SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh ja dan kwam dat gewoon door een volle achterbank. Niks met mijn rijstijl te makenquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zaten een 2 tal personen naast mij die voor wat extra druk zorgden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Klopt, dat kwam voornamelijk daardoor jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan kwam dat gewoon door een volle achterbank. Niks met mijn rijstijl te maken![]()
![]()
Nice, welk nummer was het?quote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu eindelijk welk nummer ik gisteren hoorde voor we gingen eten!!
Stomme shazam + schreeuwende mensen massa = resultaat is onbekend![]()
![]()
En het rechts inhalen vergeten we ook maar even natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat kwam voornamelijk daardoor ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het rechts inhalen vergeten we ook maar even natuurlijkKut Polen
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nice, welk nummer was het?
Stomme shazam + schreeuwende mensen massa = resultaat is onbekend
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is er een groepsfoto?quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?![]()
![]()
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hadden lekker veel ruimte in de auto![]()
En appelsap, speculaar, snoepjes en 5 liter anti-vriesruiten vloeistof![]()
![]()
Lekker he Whiskeyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neefje met een HTC toestel die niet van mij wasquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die groepsfoto nou gemaakt of je neefje?![]()
Mijne ook niet!!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Neefje met een HTC toestel die niet van mij was
Palawan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
GA PALAWAN EENS APPEN JIJ!!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee! Maar hups was nuchter natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee! Maar hups was nuchter natuurlijk![]()
![]()
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te makenquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweest![]()
Voor het eten toen we op Muhaha die wilde pinnen stonden te wachten en ik op zoek was naar de titel van bovenstaand nummer. Oh en toen CA die knuffel had gekregen!quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij die snackbar of echt bij die wok?quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te maken![]()
Oh, geen idee. Naar mijn idee gingen we gelijk naar binnenquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het eten toen we op Muhaha die wilde pinnen stonden te wachten en ik op zoek was naar de titel van bovenstaand nummer. Oh en toen CA die knuffel had gekregen!![]()
![]()
Bijna goed!quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wel, we stonden voor de Wok To Go om de groepsfoto te maken
Was nog bij de pin. Toen nog heel stuk lopen naar de WokIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee, ik kan me ook niet herinneren waar dat zou moeten zijn geweestWat erg
![]()
![]()
Oke waarom deelt 1 of andere rukker uit KPD zijn PM-inbox met mij?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Waar was die pinautomaat dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna goed!
Was nog bij de pin. Toen nog heel stuk lopen naar de WokWel grappig zo terugblikkenquote:![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke waarom deelt 1 of andere rukker uit KPD zijn PM-inbox met mij?![]()
Zo iets kan ik mij ook herinneren. Ik weet wel dat mijn neefje een foto nam met iets wit op de achtergrond. Dacht dat het de Wok To Go wasquote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna goed!
Was nog bij de pin. Toen nog heel stuk lopen naar de Wok![]()
Dat dacht ik ook.quote:
Dafuqquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke waarom deelt 1 of andere rukker uit KPD zijn PM-inbox met mij?![]()
![]()
Dit jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Owja wok, daar zijn we ook geweest. Kan ik me nog herinneren. Maar groepsfoto?![]()
![]()
Nee, je kan het delen, dan kan die ander ook je inkomende berichten lezen. Maar waarom?quote:![]()
Hij heeft sowieso maar 6 PM's
Met zn vinger voor de lensquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zo iets kan ik mij ook herinneren. Ik weet wel dat mijn neefje een foto nam met iets wit op de achtergrond. Dacht dat het de Wok To Go was
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja er is een groepsfoto gemaakt, maar weet niet precies met wiens telefoon. Alleen dat het een HTC wasquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Owja wok, daar zijn we ook geweest. Kan ik me nog herinneren. Maar groepsfoto?![]()
ik weet niks van een pinautomaatquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar was die pinautomaat dan?
[..]
Wel grappig zo terugblikken
Ja geweldigik ben stukjes kwijt geloof ik
![]()
![]()
Ow wist ik nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, je kan het delen, dan kan die ander ook je inkomende berichten lezen. Maar waarom?![]()
Hij heeft sowieso maar 6 PM's![]()
![]()
Oh dit zegt me wel ietsquote:Ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niks van een pinautomaat
Ja geweldigik ben stukjes kwijt geloof ik
.
Ja, inderdaad.
![]()
Bij deze.quote:
HOE HAAL IK HET WEG?
Moet je niet vergeten dat huppel en ik nuchter warenquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Echt, ik laat jullie nooit meer alleen gaan.![]()
![]()
misschien is het slim als ik volgende keer de Bob benquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dit zegt me wel iets
[..]
Ik ook niet.
Ja, inderdaad.
![]()
![]()
Ik blijf dan niet nuchter hequote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je niet vergeten dat huppel en ik nuchter waren![]()
Ik ken je niet heel goed, maar van wat ik gehoord heb, denk ik niet dat je gemakkelijk nuchter zal blijvenquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien is het slim als ik volgende keer de Bob ben![]()
![]()
Bij de Wok had Vin nog 1 slok in zn fles Whiskey dus ik gezegd dat ie dat moest opdrinken zodat hij niet die fles hoefde mee te slepen.
15 minuten later
Iemand heeft mn Whiskey gejat!!
- Nee Vin, die is op
Echt niet, was nog LANG niet op. Is gejat!
- Nee echt niet Vin! Is op!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken je niet heel goed, maar van wat ik gehoord heb, denk ik niet dat je gemakkelijk nuchter zal blijven![]()
Heldquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken je niet heel goed, maar van wat ik gehoord heb, denk ik niet dat je gemakkelijk nuchter zal blijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij kan alleen hij dat weghalenquote:
Of kijk even bij de buddies van die gedeelde inbox, misschien kan je daar ietsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken je niet heel goed, maar van wat ik gehoord heb, denk ik niet dat je gemakkelijk nuchter zal blijven
Morgenavond ben ik al de Bob, ik kan het echt hoor![]()
![]()
Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij de Wok had Vin nog 1 slok in zn fles Whiskey dus ik gezegd dat ie dat moest opdrinken zodat hij niet die fles hoefde mee te slepen.
15 minuten later
- Nee Vin, die is op
- Nee echt niet Vin! Is op!
Dank uquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
15 minuten later
- Nee Vin, die is op
- Nee echt niet Vin! Is op!![]()
![]()
Jullie gaan op de fiets?quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik al de Bob, ik kan het echt hoorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaja, eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik al de Bob, ik kan het echt hoor.
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Echt, ik laat jullie nooit meer alleen gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet je dat heeeeeeeeeeeeel zeker?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vin vond het ook bah. Gooide zn halve glas over de tafelquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gister slokje op... Ik vond het zo bah![]()
Jij goot bier in mijn decoledingus en je was verdrietig omdat ze je paarse paraplu hadden verstopt!!
Ik blijf vaker nuchter!! Dat alles nog weten bevalt me best goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mag datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen hij dus. Thanx anywayquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen hij dat weghalen
Of kijk even bij de buddies van die gedeelde inbox, misschien kan je daar iets
Succes ermee dan maarquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gister slokje op... Ik vond het zo bah
Huppel dan: "OH BAH, DAT STINKT"
Ja, ik zei niet dat ik neem. Morgen werken enzoquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeeeeeeeeeel zeker?Proost.quote:![]()
En dan ga je PM'en en krijg je hem zelf ook gelijk.quote:
Ik vroeg me gewoon af of je wel heel zeker weet dat je nog whiskey hebt. Gisteren niet namelijkquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel dan: "OH BAH, DAT STINKT"
[..]
Ja, ik zei niet dat ik neem. Morgen werken enzo
[..]
Proost.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik was met het glas aan het spelen. Net zoals je bij dood bier doet, alleen ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin vond het ook bah. Gooide zn halve glas over de tafel![]()
Jij goot bier in mijn decoledingus en je was verdrietig omdat ze je paarse paraplu hadden verstopt!!
Ik blijf vaker nuchter!! Dat alles nog weten bevalt me best goed.
![]()
Uhuhquote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik was met het glas aan het spelen. Net zoals je bij dood bier doet, alleen ik zat niet op te letten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel, staat achter mijn laptopquote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of je wel heel zeker weet dat je nog whiskey hebt. Gisteren niet namelijkJe gelooft me nietquote:![]()
![]()
Je bent liefquote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, staat achter mijn laptop
[..]
Je gelooft me niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry daarvoor CA, ik kon het niet laten om je paraplu te verstoppenquote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin vond het ook bah. Gooide zn halve glas over de tafel![]()
Ik blijf vaker nuchter!! Dat alles nog weten bevalt me best goed![]()
![]()
Al met al vond ik het zeer gezellig gisteren. Leuk clubje mensen. Ik dank jullie dan ook voor alles![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Klootzakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bedankt voor het Bob'enquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Al met al vond ik het zeer gezellig gisteren. Leuk clubje mensen. Ik dank jullie dan ook voor alles![]()
![]()
![]()
Daar ga ik geen gewoonte van maken hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zo.. eerste lading hapjes voor morgen is klaar en heb geproeft, smaakt heerlijk!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wordt tijd dat jij, ik en GvsE weer eens gaan borrelenquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, sorry hups, je weet dat ik gek op je ben he
[b]AirwiN schreef [/b]
Arme ikquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij, ik en GvsE weer eens gaan borrelen![]()
Valt mee tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als we slapen tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
helemaal mee eensquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Anders val je na het eten van een pizza in slaap, om kwart over 6, en sleep je jezelf een uur later met moeite naar de bank om daar te liggen. Lopend op de buitenkant van je slapende voet, constant omvallend en alles omstotend.
Mijn ritme.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ga ik geen gewoonte van maken hoor!
Oh, de paraplu staat in de paraplu-bak![]()
![]()
Leugens!!quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, toen mocht ik er niet bij zijn
Mocht wel! Jij was gewoon blij even van ons verlost te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Zei ik tochquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet!
Oh, de paraplu staat in de paraplu-bak
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders val je na het eten van een pizza in slaap, om kwart over 6, en sleep je jezelf een uur later met moeite naar de bank om daar te liggen. Lopend op de buitenkant van je slapende voet, constant omvallend en alles omstotend.
Mijn ritme.![]()
![]()
Jij wist wel meer niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik wist het niet meer. Maar het klopt
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar kom je nou mee?quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
Mocht wel! Jij was gewoon blij even van ons verlost te zijn
Ik heb dus gewoon 2 nachten op de bank geslapen terwijl ik tussen jullie in had kunnen liggen.![]()
Kloptquote:.
Wel mooi trouwens. "Jij kreeg die whiskey ook mee naar binnen hè? Ik wil zo'n glas hebben." Okeee![]()
![]()
Ik laat mijn paraplu's altijd overal liggenmijn lekkerste paraplu ligt nog bij teamgenootje en die paarse bij Viro zijn auto.
De rest staat overal en nergens
En ik heb hem eigenlijk best vaak nodig met het uitlaten van de hond![]()
![]()
Anders word je haar verneuktquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik laat mijn paraplu's altijd overal liggenmijn lekkerste paraplu ligt nog bij teamgenootje en die paarse bij Viro zijn auto.
![]()
![]()
Maar nu ga ik richting bed! Heb het nog best lang volgehouden
Charlie en de chocoladefabriek gekeken![]()
![]()
Welterustenquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu ga ik richting bed! Heb het nog best lang volgehouden
Charlie en de chocoladefabriek gekeken![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo echt hè
1 grote klit was het geworden![]()
![]()
Die blijft in mijn auto liggen anders raak ik 'm kwijtquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Oke, ik zal dit onnuttig feitje proberen te onthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Maar het was wel zo
Welterusten![]()
![]()
![]()
Ik ben ook moe!! En ik wil Dexter kijken maar mn zoon wil gamen
[b]AirwiN schreef [/b]
Schop 'm er achter weg. Seizoen 7quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook moe!! En ik wil Dexter kijken maar mn zoon wil gamen![]()
![]()
Durf ik nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schop 'm er achter weg. Seizoen 7
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh 1 die geen zin heeft in een boze puber op de zondagavondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, oke, daar heb je een puntquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh 1 die geen zin heeft in een boze puber op de zondagavond. Laptoppie? USB-stickie aan de tv?
![]()
Dat kan ik doen ja. Ach ik verschuif mn marathon gewoon naar morgen. Komt goedquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, oke, daar heb je een punt. Laptoppie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet dat ie kerstvakantie heeft?quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik doen ja. Ach ik verschuif mn marathon gewoon naar morgen. Komt goed![]()
![]()
Mja maar ik doe niet aan internetdaten dus dat is niet het topic voor mijquote:
Heaven is a place on earth with you![]()
Jawel. Dus dan slaapt hij uit tot een uur of 1.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat ie kerstvakantie heeft?
Voor die tijd heb ik al boodschappen gedaan, huis opgeruimd en mezelf op de bank genesteld met Dexter!
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ikquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee al voorzien ondertussen had ik vernomen
Dacht even dat het alweer uit was![]()
![]()
Goed puntquote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Dus dan slaapt hij uit tot een uur of 1.
Voor die tijd heb ik al boodschappen gedaan, huis opgeruimd en mezelf op de bank genesteld met Dexter!
Dat doe je rap dan, succes met de boodschappen, zal wel pestpokkedruk zijn![]()
![]()
Ik kan niet uitslapen, zal vast wel rond 8 uur wakker zijn dus dat moeten lukken danquote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt
Dat doe je rap dan, succes met de boodschappen, zal wel pestpokkedruk zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
No wayquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Dacht even dat het alweer uit was![]()
Hoewel ik wel zn iets mindere kant heb gezien inmiddels
Mr Perfect bestaat niet volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No way![]()
Hoewel ik wel zn iets mindere kant heb gezien inmiddels![]()
Voor mij is 8 uur ook uitslapen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen, zal vast wel rond 8 uur wakker zijn dus dat moeten lukken dan
Ik werd trouwens wakker vanmorgen rond een uurtje of 6 met laptop, de verlichting etc nog aan. Op bed gaan liggen met het idee daar te wachten totdat je thuis was, was niet zo'n goed plan![]()
![]()
Nieuwsgierig nu!!quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No way![]()
Wat is die mindere kant?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel lief van jequote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij is 8 uur ook uitslapen.
Ik werd trouwens wakker vanmorgen rond een uurtje of 6 met laptop de verlichting etc nog aan. Op bed gaan liggen met het idee daar te wachten totdat je thuis was, was niet zo'n goed plan
[b]AirwiN schreef [/b]
O hai.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mr Perfect bestaat niet volgens mij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij heeft een mindere kantquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No way![]()
Meteen uitmaken met die zooi!![]()
![]()
Betweterig... en iets met exenquote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwsgierig nu!!
Wat is die mindere kant?Heaven is a place on earth with you![]()
Mja, ik vind het erger als de toekomstige ex continue met haar exen bezig is....quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Exen, je zal ze maar hebben
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ghehe it's the thought that counts!quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk vind ikAlleen dan moet ik niet in slaap vallen
Ik ben veilig thuis gekomen. Het stuk van Amersfoort naar huis was heel saai zo in mijn eentje. Op de A28 nog last van aquaplanning dat was wel even eng maar alles ging goed.
Ik was rond half 2 in Gorinchem en toen moest ik nog helemaal naar huis lopen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoef je niet boos naar mij te kijkenquote:![]()
Exen zijn altijd lastig.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je niet boos naar mij te kijken![]()
Exen zijn altijd lastig.![]()
![]()
En je hebt niet eens een berichtje gestuurd dat je veilig thuisgekomen bentquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe it's the thought that counts!
Ik ben veilig thuis gekomen. Het stuk van Amersfoort naar huis was heel saai zo in mijn eentje. Op de A28 nog last van aquaplanning dat was wel even eng maar alles ging goed.
Ik was rond half 2 in Gorinchem en toen moest ik nog helemaal naar huis lopen.![]()
Geen last vanquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je niet boos naar mij te kijken![]()
Exen zijn altijd lastig.![]()
Jawelquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je hebt niet eens een berichtje gestuurd dat je veilig thuisgekomen bent![]()
Uhm we zijn de groepsfoto kwijt!!
Geen idee met wie zn foon die is gemaakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha nee. En sowieso dat ik het dan zou winnen van haar.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vergelijkt je constant met zijn ex?
Maar hij ziet haar nog vaak, ze doen dezelfde studie.
Truequote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe it's the thought that counts!
Ik was rond half 2 in Gorinchem en toen moest ik nog helemaal naar huis lopen.
Ja, ik weet het. Dat stuk is inderdaad verschrikkelijk saai. Eigenlijk vanaf Apeldoorn al, maar toen had je nog gezelschap.
Aquaplanning lijkt me kut, maar gelukkig is het goed gegaan. Ahw, arme jij![]()
![]()
Ik heb geen berichtje gehad hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Geen idee met wie zn foon die is gemaakt![]()
Moest jij dat ook hebben dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Geen idee met wie zn foon die is gemaakt![]()
![]()
Jij, Vinniiee, ik, Viro, Palawan en Engel hebben hem niet,quote:
Dan blijft Muhaha over!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo hoopvol jijquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nodig om Bob te zijn naar de coolsingel he, dus je mag nog niet verongelukken
[b]AirwiN schreef [/b]
dan heeft hij de fotoquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, Vinniiee, ik, Viro, Palawan en Engel hebben hem niet,
Dan blijft Muhaha over!!![]()
![]()
Dan moet hij hem hebben. Maar waar is hij?quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, Vinniiee, ik, Viro, Palawan en Engel hebben hem niet,
Dan blijft Muhaha over!!![]()
![]()
Ik hoop bij engelquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet hij hem hebben. Maar waar is hij?![]()
Ach, als dat alles is. Ze is niet voor niets zijn ex.quote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee. En sowieso dat ik het dan zou winnen van haar.
Maar hij ziet haar nog vaak, ze doen dezelfde studie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja truequote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is. Ze is niet voor niets zijn ex.
En hoe gaat ie met jou?Heaven is a place on earth with you![]()
We staan nog steeds boven julliequote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We staan maar 3 punten achter, dit gaat ons jaar worden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij stond toen in de rij voor de pin.quote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet hij hem hebben. Maar waar is hij?
Kan zijn foon niet geweest zijn eigenlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Op doelsaldoquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We staan nog steeds boven jullie![]()
Ze appt eindelijkquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb haar vanavond nog niet online gezien.![]()
Zij heeft de foto niet en ook muhaha niet.
Die gek is vannacht nog naar huis gereden. Ik snap niet dat ie niet bij Engel was blijven slapen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks mis meequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ie niet gedronken dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze appt eindelijk![]()
Die gek is vannacht nog naar huis gereden. Ik snap niet dat ie niet bij Engel was blijven slapen.![]()
En wij nog steeds boven julliequote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We staan nog steeds boven jullie
heeft Samzz hem niet gemaakt?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze appt eindelijk![]()
Die gek is vannacht nog naar huis gereden. Ik snap niet dat ie niet bij Engel was blijven slapen.![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog steeds hetzelfde.quote:Nu wel.quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ahahaha. En ken je ook hippolas cage?
Wat is Cage toch een baas.
Die was toen al wegquote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft Samzz hem niet gemaakt?![]()
Overigens was jij haar een uur lang kwijt
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vraag ik me af van wie die telefoon wasquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond toen in de rij voor de pin.
Kan zijn foon niet geweest zijn eigenlijkHij zei dat hij na zijn eerste drankje geen alcohol gehad heeftquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze appt eindelijk![]()
Die gek is vannacht nog naar huis gereden. Ik snap niet dat ie niet bij Engel was blijven slapen..
![]()
Creepyquote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde.
[..]
Nu wel.
Wat is Cage toch een baas.
[ afbeelding ]
![]()
ow echtquote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was toen al weg![]()
Overigens was jij haar een uur lang kwijt
Het wordt vager en vager!
Ik ga poging 2 tot slapen doen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt
![]()
Ze ging rond kwart over 6 weg naar het casino. Tot een uur of half 10 hebben we jou dat moeten uitleggen!quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt
Ik ga poging 2 tot slapen doenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt
![]()
Goed mogelijk want dat neefje wist niet hoe een smartphone werktequote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je!
Btw die groepsfoto is gewoon niet gemaakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ging rond kwart over 6 weg naar het casino. Tot een uur of half 10 hebben we jou dat moeten uitleggen!![]()
Het is ook niet voor niks een SMARTphonequote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed mogelijk want dat neefje wist niet hoe een smartphone werkte
Dronken mensen spreken de waarheid toch?quote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je!
Btw die groepsfoto is gewoon niet gemaakt![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks een SMARTphone
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid toch?Daarom!
![]()
Ja, ik had dus mee moeten gaan.... dan was er wel 1 geweest... met mij achter de camera...quote:
Er waren 2 nuchtere mensen bijquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik had dus mee moeten gaan.... dan was er wel 1 geweest... met mij achter de camera...![]()
![]()
Niet aan mij vragen. Er ontbreken wat dingenquote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en?
Als niemand het initiatief neemt![]()
![]()
Er is een foto gemaakt!! Er is zelfs gefilmd. Genoeg initiatief genomen lijkt mij dus.quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en?
Als niemand het initiatief neemt
Zorg jij de volgende keer maar gewoon dat je weet wat er in je agenda staat
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar de vraag is, van wie was die telefoonquote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een foto gemaakt!! Er is zelfs gefilmd. Genoeg initiatief genomen lijkt mij dus.
Zorg jij de volgende keer maar gewoon dat je weet wat er in je agenda staat![]()
![]()
Ik heb geen agenda... en doe niet aan agenda's.....quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een foto gemaakt!! Er is zelfs gefilmd. Genoeg initiatief genomen lijkt mij dus.
Zorg jij de volgende keer maar gewoon dat je weet wat er in je agenda staat
Normaal is mijn geheugen in orde....
Ik heb het juist andersomquote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen agenda... en doe niet aan agenda's.....
Normaal is mijn geheugen in orde....![]()
![]()
Living Doll
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik begin te denken dat hij niet op de juiste knopje gedrukt heeftquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed mogelijk want dat neefje wist niet hoe een smartphone werkte![]()
![]()
De vraag is meer: wie van ons heeft een HTC?quote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat hij niet op de juiste knopje gedrukt heeft![]()
![]()
De belangrijkste vraag, daarna kan diegene kijken of er een groepsfoto is gemaaktquote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is, van wie was die telefoon![]()
Oh, volgens Huppel is het een Apple. Mensen, kijk gewoon even in je fotogalerijquote:Op zondag 23 december 2012 23:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag, daarna kan diegene kijken of er een groepsfoto is gemaakt![]()
![]()
Dat idee heb ik ook jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat hij niet op de juiste knopje gedrukt heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
En wij riepen met zijn allen dat zijn vinger voor de lens zatquote:Op zondag 23 december 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oh wacht ik weet weer dat er een poging is gedaan tot foto maken![]()
Hij vroeg hoe het werkte![]()
Ik heb een HTCquote:Op zondag 23 december 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is meer: wie van ons heeft een HTC?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfs CA zag datquote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
En wij riepen met zijn allen dat zijn vinger voor de lens zat
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen met een zwarte telefoon, check je fotogallerijquote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, volgens Huppel is het een Apple. Mensen, kijk gewoon even in je fotogalerij![]()
Dat weet ik dan weer niet, maar we zeiden iets van "ja, in het midden"quote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
En wij riepen met zijn allen dat zijn vinger voor de lens zatMaar jij was het dus nietquote:![]()
![]()
Ik heb wel een foto, maar niet een groeps fotoquote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Iedereen met een zwarte telefoon, check je fotogallerij![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 23 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar we zeiden iets van "ja, in het midden"
[..]
Maar jij was het dus niet
Ik heb alleen het filmpje voor LoLa
[b]AirwiN schreef [/b]
Sure?quote:Op zondag 23 december 2012 23:44 schreef palawan het volgende:
Ik heb ook een HTC. Maar heb geen groepsfotoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zegt dan al genoegquote:ik liep nog naar hem toe om de knop te zoekenquote:Op zondag 23 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar we zeiden iets van "ja, in het midden"
[..]
Maar jij was het dus niet![]()
![]()
Wat een faalhaasquote:Op zondag 23 december 2012 23:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan al genoeg
[..]
ik liep nog naar hem toe om de knop te zoeken![]()
![]()
Jij stond ernaast en zei dat hij de foto had gemaakt. Dat vond ik nog vreemd want ik zag geen flitsquote:Op zondag 23 december 2012 23:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan al genoeg
[..]
ik liep nog naar hem toe om de knop te zoekenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat was een foto van zijn vingerquote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij stond ernaast en zei dat hij de foto had gemaakt. Dat vond ik nog vreemd want ik zag geen flits![]()
![]()
Hij dacht ook dat bier maar 25 cent wasquote:![]()
Er stond:
Bier 0,25 ¤2,50
Bier 0,50 ¤5,00If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh mijn godquote:Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht ook dat bier maar 25 cent was![]()
Er stond:
Bier 0,25 ¤2,50
Bier 0,50 ¤5,00![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er stond:
Bier 0,25 ¤2,50
Bier 0,50 ¤5,00![]()
![]()
![]()
Denk dat hij de 2de keer knopje niet lang genoeg heeft ingedrukt om een foto te makenquote:Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er stond:
Bier 0,25 ¤2,50
Bier 0,50 ¤5,00![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Denk dat hij de 2de keer knopje niet lang genoeg heeft ingedrukt om een foto te maken
Ik weet bijna zeker dat hij Palawan zn foon gebruikte voor die foto of die van CA.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moeten we dan nog maar een keer over doenquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik weet bijna zeker dat hij Palawan zn foon gebruikte voor die foto of die van CA.![]()
![]()
quote:! Zo cute
Maar ik heb geen ruzie met J hoor, het is alleen dat hij geen flikker regelt wat betreft kerst
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Deze man heeft goede ideeënquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten we dan nog maar een keer over doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Terecht wel!!quote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik hoor het wel vaker
Nu ga ik slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet dan die van CA zijn, heeft die er zeker een zwarte foto tussenzittenquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik weet bijna zeker dat hij Palawan zn foon gebruikte voor die foto of die van CA.
Op die van mij staat namelijk niks![]()
KIFquote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik hoor het wel vaker
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Foto zal wel mislukt zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat moet dan die van CA zijn, heeft die er zeker een zwarte foto tussenzitten
Op die van mij staat namelijk niks
Hij was eerst ook aan het zoeken naar het knopje bovenop/zijkant foon. Je weet wel net als bij een echt fototoestel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet maar eens naar bed. Morgen voor mijn doen weer eens vroeg op.... zoooooo geen zin in
Ik moet zooooooo vroeg op morgenquote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar eens gaan.
Welterusten![]()
[..]
Raene... Ik ga zoooo hard door m'n wekker heen slapen
.... Ik ben zooooo niet moe nog
...
Dit is zoooooooooo herkenbaarquote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet zooooooo vroeg op morgen... Ik ga zoooo hard door m'n wekker heen slapen
.... Ik ben zooooo niet moe nog
...
![]()
![]()
Moet je werken morgenquote:?
Ik moet nog een paar boodschapjes halen maar ik moet dus echt om 8 uur daar zijn want anders weet ik het welquote:.. dus.. 7 uur opstaan
Hehe, jep. Zal me niks verbazen als er dan ook al file staatquote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar boodschapjes halen maar ik moet dus echt om 8 uur daar zijn want anders weet ik het wel.. dus.. 7 uur opstaan
Ik zit om 7 uur in de bus![]()
![]()
Oh app of iets me ff wakker danquote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, jep. Zal me niks verbazen als er dan ook al file staat
Ik zit om 7 uur in de bus!
Heujquote:!
SR meet discussie gemist zie ik.
Ik had om 7 uur, voordat Samzz wegging, mijn laatste 2 drankjes en ik stapte om 1 uur in mijn auto, moet kunnen toch?![]()
1,5 uur per drankje toch? Volgens mij welquote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik had om 7 uur, voordat Samzz wegging, mijn laatste 2 drankjes en ik stapte om 1 uur in mijn auto, moet kunnen toch?![]()
![]()
Vastwelquote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word jij wakker van een appje dan?!
Heb jij een zwarte HTC telefoon?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
We reden rond 3 uur weg bij Engel en ik heb tot Enschede wel aan de alcohol van C_A gezetenquote:Op maandag 24 december 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,5 uur per drankje toch? Volgens mij wel, we waren daar rond 5 meen ik. Meestal als ik denk; ik kan nog hendig sjiek rijden, dan is het foute boel
. Dat dacht ik dus niet, ik had zoiets van, ik voel me wel lekker.
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, wel reageren dan. Anders ga ik je bellenDoe maar niet ik klink heul geil
in de ochtend..
Nee, ik heb een Samsung en ik heb geen foto's gemaakt van SRquote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb jij een zwarte HTC telefoon?![]()
![]()
Niet hendig sjiek slippen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We reden rond 3 uur weg bij Engel en ik heb tot Enschede wel aan de alcohol van C_A gezeten, we waren daar rond 5 meen ik. Meestal als ik denk; ik kan nog hendig sjiek rijden, dan is het foute boel
Oja, even niet aan gedachtquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We reden rond 3 uur weg bij Engel en ik heb tot Enschede wel aan de alcohol van C_A gezeten, we waren daar rond 5 meen ik. Meestal als ik denk; ik kan nog hendig sjiek rijden, dan is het foute boel
. Geweldig was dat "hier moet je dit eens proeven", nog geen 5 minuten later was het op
Oke, ik bel je welquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef Raene het volgende:
[..]Doe maar niet ik klink heul geil
in de ochtend..
![]()
![]()
Je krijgt geheid een boner in de bus jonge.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
YOLOquote:Op maandag 24 december 2012 00:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Je krijgt geheid een boner in de bus jonge.![]()
![]()
Nee, dat juist nietquote:.
Haha dat was echt wel grappig. Ik had eigenlijk helemaal niet zoveel op. Ik denk 1 zo een extran flesje en wat nipjes van de 43quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even niet aan gedacht. Geweldig was dat "hier moet je dit eens proeven", nog geen 5 minuten later was het op
.
![]()
Heeft ze weer haar homebrew meegenomen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat juist niet.
[..]
Haha dat was echt wel grappig. Ik had eigenlijk helemaal niet zoveel op. Ik denk 1 zo een extran flesje en wat nipjes van de 43.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Haha ja!quote:Op maandag 24 december 2012 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft ze weer haar homebrew meegenomen?![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat juist niet.
[..]
Haha dat was echt wel grappig. Ik had eigenlijk helemaal niet zoveel op. Ik denk 1 zo een extran flesje en wat nipjes van de 43.
. Of die lege fles die ik moest pakken... zat m'n arm vast onder die hoofdsteunen
![]()
![]()
Hoe heet die band uit zeeland jongequote:!?
Geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe heet die band uit zeeland jonge!?
![]()
![]()
Oja, dat spul zat ook in zo een flesje he. Dat was Engel trouwens want ik had hem leeggemaakt en ze geloofde me niet, op verzoek van Huppel trouwensquote:Op maandag 24 december 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Of die lege fles die ik moest pakken... zat m'n arm vast onder die hoofdsteunen
. Drink maar op riep ze nog, hoppa 2 tellen later was ie leeg
.
![]()
Blof !!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe heet die band uit zeeland jonge!?
![]()
quote:
quote:
Jep, klopt. Die zure shizzle waarvan jij vond dat het zoet wasquote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat spul zat ook in zo een flesje he. Dat was Engel trouwens want ik had hem leeggemaakt en ze geloofde me niet, op verzoek van Huppel trouwens. Drink maar op riep ze nog, hoppa 2 tellen later was ie leeg
.
. Ja, klopt ja. En Engel had het helemaal niet door
Ik houd niet van Nederlandstalige muziek, dus dan ga ik me daarin ook niet verdiepenquote:![]()
![]()
Ik moet mn hondje nog uitlaten maar het is zo eng en koud en donker buiten...
Maar het was deel van mijn garpje en iedereen kent blofquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik houd niet van Nederlandstalige muziek, dus dan ga ik me daarin ook niet verdiepen..
Ik kan helaas niet met je mee lopenquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Blof ken ik wel, maar ik weet toch niet waar ze vandaan komenquote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar het was deel van mijn garpje en iedereen kent blof..
![]()
![]()
Ow ja man, ik dacht echt dat het zoet wasquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Jep, klopt. Die zure shizzle waarvan jij vond dat het zoet was. Ja, klopt ja. En Engel had het helemaal niet door
. Sowieso hou ik van zoet en zuur
.
Haha ik ook niet, Blof werd grijsgedraaid op mijn vakantiebaantje en Doe maar, ja die kan ik wel waarderenquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik houd niet van Nederlandstalige muziek, dus dan ga ik me daarin ook niet verdiepen![]()
![]()
hooray for cola!quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja man, ik dacht echt dat het zoet was. Sowieso hou ik van zoet en zuur
.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan vind je deze ook tof:quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar het was deel van mijn garpje en iedereen kent blof..
Je daagt iemand uit en zegt: *Blof! Doe maar!*
hihaho![]()
Het is redelijk warm, de nacht is lekker rustig dus juist niet eng, en donker is chillquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef Raene het volgende:
Rustig aan.![]()
Hehehe, maar waar smaakte het nou naar dan? Zure wormen toch?quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja man, ik dacht echt dat het zoet was. Sowieso hou ik van zoet en zuur
.
Ho! Normaal niet vergetenquote:Haha ik ook niet, Blof werd grijsgedraaid op mijn vakantiebaantje en Doe maar, ja die kan ik wel waarderen![]()
![]()
Ik dacht naar die yoghurtgums, geen idee het dronk weg als limonadequote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe, maar waar smaakte het nou naar dan? Zure wormen toch?.
![]()
Als ik cola drink als water ga ik boeren laten door m'n neus en die doen zeerquote:.
Is een mening, plus ligt eraan in wat voor buurt je woont.quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is redelijk warm, de nacht is lekker rustig dus juist niet eng, en donker is chill![]()
Die vond ik net iets te flauwquote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook tof:
Je daagt iemand uit en zegt: *Blof! Doe maar!*
hihaho.
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht naar die yoghurtgums, geen idee het dronk weg als limonade.
. Ja inderdaad
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |