SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef xminator het volgende:
Even serieus bu mallar nerden cikiyor? Ne zevk aliyorlar?
Geen idee.. Ik wacht eigenlijk nog op zo'n gore opmerking dat ik echt schrik en uitlog, maar ik wacht al uren nu.quote:
Nee, ik wilde eventjes niet naar je wijzen. Maar je weet dat ik het over jou hebquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je wijkt af van je overtuigingen?
Moment, komt eraanquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik wacht eigenlijk nog op zo'n gore opmerking dat ik echt schrik en uitlog, maar ik wacht al uren nu.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik wacht eigenlijk nog op zo'n gore opmerking dat ik echt schrik en uitlog, maar ik wacht al uren nu.
morgen zijn we weer vriendjesquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mwuah, er is ook maar een account waar jij op kunt wijzen en dat is Hababam, verder echt niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eventjes niet naar je wijzen. Maar je weet dat ik het over jou heb
Whehehe, hababamquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, er is ook maar een account waar jij op kunt wijzen en dat is Hababam, verder echt niet.
Mijn koelkast is goddank ontdooid.... .Duurde alleen wel fucking lang, was vergeten het uit te zetten en nu heb ik een heel zak met ontdooide vlees.quote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Moment, komt eraan. Kan je je huis gaan schoonmaken ofzo
Ik weet nog steeds niet of jouw pm naar hababam serieus was tho?quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehehe, hababam![]()
Kut forum, wil ik een ban krijg ik hem niet.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:
k ontdooid.... .Duurde alleen wel fucking lang, was vergeten het uit te zetten en nu heb ik een heel zak met ontdooide vlees.
Ga even mijn wasmachine aanzetten, geldigimde Insallah shock olurum.
Uiteraardquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of jouw pm naar hababam serieus was tho?
Ik zal voor je kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je mod bent, fix dat eventjes voor mij wil je?
Kut marokkanen zijn de baas van hababam en van jou dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet overleggen met marokko.nl.
We zijn jou aan het uitschelden. Was je nou maar Turks geweest, begreep je het wel.quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Wel dodelijk irritant dat ik niet weet wat die woorden betekenen
Als dat echt zo is, vrij bizar, dacht eerst dat het een samenwerkingsverband was, maar alles lijkt er op dat grootste turkenforum idd van Marokkanen isquote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Kut marokkanen zijn de baas van hababam en van jou dus
quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
[..]
We zijn jou aan het uitschelden. Was je nou maar Turks geweest, begreep je het wel.
Had je dit al gezien?quote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Kut marokkanen zijn de baas van hababam en van jou dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |