2012 23:39 schreef Akantha het volgende:
Ik heb van FOK! mijn leven gemaakt, denken jullie dat een troll non stop FOK!t? Sophie en Haan ze komen soms maar ik ben, ik ben er altijd...
| 1 2 3 | <?php ?> |
Josef, als ik je een levens les mag geven. Wat er ook gebeurd als je voelt dat het mis gaat stap direct op de rem en zoek hulp. Anders eindig je als mij... Schaam je niet voor je problemen los ze op voordat ze beginnen te leven...quote:
waarom die gare code shitquote:Op zondag 23 december 2012 23:42 schreef Akantha het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Josef, als ik je een levens les mag geven. Wat er ook gebeurd als je voelt dat het mis gaat stap direct op de rem en zoek hulp. Anders eindig je als mij... Schaam je niet voor je problemen los ze op voordat ze beginnen te leven...
quote:
apotheekquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik gok dat je een flesje pure alcohol ook niet zo in de winkel kan kopen
kijk hier een ex gebruikerquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef DarkAccountant het volgende:
Leven zonder drank is:
's morgens op tijd opstaan met een geweldig gevoel na een goede nachtrust
geen vervelende drank buddy's meer met vage toekomstplannen
tijd om een job te zoeken
tijd om een job te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |