SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik maar denken dat Weiss als enige in dit topic trollt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik troll maar wat, kom op vriend, 10 minuten lopen, is maar een km'tje..:')
Ik ben niet ziek ofzo.. Elhamdulillah.
Blijf svp van 'onze' vrouwen af.quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef AMAR420 het volgende:
hee kunnen jullie me helpen?
ik wil namelijk een turkse vriendin..
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Weiss als enige in dit topic trollt.
[..]
Blijf svp van 'onze' vrouwen af.
Haha, je weet toch dat het in Turkije wettelijk toegestaan is om toeristen als een stuk vuil te behandelen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-terug-turkije.htmlquote:'Resten Sint-Nicolaas moeten terug naar Turkije'
ISTANBUL - De resten van Sint-Nicolaas moeten terug naar Turkije.
Dat vindt Navzat Cevik, professor in de archeologie aan de Turkse Akdeniz Universiteit, meldde het Turkse persbureau Anadolu zondag. De professor meent te weten dat dat ook de wens van de sint zelf zou zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef AMAR420 het volgende:
mwa een nederlandse vriend van me heeft weleens een turkse vriendin gehad
het kan dus toch wel..
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef AMAR420 het volgende:
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?
ja ablaquote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?
mag ik owk/?quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?
neem nog een bakkiequote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga dood van de slaap en ik moet nog halfuur, wie komt me redden
Nerdesin?quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga dood van de slaap en ik moet nog halfuur, wie komt me redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grijsewolfequote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
nieteens een grijze wolf?
valt me weer van je tegen..
Grijze wolf? Ik? Whahahaha!quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
nieteens een grijze wolf?
valt me weer van je tegen..
Laat dan maar! Mot geen Turrek.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gel? ok
ik ben geen hollander trouwens
Mag niet zomaar vanuit TR... Maar paspoort etc maakt het makkelijker.quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef Mercan het volgende:
Is hier iemand die ervaring heeft met het "invoeren" van een kat naar NL vanuit TR?
guzel lelijk seker! hahahaquote:
Nee, maar wellicht dat je hier nog wat informatie kan vinden.quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef Mercan het volgende:
Is hier iemand die ervaring heeft met het "invoeren" van een kat naar NL vanuit TR?
What the fuck is dat voor avatar..? Oglum naaptinquote:
ik ben geen oglum lanquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
What the fuck is dat voor avatar..? Oglum naaptin![]()
ben jij net so hot as een turk? so ja, dan wil ik jou ook wel!quote:
Ga het ff bekijken, thnxquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht dat je hier nog wat informatie kan vinden.
Nounou ik zou me haast vereerd voelen!quote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef guler het volgende:
[..]
ben jij net so hot as een turk? so ja, dan wil ik jou ook wel!
dan ik geef jou ook wel, ma eers ambipurequote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nounou ik zou me haast vereerd voelen!
dies fuking lekker gquote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die appel van je ziet er niet bepaald koosjer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
Arabieren niet lelijk!!stelletje hommosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biji Turkai! Biji Mocroflavor! Biji Hollandistang! Biji Kavatistang G
Op reguliere werkdagen eerder, want ik moet met de trein van 06:17u gaan... Morgen werk ik een halve dag vanuit huis, zou dus in principe niet heel vroeg hoeven op te staan. Ik wil echter vroeg in de ochtend hardlopen (dat lukte vandaag niet...).quote:
Arabieren niet lelijk!!Die 2de gast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?
Yapma yaaaaEskimo Joe
Arabieren niet lelijk!!toch zie ik er beter uit dan DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een slijmjurken..zzzzz
Iyi geceler !quote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op reguliere werkdagen eerder, want ik moet met de trein van 06:17u gaan... Morgen werk ik een halve dag vanuit huis, zou dus in principe niet heel vroeg hoeven op te staan. Ik wil echter vroeg in de ochtend hardlopen (dat lukte vandaag niet...).
Jaaaa! Ik ben gek op zwart haar bij mannen. Turken hebben dat niet zo zwart.quote:
Kan ik accepterenquote:
Als jij op Kate Upton lijkt heb je mijn "JA" woordquote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan ik accepteren![]()
Hoe zie jij eruit dan? Als jij eruit ziet als nummer 1 of 3 kunnen we trouwen.
Nee joh, wees blij dat je bent wie je bent, er zijn al genoeg anderen!quote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Was ik maar een turk.... vroeger wilde ik dat zo graag zijn en nu nog steeds eigenlijk wel :$
Oei.. Qua figuur zou ik daarnaar toe kunnen werken. Maar zij is Europees en ikke nieeeeequote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef Mercan het volgende:
[..]
Als jij op Kate Upton lijkt heb je mijn "JA" woord
Waarom? (ik was serieus hoor..quote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee joh, wees blij dat je bent wie je bent, er zijn al genoeg anderen!
Want nu ben je blank? Alsof Turken donker zijnquote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Waarom? (ik was serieus hoor..) Wilde zo graag turk/marokkaan zijn.. gewoon een iets donkere huid..
Ja ik ben redelijk blank.... Turken hebben gewoon mooie huidskleur en haar vind ik.. maar ja.. dat is persoonlijK!quote:Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want nu ben je blank? Alsof Turken donker zijn
Ik ben een Turk, maar heb een blanke huid.quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Waarom? (ik was serieus hoor..) Wilde zo graag turk/marokkaan zijn.. gewoon een iets donkere huid..
Ik ben ook licht, maar wij zijn niet blank. Blanken hebben een roze ondertoon.quote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar heb een blanke huid.
Dan heb jij onze "derde" been nog niet gezien, daar zou je wel jaloers op kunnen worden.quote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja ik ben redelijk blank.... Turken hebben gewoon mooie huidskleur en haar vind ik.. maar ja.. dat is persoonlijK!
Wel zwart haar zeker?quote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar heb een blanke huid.
Hahaha dat denk ik dan weer niet.. Ben namelijk uitermate tevreden met mijn bezit!!quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dan heb jij onze "derde" been nog niet gezien, daar zou je wel jaloers op kunnen worden.
Er zijn 3 rassen op deze wereld.quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben ook licht, maar wij zijn niet blank. Blanken hebben een roze ondertoon.
Ha!!! Europeanen hebben grotere dan Turkenquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dan heb jij onze "derde" been nog niet gezien, daar zou je wel jaloers op kunnen worden.
Nee donker blond.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee donker blond.
Ik lijk echt op een hollander
Wanneer ik mijn naam zeg, weten mensen het pas.
In Turkije spreken ze me zelfs in het engels aan, denken ze dat ik toerist ben.
Ooh... dan ben ik nu stiekem heel erg benieuwd hoe jij eruit ziet.. Voor een blank iemand zie ik er wel iets donkerder uit.. Ik ga ook express in de zomer met lekker weer zonnen!quote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee donker blond.
Ik lijk echt op een hollander
Wanneer ik mijn naam zeg, weten mensen het pas.
In Turkije spreken ze me zelfs in het engels aan, denken ze dat ik toerist ben.
Mag niet klagen....quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze dachten in Turkije dat ik Engels was.. Engels for Gods sake!! Engelsen hebben geen donkere krullen en een gele huid.
Ben je knap Mercan?
Maar gaat om inhoud he....daar ben ik meer dan tevreden overquote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze dachten in Turkije dat ik Engels was.. Engels for Gods sake!! Engelsen hebben geen donkere krullen en een gele huid.
Ben je knap Mercan?
Ben jij knap dan?quote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
Mercan, laten we daten dan! Ik ben oud en begin wanhopig te worden
Daten?quote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
Mercan, laten we daten dan! Ik ben oud en begin wanhopig te worden
Hahahaha 1-0quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het gaat om inhoud he?!
Waarom dat?quote:
Ik heb een hoop inhoud!quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het gaat om inhoud he?!
Jij vond mij oud. DOEI. En Mercan is knap zegt ie! En heeft inhoud! En nog iets, maar da's ayip.quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat?
[..]
Ik heb een hoop inhoud!
Hoe kan ik dit ooit goedmaken?quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij vond mij oud. DOEI. En Mercan is knap zegt ie! En heeft inhoud! En nog iets, maar da's ayip.
ohoooo Seytanin taaaa kendisi, buyur ho$ geldin.quote:
Daar gaat de liefde van mijn leven.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Mercan het volgende:
[..]
Een vrouw oud noemen is niet meer recht te draaien.!!
ik zou je gefequote:Op zondag 23 december 2012 22:00 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben toch lelijk en oud Kano, no worries.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Grijsbaard het volgende:
@Mercan
Onderzoek heeft aangetoond dat het derde been van een gemiddelde turk erg tegenvalt!
Ik zeg je net, ik ben niet de gemiddelde Turk.quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Grijsbaard het volgende:
@Mercan
Onderzoek heeft aangetoond dat het derde been van een gemiddelde turk erg tegenvalt!
jij bent de katcher tog?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ohoooo Seytanin taaaa kendisi, buyur ho$ geldin.
Oh, dit betekent, de Duivel himself, wees welkom.
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>()</small></i>quote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grazi.quote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.. en ik niet de gemiddelde nederlander!!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik zeg je net, ik ben niet de gemiddelde Turk.
Mercan, zeg me dat je langer dan die gemiddelde dwerg Turken bent (mins 1.90m) en ik ben je volgende stalker!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik zeg je net, ik ben niet de gemiddelde Turk.
Iyimisin lan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>()</small></i>
[..]
[..]
Grazi.
ja bah ieuwl fies ik weet ik doe niets gefe aan manne behalve een handquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'
He bah. Maar dan wil ik niet meer.
Ff serieus, maak jij die spellingsfouten expres of?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef guler het volgende:
[..]
ja bah ieuwl fies ik weet ik doe niets gefe aan manne behalve een hand
1.85quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mercan, zeg me dat je langer dan die gemiddelde dwerg Turken bent (mins 1.90m) en ik ben je volgende stalker!
Echt respect voor hem. Met sommige kloons doet hij alsof die naar de meet willen komen zodat we hem niet verdenken. Echte mindtricks alles.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
TS, al die fucking kloons. Hoe hou je dat bij man.
HAHAHAHAHAHA ik heb precies dezelfde stats, alleen heb ik groen/bruine ogenquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
1.85
75 Kilo
Bruine ogen
Donkerblond haar
en Arm
Wel beetje ecto style.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
1.85
75 Kilo
Bruine ogen
Donkerblond haar
en Arm
ik snap dat owk nie, serineus hij is echt de man dat hij 5 clowns ofso kan bijhouden..!quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
Mwuah, de enige kloons die ik heb zijn naar mijn weten Khalifa, Triggershit en Hababam.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
Jij bent 19quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ik heb precies dezelfde stats, alleen heb ik groen/bruine ogen
quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
1.85
75 Kilo
Bruine ogen
Donkerblond haar
en Arm
Whatthafuck??quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]Laat maar. Ik ben op zoek naar iemand die dik is..
Nee dat ben ik niet, ben slank.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]Laat maar. Ik ben op zoek naar iemand die dik is..
Dan moet je IRL echt een rukleven hebben, verder moet je ziel verrot zijn. En dat is bij TS volgens mij zo.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt respect voor hem. Met sommige kloons doet hij alsof die naar de meet willen komen zodat we hem niet verdenken. Echte mindtricks alles.
Lekker aardig Ambi.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moet je IRL echt een rukleven hebben, verder moet je ziel verrot zijn. En dat is bij TS volgens mij zo.
Ach alles beter dan een ontmaagd, gescheiden Aleviet wat nog enige sociale contacten moet opdoen via FOK om mensen te meeten toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moet je IRL echt een rukleven hebben, verder moet je ziel verrot zijn. En dat is bij TS volgens mij zo.
okee dan val ik af... ik ben megaslank namelijk.. alleen wel billen :$quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Ambipur het volgende:
Nee, klopt.. Maar vind slank niet mooi.
Nou nou...Die mannen van net waren ook niet bepaald dik??quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Ambipur het volgende:
Nee, klopt.. Maar vind slank niet mooi.
Dit kan beter, TS. Je herhaalt continu dezelfde opmerkingenquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach alles beter dan een ontmaagd, gescheiden Aleviet wat nog enige sociale contacten moet opdoen via FOK om mensen te meeten toch?
die arabieren die je zonet hebt gepost waren toch ook niet dik of mollig ?quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit kan beter, TS. Je herhaalt continu dezelfde opmerkingen
Zou best raar zijn als ik nog maagd was na een huwelijk
Ik ging dan ook nog eens chronologisch he, wel opletten, daarnaast mijn gebrek aan creativiteit is alombekend.quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit kan beter, TS. Je herhaalt continu dezelfde opmerkingen
Zou best raar zijn als ik nog maagd was na een huwelijk
la ff serieus man, je bent gescheiden, wilt dat zeggen dat je dan maagd door het huwelijk moet gaan ofwat?quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach alles beter dan een ontmaagd, gescheiden Aleviet wat nog enige sociale contacten moet opdoen via FOK om mensen te meeten toch?
tr?quote:
ontmaagd worden en gescheiden worden is doodnormaal ja, wel een gigantisch afknapper voor de gemiddelde turk die nog iets in haar zou zien.quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
la ff serieus man, je bent gescheiden, wilt dat zeggen dat je dan maagd door het huwelijk moet gaan ofwat?
Waar ben jij mee bezig man..?
Je zeikt dat ik de sfeer hier verneuk, vervolgens heb je het steeds over dat ik ontmaagd ben, over dat ik Alevi ben, ondanks dat ik 100x heb gezegd dat ik ze niet vertegenwoordig etc etc.quote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ging dan ook nog eens chronologisch he, wel opletten, daarnaast mijn gebrek aan creativiteit is alombekend.
Laat ik nu mijn mond niet opentrekken beste vriend.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ontmaagd worden en gescheiden worden is doodnormaal ja, wel een gigantisch afknapper voor de gemiddelde turk die nog iets in haar zou zien.
laat ze lekker pratenquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je zeikt dat ik de sfeer hier verneuk, vervolgens heb je het steeds over dat ik ontmaagd ben, over dat ik Alevi ben, ondanks dat ik 100x heb gezegd dat ik ze niet vertegenwoordig etc etc.
Wat ben je voor een mietje, om continu mijn ontmaagd zijn te herhalen... yeah I fucked and hell I did enjoy it.
Zijn we nu klaar daarmee?Het begint namelijk te vervelen en de volgende keer negeer ik het wel.
Meh zegt niets, je moet eventjes met de tijd meegaan..quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ontmaagd worden en gescheiden worden is doodnormaal ja, wel een gigantisch afknapper voor de gemiddelde turk die nog iets in haar zou zien.
Doe eens?quote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik nu mijn mond niet opentrekken beste vriend.
Nee, want dan ga ik anderen er bij betrekken en ik weet zeker dat zij het niet op prijs stellen.quote:
Spreek niet voor de Turkse mannen, die hebben nog iets van beleefdheid in zeg itt woestijnratten.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer was het voor het laatst dat ik het over jou en de sfeer had danquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je zeikt dat ik de sfeer hier verneuk, vervolgens heb je het steeds over dat ik ontmaagd ben, over dat ik Alevi ben, ondanks dat ik 100x heb gezegd dat ik ze niet vertegenwoordig etc etc.
Wat ben je voor een mietje, om continu mijn ontmaagd zijn te herhalen... yeah I fucked and hell I did enjoy it.
Zijn we nu klaar daarmee?Het begint namelijk te vervelen en de volgende keer negeer ik het wel.
Ja, vind je? Zou je een curuk tot je nemen als vrouw?quote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh zegt niets, je moet eventjes met de tijd meegaan..
DM mequote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, want dan ga ik anderen er bij betrekken en ik weet zeker dat zij het niet op prijs stellen.
Ik ben niet de enige. Jij hoeft hem niet continu te verdedigen JFM, dat kan hij zelf ook. Als je toch scheidsrechter wil spelen, had je hem kunnen aanspreken op zijn gezeur over mijn ontmaagdingquote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi, iedere keer dat er klonen verschijnen betrek je TS erbij.
Waarom?
Was jij niet aan het janken over 'Kutturken' die jouw soort van alles hadden aangedaanquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek niet voor de Turkse mannen, die hebben nog iets van beleefdheid in zeg itt woestijnratten.
ben jij geen maagd meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Jij hoeft hem niet continu te verdedigen JFM, dat kan hij zelf ook. Als je toch scheidsrechter wil spelen, had je hem kunnen aanspreken op zijn gezeur over mijn ontmaagding
quote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet aan het janken over 'Kutturken' die jouw soort van alles hadden aangedaan?
Euhm als er liefde is, waarom niet? Na het trouwen lijkt het mij logisch dat je ontmaagd bent, het is een ander verhaal als je als snelweg fungeerde zonder het getrouwd geweest te zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, vind je? Zou je een curuk tot je nemen als vrouw?
Nahh dan praat ik nog steeds achter iemands rug om..quote:
Inderdaad..quote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm als er liefde is, waarom niet? Na het trouwen lijkt het mij logisch dat je ontmaagd bent, het is een ander verhaal als je als snelweg fungeerde zonder het getrouwd geweest te zijn.
TS, die heb ik 2 keer gemaakt, niet 10 x zoals jij over mijn ontmaagding.quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer was het voor het laatst dat ik het over jou en de sfeer had dan?
Ik ben een gigantisch mietje, was ik al voor jij opdook hoor, tis meer het gevolg dat ik zulke uitspraken doe omdat ik een mietje ben, niet een oorzaak.
Mja, de kloongrapjes zijn nou ook niet echt bepaald fris en nieuw, dus waar heb jij het over dan met in herhaling vallen steeds?
een milf, ik persoonlijkquote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nahh dan praat ik nog steeds achter iemands rug om..
Denk maar eens na over een milf ofzo?
Milf? zie dan dit maar eens: http://sphotos-c.ak.fbcdn(...)0561_274391816_n.jpgquote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nahh dan praat ik nog steeds achter iemands rug om..
Denk maar eens na over een milf ofzo?
Nee, een van je klonen..quote:
50¤ in amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Grijsbaard het volgende:
BTW.. ik wil het altijd nog eens een x met een milf doen.. :$
Ik heb het niet over de onlogica van een huwelijk, ontmaagding, scheiding als gevolg, ik heb het over de algemene culturele acceptabiliteit ( is dat een woord? ) binnen de Turkse cultuur.quote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm als er liefde is, waarom niet? Na het trouwen lijkt het mij logisch dat je ontmaagd bent, het is een ander verhaal als je als snelweg fungeerde zonder het getrouwd geweest te zijn.
Ga een keer uit naar een 30+ kroegje.. Succes gegarandeerd..quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Grijsbaard het volgende:
BTW.. ik wil het altijd nog eens een x met een milf doen.. :$
Namus?quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de onlogica van een huwelijk, ontmaagding, scheiding als gevolg, ik heb het over de algemene culturele acceptabiliteit ( is dat een woord? ) binnen de Turkse cultuur.
Gaat niet, dan zou ik uit een vallen, ben er al te miezerig voor zoals je juist constateert.quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TS, die heb ik 2 keer gemaakt, niet 10 x zoals jij over mijn ontmaagding.
Grow up man. Serieus, heb wat waarde in die miezierige botten van je
Waar??quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga een keer uit naar een 30+ kroegje.. Succes gegarandeerd..
Nee, met een dul vrouw trouwen is niet tegen de namus in, eerder dat mannen dat niet graag zouden willen.quote:
aha, en daar spot jij haar dan mee? Onwetend dat zij er weinig aan kan doen?quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, met een dul vrouw trouwen is niet tegen de namus in, eerder dat mannen dat niet graag zouden willen.
TS, ik herhaal em speciaal weer voor jou.quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat niet, dan zou ik uit een vallen, ben er al te miezerig voor zoals je juist constateert.
kom is ffquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TS, ik herhaal em speciaal weer voor jou.
Jouw moeder heeft ook seks gehad en jouw moeder is ook ontmaagd. Dus wat waren ontmaaagde vrouwen ook al weer volgens jou?
Nu kap ik ermee, is niet leuk voor de anderen hier.
waarin is zij onwetend dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
aha, en daar spot jij haar dan mee? Onwetend dat zij er weinig aan kan doen?
Je snapt toch ook wel zelf dat alles wat ik zeg niet onderworpen of beperkt is tot jouw persoon, maar de situatie die ik schets van vrijwel iedereen van toepassing is, of het nou mijn dochter, vrouw, zus, moeder of wat dan ook is, een persoonlijke band met mij doet daar niets aan af?quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TS, ik herhaal em speciaal weer voor jou.
Jouw moeder heeft ook seks gehad en jouw moeder is ook ontmaagd. Dus wat waren ontmaaagde vrouwen ook al weer volgens jou?
Nu kap ik ermee, is niet leuk voor de anderen hier.
Niet zij, jij!quote:
Vay be, je verbaast me positief, Turq. Maar konuyu bo$ver bence..quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
aha, en daar spot jij haar dan mee? Onwetend dat zij er weinig aan kan doen?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, zelfde vraag, waarin ben ik onwetend dan?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Dat zij er niets aan kan doen la
Ja sorry hoor, maar onwetendheid roept andere associaties op dan onmacht, misschien bedoelde je dat ?quote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Dat zij er niets aan kan doen la
Eerst laat je een 'ruzie' ontstaan en raakt de sfeer verpest door jou en vervolgens ga je gewoon weg..quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerst laat je een 'ruzie' ontstaan en raakt de sfeer verpest door jou en vervolgens ga je gewoon weg..
wtf komt het nu door mij?quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerst laat je een 'ruzie' ontstaan en raakt de sfeer verpest door jou en vervolgens ga je gewoon weg..
Laatste x... Jij bent een woestijnrat/berggeit en geen Turk. Turken denken anders. Jouw volk vindt vrouwen die roken al hoeren.quote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel zelf dat alles wat ik zeg niet onderworpen of beperkt is tot jouw persoon, maar de situatie die ik schets van vrijwel iedereen van toepassing is, of het nou mijn dochter, vrouw, zus, moeder of wat dan ook is, een persoonlijke band met mij doet daar niets aan af?
Omg.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar onwetendheid roept andere associaties op dan onmacht, misschien bedoelde je dat ?
Oh tussen mij en Ambi is er geen ruzie hoor, ze waardeert bepaalde, zeer specifek en geringe dingen aan mij, en ik aan haar, de rest is gewoon de irritatie onderling.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Stop gewoon met dat gekloon wil je?quote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
huh?
heb ik ambi aangevallen op haar religie of dat ze ontmaagd is?
eh..nee
quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laatste x... Jij bent een woestijnrat/berggeit en geen Turk. Turken denken anders. Jouw volk vindt vrouwen die roken al hoeren.Welkom in 2012 bijna 2013. Wat jij zegt, is voor mij waardeloos. Ik vind het alleen zo raar, dat je het continu herhaalt en deze hele topic verneukt voor anderen.
Discussie gesloten voor mij. Aju TS.
ik ben geen kloooonquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Stop gewoon met dat gekloon wil je?
Ja en waar het je niet uitkomt zijn het Kutturken toch, om maar in jouw bewoordingen even te uiten.quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laatste x... Jij bent een woestijnrat/berggeit en geen Turk. Turken denken anders. Jouw volk vindt vrouwen die roken al hoeren.Welkom in 2012 bijna 2013. Wat jij zegt, is voor mij waardeloos. Ik vind het alleen zo raar, dat je het continu herhaalt en deze hele topic verneukt voor anderen.
Discussie gesloten voor mij. Aju TS.
omg, waar heb jij het over dan, sterker nog, waar meng jij je in mee? Niet dat het me stoort dat je voor der opkomt of je gedachten kenbaar maakt, maar als je niet eens weet waar het vandaan komt, wat er achter ligt, waar heb jij het dan over met onwetendheidquote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omg.
Jij bent onwetend over het feit dat zij er weinig aan kan doen en er evt. erg mee zit, al laat zij het niet blijken op het forum, want ja zij is hier though girl..Mensen hebben ook een prive leven beste vriend.
mag ik ff vragen waarom je niet meer tegen me praat?quote:Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Ambipur het volgende:
TS, ik vind jou sinds gisteren helemaal niet meer aardig.. Laten we weer overgaan op elkaar negeren anders.
Akkoord?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik ff vragen waarom je niet meer tegen me praat?
Jonge je weet het dondersgoed oke? Schijnheilig gedrag van jequote:Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik ff vragen waarom je niet meer tegen me praat?
Geen dubieuze laf sokusturmak, geen indirecte opmerkingen, geen woord over de ander wat beiden betreft, ja hoor, ga ik zeker mee akkoord, maar dan verwacht ik dat beide kanten zich er aan houden.quote:Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Ambipur het volgende:
TS, ik vind jou sinds gisteren helemaal niet meer aardig.. Laten we weer overgaan op elkaar negeren anders.
Akkoord?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen dubieuze laf sokusturmak, geen indirecte opmerkingen, geen woord over de ander wat beiden betreft, ja hoor, ga ik zeker mee akkoord, maar dan verwacht ik dat beide kanten zich er aan houden.
Olm, ik heb ook lief gedaan tegen jou toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat de fuck doe jij zo
ik heb de hele tijd aardig tegen je gedaan mens
tfoe
waarom negeer je dan zo?quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Olm, ik heb ook lief gedaan tegen jou toch?
Again: Wat zeg jij? Wat open ya?quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom negeer je dan zo?
ik ben zwaar open tegen je geweest..
check je pm gap, ik was een levensverhaal aan het typen richting jou..quote:
Stuur ook naar mij danquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
check je pm gap, ik was een levensverhaal aan het typen richting jou..
Burdayiz..quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
Waar is X, TurQ en Mercan? Dit begint te vervelen, hoor.
Ik ben psycho man............ Wacht maar tot vannacht.quote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef AMAR420 het volgende:
ja weetje wat ambi
ik heb t nu ook gehad met jou, je doet gewoon psycho
laterzsz
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omg, waar heb jij het over dan, sterker nog, waar meng jij je in mee? Niet dat het me stoort dat je voor der opkomt of je gedachten kenbaar maakt, maar als je niet eens weet waar het vandaan komt, wat er achter ligt, waar heb jij het dan over met onwetendheid?
Haha ik lees.. nu ff wat terugsturenquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
check je pm gap, ik was een levensverhaal aan het typen richting jou..
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben psycho man............ Wacht maar tot vannacht.![]()
Doei.
kom heel ff pmquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doei.
wat danquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doei.
Ik zou zeggen eerder 13..quote:
Waarom vraag jij of ik een vibrator heb en ga je raar doen via DM? Ga eens weg voor ik je blokkeer.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef AMAR420 het volgende:
fuck youuuuuuuuuuu ambiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jij was/bent toch voor Fener?quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef xminator het volgende:
Even serieus, hoe vinden jullie mongols deze topic?
je kan ook nergens tegenquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom vraag jij of ik een vibrator heb en ga je raar doen via DM? Ga eens weg voor ik je blokkeer.
Oke. Laatste post richting jou: Ik vind jou niet aardig. Ik wens je toch een top avond toe. En dankzij jou ga ik gewoon nu met plezier de was doen. Doei!quote:
Hehehe, vertel hem hoe jij je vibo noemt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom vraag jij of ik een vibrator heb en ga je raar doen via DM? Ga eens weg voor ik je blokkeer.
ga daarna maar meteen slapen...pfff so suffquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke. Laatste post richting jou: Ik vind jou niet aardig. Ik wens je toch een top avond toe. En dankzij jou ga ik gewoon nu met plezier de was doen. Doei!
Guler, wil jij ook kappen met mij vage dingen te DM-en?
Tsk.
Sende mi X... Sende mi.....quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, vertel hem hoe jij je vibo noemt.
waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ga daarna maar meteen slapen...pfff so suff
quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
vibo heet sevdaquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodra ik het weet mag je.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Zouden we aan jou moeten vragen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |