quote:Op maandag 24 december 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat gaat door en er is genoeg ook, want opa zegt net dat ie boerenkool wil
Loont het om de stream aan te zettenquote:Op maandag 24 december 2012 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's tegen opa. Opa heeft alleen z'n chatters om hem te steunen![]()
Prachtamusement.
De storm is net geluwd. Maar dit was wel genieten.quote:Op maandag 24 december 2012 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loont het om de stream aan te zetten
Mis altijd al de fun, kan hem nooit langer dan 5 minuten verdragen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De storm is net geluwd. Maar dit was wel genieten.
Het wordt mij af en toe ook wel even teveel.quote:Op maandag 24 december 2012 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mis altijd al de fun, kan hem nooit langer dan 5 minuten verdragen.
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt mij af en toe ook wel even teveel.
Ad block plus?quote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!
En tegelijkertijd kan hij dan dus boos blijven op oma omdat ze aardappelen weggooit.quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef pullup het volgende:
Oma wilde de resterende aardappelen bewaren voor morgenavond om ze op te bakken maar dat gaat er niet in bij opa want die wil krieltjes morgen.
Hij draaide het inderdaad vlot om. Door haar schuld moesten ze nu die aardappelen weggooien en ze wist dat hij niet van eten weggooien hield.quote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd kan hij dan dus boos blijven op oma omdat ze aardappelen weggooit.
Thnx voor de tip had ik niet meer aan gedacht, Had ik wel XP geprobeerd maar is me niet gelukt, heb nu windows 7 kan dat wel??quote:
Dit helpt echt goedquote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!
quote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met Fok, ze zullen me dat vast niet kwalijk nemenquote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ter informatie: op FOK! vinden ze het niet heel erg leuk als je het over dat soort software hebt. Mocht je van plan zijn een linkje te posten, dan zou ik dat afraden.
En wat doet dit QuaterBack is dat hetzelfde als BendeBielze zei?quote:Op maandag 24 december 2012 18:43 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met Fok, ze zullen me dat vast niet kwalijk nemen
http://www.abine.com/
Het werkt, meer hoef je niet te wetenquote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doet dit QuaterBack is dat hetzelfde als BendeBielze zei?
Oop is liever de 363 andere dagen van het jaar aardig tegen mensen dan verplicht met kerst.quote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt Kerst flauwekul. Mensen zijn alleen aardig tegen elkaar met Kerst, hij wenst daar niet aan mee te doen.
quote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het werkt, meer hoef je niet te weten
Die 363 dagen faalt-ie daarin ook. Dag in, dag uit.quote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is liever de 363 andere dagen van het jaar aardig tegen mensen dan verplicht met kerst.
Nee hoor. Oop is de vriendelijkheid zelve!quote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die 363 dagen faalt-ie daarin ook. Dag in, dag uit.
Als die slaapt zekerquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Oop is de vriendelijkheid zelve!
Oh ja!quote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Morgen heb ik een kleine kerst familie dag en woensdag sta ik om 17.00 bij Leo
en dan vanaf Leo een luidruchtige tocht richting Oop, gezellig, ik heb er zin anquote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Morgen heb ik een kleine kerst familie dag en woensdag sta ik om 17.00 bij Leo
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijktquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Toverheks het volgende:
Een Opaloos avondje, wat doet die Man sommige aan, dan kunnen ze de stream niet bekijken en moeten ouderwets een mooi boek lezen of de tv aanzetten
En dan woensdag lekker gourmetten. Gezelligheid kent geen tijd..quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.
Iedereen hier.quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijkt
quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik heb dus al de fun gemist. Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.![]()
Scrut, ik heb haar Nina Simone (Montreux en Feelings) laten zien en horen. Samen lekker zitten janken.![]()
Ikquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |