Aha, nu gaat me een lichtje opquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mja, daarom ben ik ook zo blij met Whatsapp.
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, daarom ben ik ook zo blij met Whatsapp.
Dan heb je er vrij weinig aan iddquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inhaha. Alleen werkte het niet zo goed toen niemand het had
Neuh, dat gebeurt ook nooitquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Yuki het volgende: [..] Hoeft niet
Wie weet zit je in de kroeg en loop je ineens de liefde van je leven tegen t lijf
![]()
Ik snap het niet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inhaha. Alleen werkte het niet zo goed toen niemand het had
Lezen is niet jouw ding blijkbaar...quote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op. Nadenken is niet echt je ding merk ik al.
Ah ja, dan moet je wel ja. Bij mij leverde dat juist resultaat. Wel de situaties opzoeken waar je nieuwe mensen tegenkomt natuurlijk, maar in die situatie dan niet alleen maar focussen op het andere geslacht en wie leuk is enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet actief zoeken levert helemaal geen resultaat
Ga die wedstrijd verpissen ff elders voeren andersquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw ding blijkbaar...
Totdat je op een moment bij het verlaten van de kroeg per ongeluk tegen een dame aanloopt. Jullie blikken kruisen elkaar... en je besluit nog wat langer te blijven.quote:
mij maakt het niet zo uit. al ben ik daar de laatste tijd niet meer zo bedreven in dan een tijd geleden, in die zin dat ik snel een berichtje stuur.quote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Yuki het volgende: [..] Tsja, FoBo of PM ook nooit echt moeite mee gehad. Dat heb ik eigenlijk nog steeds liever dan DM.
Zeg dat tegen haar, zij begintquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga die wedstrijd verpissen ff elders voeren anders
En als mensen het maar niet te serieus nemen. Sommige mensen hebben de neiging je plat te spammen en kwaad te worden als je niet binnen een paar minuten reageertquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
Whatsapp is best leuk, als mensen het ook hebben iig
Jij kijkt te veel filmsquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je op een moment bij het verlaten van de kroeg per ongeluk tegen een dame aanloopt. Jullie blikken kruisen elkaar... en je besluit nog wat langer te blijven.
Je weet dat je met deze reactie per definitie verloren hebt he?quote:
Oppervlakkig? Yup. Dat zal ik ook zeker niet ontkennen maar ik knap gewoon heel snel af op uiterlijke kenmerken.quote:
Ja vast.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat je met deze reactie per definitie verloren hebt he?
Onmeunig tof, hij staat hier ook aanquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef erikkll het volgende:
Nog een minuutje en dan gaat michiel veenstra een uur lang twents praten op serious request trouwens. Ik móet even gaan luisteren
Het klinkt echt hilarischquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef erikkll het volgende:
Nog een minuutje en dan gaat michiel veenstra een uur lang twents praten op serious request trouwens. Ik móet even gaan luisteren
Oh God, dat ken ik. Maar dan via SMS.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En als mensen het maar niet te serieus nemen. Sommige mensen hebben de neiging je plat te spammen en kwaad te worden als je niet binnen een paar minuten reageert
Voor een maat van me heeft het precies zo uitgepakt iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |