Echt niet. Ik ga niet voor zoveel geld tegen dat oerlelijke museum aankijken!quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ooooit wil ik deze! http://www.funda.nl/koop/(...)bbo-emmiussingel-41/
Pubermeisjesquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Aberkomt zo en als ik niet binnen vijf tellen in huilen uitbarst voel ik me daarna vast beter of zo.
Oh bah...quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Sorry popjens, niet in de gaten dat ik Lapo had
En een ziek kind ook nog
Snel wat anti griepine en aspirines en strepsils en zo in gooien. Voor de kerstdagen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Sorry popjens, niet in de gaten dat ik Lapo had
En een ziek kind ook nog
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uitquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snel wat anti griepine en aspirines en strepsils en zo in gooien. Voor de kerstdagen.
quote:
Beschuitjes, crackers, slappe thee!quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uit
Ja, hij slaapt nu lekker, dus morgen even kijken, hoop dat het meevalt.quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beschuitjes, crackers, slappe thee!
Inderdaad. Ik heb rond de kerstdagen ook altijd watquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij slaapt nu lekker, dus morgen even kijken, hoop dat het meevalt.
Ja ik ook meestal als ik vrij ben, rust he? Komt alles eruitquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb rond de kerstdagen ook altijd wat
Gisteren ternauwernood een hoofdpijntje de kop in gedrukt. Aspirine, bad, daarna op bed warmquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook meestal als ik vrij ben, rust he? Komt alles eruit
Ik vandaag terwijl naar de film, nek zat weer helemaal vastquote:Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren ternauwernood een hoofdpijntje de kop in gedrukt. Aspirine, bad, daarna op bed warm
wat sneuquote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |