SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh ja dan kwam dat gewoon door een volle achterbank. Niks met mijn rijstijl te makenquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zaten een 2 tal personen naast mij die voor wat extra druk zorgden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Klopt, dat kwam voornamelijk daardoor jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan kwam dat gewoon door een volle achterbank. Niks met mijn rijstijl te maken![]()
![]()
Nice, welk nummer was het?quote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu eindelijk welk nummer ik gisteren hoorde voor we gingen eten!!
Stomme shazam + schreeuwende mensen massa = resultaat is onbekend![]()
![]()
En het rechts inhalen vergeten we ook maar even natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat kwam voornamelijk daardoor ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het rechts inhalen vergeten we ook maar even natuurlijkKut Polen
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nice, welk nummer was het?
Stomme shazam + schreeuwende mensen massa = resultaat is onbekend
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is er een groepsfoto?quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?![]()
![]()
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hadden lekker veel ruimte in de auto![]()
En appelsap, speculaar, snoepjes en 5 liter anti-vriesruiten vloeistof![]()
![]()
Lekker he Whiskeyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neefje met een HTC toestel die niet van mij wasquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?![]()
Mijne ook niet!!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Neefje met een HTC toestel die niet van mij was
Palawan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
GA PALAWAN EENS APPEN JIJ!!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee! Maar hups was nuchter natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee! Maar hups was nuchter natuurlijk![]()
![]()
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te makenquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweest![]()
Voor het eten toen we op Muhaha die wilde pinnen stonden te wachten en ik op zoek was naar de titel van bovenstaand nummer. Oh en toen CA die knuffel had gekregen!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij die snackbar of echt bij die wok?quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te maken![]()
Oh, geen idee. Naar mijn idee gingen we gelijk naar binnenquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het eten toen we op Muhaha die wilde pinnen stonden te wachten en ik op zoek was naar de titel van bovenstaand nummer. Oh en toen CA die knuffel had gekregen!![]()
![]()
Bijna goed!quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te maken
Was nog bij de pin. Toen nog heel stuk lopen naar de WokIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestWat erg
![]()
![]()
Oke waarom deelt 1 of andere rukker uit KPD zijn PM-inbox met mij?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |